•       Lucht je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

•

Proefexamen check!

Also, de ouders van m'n oude roommate komen naar Nederland volgende week <3

Protect the people.

Ik heb weer eens te veel gepland hoor. Vandaag heen en weer rijden voor een tweede breeze date is misschien niet het beste gepland. Maar ik wil ook niet cancellen, en misschien gaat het praten minder awkward bij deze match.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Borked up username omdat de echte al bezet is.
    Am I shameless? Yeehes.

Caution first, always.

FIYER0 schreef:
    Borked up username omdat de echte al bezet is.
    Am I shameless? Yeehes.

hhhhhhhhhhhh

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Zoya schreef:
    (...)

hhhhhhhhhhhh

ja maar ik wist dus dat je dit ging doen 🐸

Caution first, always.

Niet een van mijn broers en mijn moeder die nu beiden in een relatie zitten met degene waardoor het uitging met de andere relatie..
    Ik snap best dat mama sowieso niet bij papa kon blijven en ik weet dat liefde soms niet te controleren is, maar ik heb hier nog steeds moeite mee. En ik vind het ook lastig dat mama het me nu pas vertelt heeft, op de dag voor dat we Hadestown samen gaan zien. Eerst Disney Land en iets later Murder Ballad na het break-up nieuws, en nu dit? Wat een timing..

time for more boredom

someone force me to write

help

Merrin schreef:
    time for more boredom

someone force me to write
    write

Protect the people.

Omatikaya schreef:
    (...)write

no u gotta be meaner

help

FIYER0 schreef:
    (...)
    ja maar ik wist dus dat je dit ging doen 🐸

Good. I strive to meet your expectations.

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Merrin schreef:
    (...)

no u gotta be meaner

-

O. Ja. Ik heb nu écht de leeftijd dat ik ouder ben dan 80% van alle topsporters. Okkkk.

Protect the people.

Omatikaya schreef:
    (...)

-

O. Ja. Ik heb nu écht de leeftijd dat ik ouder ben dan 80% van alle topsporters. Okkkk.

I wrote 800 words thank u

help

My anti social ass hates kring verjaardagen :/

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Oké, dit gesprek was in elk geval al chiller dan die van dinsdag. Of er een romantische klik is, weet ik niet, maar het gesprek liep behalve kort op het begin en einde best als vanzelf. Dus het is een goede ervaring, wat hier ook uitkomt.
    Het was ook meteen goede afleiding van dat de helft van mijn gezin -excluding me- oké is met een relatie hebben met degene waarmee ze (onbewust) emotional cheatte op iemand anders. Wat the fuck? En mama is blijkbaar samen met de partner van haar overleden therapeutte. Dat voelt toch wat raar.. Animals really do be better than people.

Taire schreef:
    . . .
    Het was ook meteen goede afleiding van dat de helft van mijn gezin -excluding me- oké is met een relatie hebben met degene waarmee ze (onbewust) emotional cheatte op iemand anders. Wat the fuck?
    . . .
    Mijn vader is al vijf jaar gelukkig getrouwd met de vrouw waarmee hij destijds vreemd ging in de relatie met m’n moeder. Daar had ik in het begin moeite mee (ook al was het niet mijn relatie en ik daar vrij weinig over te vertellen had) ben ik uiteindelijk juist blij dat hij nog steeds bij deze vrouw is en hij de relatie met m’n moeder niet voor een ‘fling’ heeft verlaten.

•