•      
                Lucht Je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 9 okt 2025 - 16:41 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

een halfuur later ben ik nog steeds moe, zit ik er ook nog steeds, maar heb ik wel een nieuw hoofdstuk online gezet en weer een kamersollicitatie de deur uitgedaan. idk, we noemen het maar winst. bye

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

And now I hate the little writing I actually did lol

Mijn brein breint zoals het breint.

kouuuud

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Frisk schreef:
    And now I hate the little writing I actually did lol

All part of the process

help

Taire schreef:
    I miss musicalcon hiervoor.. helpt mijn mood enorm mee.. not

Ik ben zoo moe. En dan moet ik morgen rond 9 uur weg (met max 7 uur slaap, al kijk ik misschien nog de slimste mens) en wss nog meer dingen missen, unless miracles happen.. great /:

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Wow. Hoe kun je als ziekenhuis (of afdeling) zo idioot functioneren?

Omnia mutantur, nihil interit

Oké buren, op zich mogen jullie nu wel een keer stoppen met boren..

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Dansschoenen gekocht voor musical en aaaahh it feels so fancy :33

Dramatic

Ik kan niet slapen als het donker is dus ik heb altijd de gordijnen open (sterker nog, ik heb niet eens gordijnen).

Maar nu doet nergens de straatverlichting iets 🥸 en nu durf ik niet te slapen want het is donker

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

hnnng je bent soms echt..... heerlijk. waarom geef je dan ook zulke antwoorden good lord heaven

Don't walk. Run, you sheep, run.

Still rather be somewhere else now, en voel alsof ik tegen een grotere mental dip aanloop met alles wat ik mis en nog moet missen. Fml.
    Weekend en avondwerk is toch best intensief /:

Edit: Ok, om voor straks te relativeren: dit frozen moment had ik ook gemist zonder werk. Want dan zat ik nu in Londen. Maar.. na de twee musicallessen missen na een slechte laatste les, is en musicalcon, volgende week autumn nights, en dit Frozen vip moment missen erg kut. Zeker in combi met pms. En met weinig doen tijdens werk.
    Als iemand in mijn plaats wil gaan, kan ik dit misschien nog regelen.

[ bericht aangepast op 19 okt 2025 - 10:22 ]

Mijn vader is een held

Omnia mutantur, nihil interit

Ugh, Ik heb een mede Marauders fan nodig om te sparren.
    Ik houd van de Wizarding World maar JK Rowling heeft zoveel gaten en plot holes geplaatst in de Marauders Era dat mijn Adhd brein stuk loopt.

Annoyed AF :(

"I whisper 'what the fuck' to myself at least 50 times a day."

HalfBloodPrince schreef:
    Ugh, Ik heb een mede Marauders fan nodig om te sparren.
    Ik houd van de Wizarding World maar JK Rowling heeft zoveel gaten en plot holes geplaatst in de Marauders Era dat mijn Adhd brein stuk loopt.

Annoyed AF :(

Ik weet wel het een en ander van de Marauder Era af, dus stel je vragen gerust in mijn gb of een pb!

--

Soo sad dat ik Frozen mis straks en de meet up met Valerie /: ik heb wel voor vip opties gemaild nu, alleen kost dat meer. En hopelijk wordt het me vergeven dat ik dit niet op een werkdag heb laten weten.
    Nu mijn mood op werk nog improven, maar ^ en pms helpen beiden niet mee. En de collega's waar ik meestal meer mee praat zijn er nu niet.

Zucht.

Nothing is impossible in my own powerful mind.