• nou jongs ik ga een nieuwe serie beginnen maar ik heb natuurlijk wel wat rollen nodig ^^

    hier staat het idee van de serie
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=18078

    Rollen:
    -vriendin Bill LOLLYxCHEW
    -vriendin Tom (komt later)Nickaaii
    -vriendin Georg (komt later)
    -vriendin Gustav (komt later)
    -BF Bill
    -Bf Tom
    -TH-hater 1
    -TH-hater 2
    -TH-hater 3
    dit heb ik van je nodig:
    -naam
    -leeftijd
    -mening van het idee
    -als je geen rol krijgt ga je hem dan ook doen??
    -welke rol (d0h xD)
    -waarom de rol
    -plaatje
    -tekstje

    misschien wel een beetje veel info nodig mjaa jammer dan xD
    hopelijk reageren jullie ^^


    She said: I gotta find out for myself

    Nog meer mensen mis een rol ?


    You can't touch music but music touch you

    -naam Jasmien!

    -leeftijd 15

    -mening van het idee Koewl!^^

    -als je geen rol krijgt ga je hem dan ook doen?? Njaa, als ik er aan denk wel ! ^^

    -welke rol BF Bill

    -waarom de rol Ik lief Bill, mr vr mij is 't nii nodig vr zen liefj te sijn fs. Eigenlijk ben ik zelfs liever zen BF! ^^

    -plaatje; http://www.quizlet.nl/foto.php?a=previous&id=95242 Dit ben ik egt egt egt éé! Dus nii zo gwn een foto vn ergens, Ik vind da tg leuker nzoo! ^^

    -tekstje;

    Hejj,
    Ik ben Jasmien maar Bitte zeg JazZ fs. Want egt zo'n zeik naam jong! XD Ben technisch gezien 15jaar maar iedereen (zelfs ik) is ervan overtuigt dat ik 4,5jaar ben!^^ Want jaa ben zo over mega gestoord! Men Beste vriend is Bill, Jaa DE Bill. Mr egt we zijn gwn maar gwne vrienden dus zonder bijbedoelingen nzoo. Ik weet Bill is wel 4jaar ouder dan mij mr ik ben wel tamenlijk volwassen vr men leeftijd ookal ben ik 4,5Jaar fs. XD Ik heb ook een vriendj, Louis! Jaja ook een zeik naam mjaa!^^ Hij is sgattig! Bill en ik gaan vaak shoppen, dan zoek ik iets vr Hem en hij vr mij. En vr de lol Nemen we dan egt zo iets dat spr belachelijk is fs. Ach Jaa nu weet j hoe ik zo wat ben mr nu ben ik weg! XD Bbaaj! X


    If music be the food of love, play on!

    Btw; zeg j me als ik die rol heb fs. DankOE!^^


    If music be the food of love, play on!

    In men GB! XD


    If music be the food of love, play on!

    BF BILL
    -naam
    Mara
    -leeftijd
    17
    -mening van het idee
    SUPER!
    -als je geen rol krijgt ga je hem dan ook doen??
    Jaah!
    -welke rol (d0h )
    BF Bill dus
    -waarom de rol:
    Omdat ik die Rol wil DEUH! ^^ Naja gewoon, ik vind het een mooi idee en zou wel graag een rollie hebben^^[mag owk een andere zijn, maar laat je dat dan even weten. Dan verander ik mijn tekstje wel^^]
    -plaatje
    http://lh5.ggpht.com/_vB5qk50aoQ8/SI-CyCVJWMI/AAAAAAAAACA/-JCJpy1DP5c/DSC02756.JPG
    -tekstje
    Hoii Iedereen,
    Ik ben dus Mara en ben 17 jaar oud. Ik heb blauwe ogen en blonde style haren. Jaah, ik heb dus zoals ieder mens karaktertrekken dusj. Ik ben koppig, eigenwijs, lief, zachtaardig, prikkelbaar, ik heb een luisterend oor en kan wel soms doorratelen ^^ Ook kan ik wel eens arrogant uit de hoek komen als je me niet aanstaat, of als jij arrogant doet tegen mij! Ik woon nog altijd (ja nog altijd--" ) bij mijn ouders, we wonen in een loft ergens in de midden van de stad. Wat shoppen en uitgaan natuurlijk wel vergemakkelijkt ^^ Ik hou van mijn grote, echt grote, hond Moon, het is echt een schat! Ook van toverballen en van mijn vrienden. Die betekenen heel veel voor mij! En Bill dan nog het meest. Ik hou van hem, als vriend dan. Hij steunt me altijd en geeft me altijd goeie raad als ik iets niet weet of als ik problemen heb. Ook sta ik natuurlijk altijd klaar voor hem! Tom is owk wel tof, maar dan gewoon om mee uit te gaan, niet echt om serieuse, leuke gesprekken mee uit te diepen ^^ Verder hààt ik spinnen en mensen die denken dat ze beter zijn dan mij. Ow jah, dat ben ik nog vergeten. Ik ben owk wel een beetje egoïstisch, een beetje heel veel >< Naja, iedereen heeft wel zo zijn negatieve kantjes niet? En jaah, nog iets. Ik verjaar binnen 3 maanden en wil echt een keicool feestje geven. Je wordt maar een keer 18 in je leven hé. Maar nu moet ik er echt van door, en jaah mijn leven is verder ook niet echt boeiend ^^
    Bye Hotties! <33.
    KOMT!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right