•      
                Lucht Je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 9 okt 2025 - 16:41 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Ik vind dit erg scammerig aanvoelen

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Er zit een soort bultje (of beginnende puist) aan de binnenkant van mijn neus, en man man man dat doet p i j n.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

nou, geen moeder die al uren dood lag te bloeden in het nieuwe huis--dat scheelt weer. ze is gewoon nog steeds heel slecht met het opnemen van haar telefoon en bereikbaar zijn. je weet dat het natuurlijk goed zit, maar tochhhh. als iemand na drie keer bellen niet opneemt en een uur eerder óók al niet opnam, en eerder die dag óók niet, dan krijg je wel een beetje buikpijn.

..... nee tuurlijk niet, denk maar niet aan anderen, wat een ander hierdoor kan triggeren. fr

i don't caaaaare about youuuu
    fuck off

Gaat het dan ooit een keer goed komen, dat hij het zelf kan.

Laat op z'n minst iets weten.

Als ik zo blijf stressen, ga ik nog echt overgeven.

[ bericht aangepast op 21 okt 2025 - 7:32 ]

Mijn brein breint zoals het breint.

Man, I hate waking up this way. Thanks dude.
    En me verslapen voor een afspraak hierdoor. Top begin van de dag...

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Passive aggressive emotes gonna make me fucking slap a bitch

Maybe i need to come to terms with the fact that these are not my people and stop pretending that they are so i dont feel the gut wrenching annoyance every single time someone pushes my opinion aside.

Unlikely tho.

help

Vandaag is moeilijk ;-;

Dramatic

Renna schreef:
    Vandaag is moeilijk ;-;

+1

help

iiiii have opinions.
    also, it's quiet upstairs now en ik deeeenk dat dat betekent dat de douche vrij is :3{

[ bericht aangepast op 21 okt 2025 - 12:07 ]

Oké. Mini conversation over Rammstein door hier nu later te zijn, misschien was het toch nog niet zo slecht om later te zijn. Al voelt vanochtend nog steeds meh. En nu een dag met tieners die wild zijn iets gaan doen, yay... (mijn klasgenoten zijn een slag apart. I know.)

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

oh mijn god.... this man is 🤤🤤🤤 can I? pretty please 🥺 look at him good god

Bijna een maand gewacht op een render van de keuken en ik ben zoooo teleurgesteld nu we 'm hebben. Dit is geen groene keuken. Dit is geen walnoot werkblad. En er mist gewoon nog een deel aanrecht naast de wasbak.

Nothing is impossible in my own powerful mind.