• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

[Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

[ bericht aangepast op 3 sep 2025 - 22:07 ]

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Loool, was dit een mistake? Ik stress 'm hard. (':
    Ok, 2 uurtjes en ik ben klaar.

Caution first, always.

Ik weet nog steeds niet waar ik me soms het best kan plaatsen. Maar nu ben ik hier maar op tijd, en er zijn te veel andere mensen in de andere kantine nu. Waar mijn teamgenoten wss zijn. Dus dit is het beste alternatief I guess. Straks mijn eerste show voor echte publiek. Aah.
    Hazer incoming very soon. XD

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

En dan maakt Elmo in een filmpje van 24 jaar geleden (na 9/11) je bijna aan het huilen

Protect the people.

🐱🐱🐱

Don't walk. Run, you sheep, run.

Pls laat morgen niet weer een klant onredelijk tekeer gaan, ik stond vandaag echt te bibberen met tranen in mijn ogen 🫠 Het was een schrale troost dat toekijkende klanten kwamen vertellen dat ze haar gedrag ook absurd vonden. Ik ben gewoon nog zo rauw van die stomme therapie UGH

[ bericht aangepast op 11 sep 2025 - 20:43 ]

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Ekko schreef:
    Pls laat morgen niet weer een klant onredelijk tekeer gaan, ik stond vandaag echt te bibberen met tranen in mijn ogen 🫠 Het was een schrale troost dat toekijkende klanten kwamen vertellen dat ze haar gedrag ook absurd vonden. Ik ben gewoon nog zo rauw van die stomme therapie UGH

Ik begrijp sws niet waarom mensen doen alsof het hun recht is zo te doen tegenover anderen en in winkels rondgaan alsof het hun woonkamer is

Don't walk. Run, you sheep, run.

Yamato schreef:
    (...)
    Ik begrijp sws niet waarom mensen doen alsof het hun recht is zo te doen tegenover anderen en in winkels rondgaan alsof het hun woonkamer is

Tell me about it 💀 Losing faith in humanity one day at the time

Ekko schreef:

Wie moet ik komen stoempen? 😤

hodie mecum eris in paradiso

Moriendi schreef:
    (...)
    Wie moet ik komen stoempen? 😤

Een klant met een duidelijke verstandelijke beperking 🫢 Can't blame her I guess, maar het deed wel pijn.

You cute tho c:

[ bericht aangepast op 11 sep 2025 - 21:30 ]

Ekko schreef:
    (...)

Tell me about it 💀 Losing faith in humanity one day at the time

I feel you. Heb dit met veel dingen. Ook in de wereld

"I whisper 'what the fuck' to myself at least 50 times a day."

Leodh schreef:
    (...)

thanks maxime. sent it. now imma melt into a puddle

Yaaaay, good jobb!!!!!!!

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Doubting everything again. I hate this..
    Gisteren ging het tcoh echt beter..

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Mod: leeggehaald vawege spam.

[ bericht aangepast door een moderator op 12 sep 2025 - 11:16 ]

Wat een half uurtje langer slapen wel niet met je kan doen – love studieochtend.

Ugh, waarom voel ik me zo belabberd? Buik, please behave, anders gaat dit een zware dag worden.