• hey lieve mensen,
    ik heb een probleem!
    ik kan 3/4 keer geen berichten meer sturen op msn!:S
    iedere keer waner ik op verzenden druk komt er op: 'BERICHT KAN NIET WORDEN VERZONDEN AAN ALLE GEADRESSEERDEN'
    weten jullie wat dit betekent??!!
    heb ik op iets verkeerd gedrukt ofzo??
    of is het een virus??
    HELP!
    ik snap er echt niets van!
    en nu mis ik al msn!(huil)
    moet ik een nieuwe msn aanmaken ofzo, ..??
    (K)xx


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    Veel kindern hebben deze tijd een virus. Dat is als iemand naar jouw 'Foto?' stuurt met een link, en je klikt op die link heb je het virus binnen. Dus, heeft iemand je wel eens 'Foto?' gestuurt met een link en heb je erop geklikt?


    I live for the applause, you will die for it.

    Veel kindern hebben deze tijd een virus. Dat is als iemand naar jouw 'Foto?' stuurt met een link, en je klikt op die link heb je het virus binnen. Dus, heeft iemand je wel eens 'Foto?' gestuurt met een link en heb je erop geklikt?


    ik heb da vorige week voorgehad ne gast stuurde da zo een paar keer die link
    al goe dak em ni geopend heb.:')


    I need you like a heart needs a beat

    ik heb der ooit ook is last van gehad xD maar da is bij mij ne keer over gegaan ^^


    Your Butt is Mine!

    ik heb er nog nooit op geklikt.. denk iik, hoop ik tog..:$
    pff, vinden jullie dat ik een nieuwe msn moet maken dan??


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    Nee, dat is niks. Geloof me, ik heb het ook vaak gehad, dan is je computer gewoon een beetje vastgelopen, of de computer van diegene?='D
    x.


    ok

    Veel kindern hebben deze tijd een virus. Dat is als iemand naar jouw 'Foto?' stuurt met een link, en je klikt op die link heb je het virus binnen. Dus, heeft iemand je wel eens 'Foto?' gestuurt met een link en heb je erop geklikt?


    jah jog een of ander kind heeft dat gedaan bij mij, ik met mijn domme kop open :S

    najaah, kzit eig niet veel op msn :Y)

    maar me ma gaat tog die gast van de computer bellen


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Kan ook wezen dat naja die gene ofline is als je dat stuurt :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Kan ook wezen dat naja die gene ofline is als je dat stuurt




    ma neje, xD
    ma ik heb juist een nieuwe msn aan gemaakt en ik wou weer chatten met mijn vrienden & ik kon weer geen berichten versturen:S
    dit bericht kan niet worden verzonden aan alle geadresseerden :S
    omg,,, ik ben nu al 1,5 dag niet meer op msn geweest en nu mis ik het al(huil)


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    heb ik ook ,
    al mega lang. Mar nu zit ik op de oude msn, omdat de andre msn toch steeds uitvalt. & ik had da op myn vorige computer ook al, dus ging ik geen linkjes meer openen fzoo, maar wrs hebben mijn broers da natuurlijk weer gdoan fzoo. Kvind da echt vervelend! :S


    Some people make the world special just by being in it

    Ik heb ook een x een virus gehad, toen heb ik msn opnieuw gedownload en toen was het weer normaal ;)


    T O K I O H O T E L < 3

    Het is een virus
    ik heb d at ook op msn live en ik kan helemaal niks meer verenden
    een vriendin van me had msn op nieuw der opgeooit maar wouw niet meer
    ik heb nu alleen nog maar msn messenger Windows ofzow
    zonder emoticons en plaatjes ;o


    Vampire Heart.