• Hallo users!

Zoals jullie mogelijk al opgemerkt hebben, was Qreaties gisteren en vanochtend tijdelijk uit de lucht.
    De server van Qreaties had een storing, en RJ heeft er hard aan gewerkt om dit op lossen.

Dit is nu zondanig gelukt dat we weer in de lucht zijn, al werkt momenteel nog niet alles. Hier wordt nog aan gewerkt.
    Mochten jullie hier vragen over hebben, of mocht je dingen tegenkomen die je mist, laat het vooral weten in dit topic.

Wij zijn in elk geval erg blij om weer terug te zijn!

Liefs,
    De Qrew

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Hellfire schreef:
    Hi! Ik ga deze toch weer even bumpen, want het valt mij op dat de preview knop zowel in stories als in de meeste topics op het forum niet werkt! Hij blijft hangen op de about:blank link met een lege witte pagina.

Bij stories wisten we nog niet; ik zet hem erbij! Op het forum bij jou ook niet? Welke topics wel en welke topics niet bijvoorbeeld?

Catmint schreef:
    If we are bringing stuff up again: Quizes - en dan vooral vragen/resultaten/punten verdeling - aanpassen nadat ze zijn aangemaakt werkt niet. Blanco pagina met 'File not found' erop

Yess, deze weten we en staat op de lijst. RJ zegt het heel druk te hebben momenteel en het is lastig om hem te pakken te krijgen dingen op te lossen. Attempts are being made, though!

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Leodh schreef:
    (...)

Bij stories wisten we nog niet; ik zet hem erbij! Op het forum bij jou ook niet? Welke topics wel en welke topics niet bijvoorbeeld?

Vreemd genoeg bij dit topic wel, maar bijvoorbeeld bij het LJH of andere recente topics niet. Zou het misschien te maken hebben met oudere versus nieuwere topics? Idk. Als je wilt kan ik wel wat meer topics proberen.

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Hellfire schreef:
    (...)

Vreemd genoeg bij dit topic wel, maar bijvoorbeeld bij het LJH of andere recente topics niet. Zou het misschien te maken hebben met oudere versus nieuwere topics? Idk. Als je wilt kan ik wel wat meer topics proberen.

Ja, als je wil? Het zou te maken kunnen hebben met verschillende indexen ofzo?

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime