• ik wil heel graag een quiz en/of serie maken maar,, ik heb op het moment zoo weinig inspiratie!!
    ik wil iets origineels!!

    can you help me??

    kuzzz cherelle


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    Met of zonder TH?


    Music is the new sex

    ik ben een en al originaliteit xP maar waar moet het overgaan ?


    We can only learn to love by loving.

    Nicol. niet overdrijfen he. want dat ben ik al..xD
    man. maar zoals ik al zij Cherel ik ben vandaag even leeg..
    en mischien kunnen we morgen wel wat verziien. als je nog komt :P


    Dunno ><

    Nicol. niet overdrijfen he. want dat ben ik al..xD
    man. maar zoals ik al zij Cherel ik ben vandaag even leeg..
    en mischien kunnen we morgen wel wat verziien. als je nog komt :P


    dude mijn series sijn genialer dan die vn jouw *steekt tong uit*

    en dus ben ik originaliteit xD


    We can only learn to love by loving.

    mag over th maar daar zijn all zoveel dingen over dat je bijna geen originele dingen kan verzinnen!!

    waar het over moet gaan dat vraag ik mij dus ook afxD kom maar op met al je iedeeen:P

    jaah miss wel chan;)(H)
    XXX


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    (...)

    dude mijn series sijn genialer dan die vn jouw *steekt tong uit*

    en dus ben ik originaliteit xD

    Nietus!!..xD
    Ik heb zelf lekker een moeder van mijn vriendin die mijn Nieuwste sirie leest.. *Nu is het mijn buurt om tong uit te steken*
    en die heb jij nog niet eens gelezen, dus jij ook niet kunnen weten, of jij genialer ben(puh)
    En niemand kan geniaaler zxijn dan mij, dus niet liegen (N)


    Dunno ><

    Misschien kun je iets doen met een miss verkiezing. Miss TH ofzo? Ik ga mijn hersenen even kraken voor je;)


    Music is the new sex

    (naam) heeft een ziekte.De dokters weten niet hoe lang ze nog te leven heeft maar schatten niet meer dan 10jaar.(naam) is bij de Doe Een Wens Organisatie die kinder helpt met een dodelijke ziekte.Haar grootste wens was om haar idolen te kunnen worden.Wanneer ze hun ontmoet bewonderen ze haar om haar wilskracht en haar optimisme.(naam) wordt verliefd maar weet dat het nooit wat kan worden.Maar wat als er nog iemand verliefd wordt ? Is het liefde sterk genoeg ?


    The soul needs autumn.

    whaha ,, maar meisies ,, waar blijven mijn iedeen nouw,,xD:P
    XX


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    (naam) heeft een ziekte.De dokters weten niet hoe lang ze nog te leven heeft maar schatten niet meer dan 10jaar.(naam) is bij de Doe Een Wens Organisatie die kinder helpt met een dodelijke ziekte.Haar grootste wens was om haar idolen te kunnen worden.Wanneer ze hun ontmoet bewonderen ze haar om haar wilskracht en haar optimisme.(naam) wordt verliefd maar weet dat het nooit wat kan worden.Maar wat als er nog iemand verliefd wordt ? Is het liefde sterk genoeg ?

    okee iedee 1 !!
    dankjeewel ik ga het onthouden en als er nog meer iedeen zijn ga ik kijken welke ik kies!!:D
    XXX


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    Hoofd!
    je moet niet over Th doen!!
    is niet leuk.
    Behalfen als het egt vanuit Bill is ofzo. en of het een TC is. of al het vanuit bill is, en hij wat met Andy krijgt.. en ze samen een tassenlijn gaan maken.
    Maar dat mag jij niet doen. want dat moeten ik en Tara nog steeds doen ><
    maart ik ben nog steeds inspriatsie los.
    en ik ben altijd nog geniaaler dan nicol! :D


    Dunno ><

    Sam is een meisje.Ze houdt veel van muziek en speelt dan ook gitaar.Nou is er 1 ding speciaal aan haar.Ze wil al van kindsaf een jongen zijn.Haar ouders dachten dat het wel weg ging gaan met het ouder worden,niet dus!Op school is ze een doodnormaal meisje maar na school verkleed ze zich in een jongen.Ze houdt wel veel van rokjes,kleedjes en make-up maar vind dat jongens meer mogen.Wanneer ze op een dag Tom Kaulitz tegen komt wordt ze smoor op hem maar hij denkt dat ze een jongen is.Wat nu?
    Als jij deze niet begruikt neem ik hem ^^


    The soul needs autumn.

    Ike weet het!!!!!!
    Maak er een Over;
    MIJ!! :D
    Nouw origneeler kan tog niet?![a]


    Dunno ><

    Sam is een meisje.Ze houdt veel van muziek en speelt dan ook gitaar.Nou is er 1 ding speciaal aan haar.Ze wil al van kindsaf een jongen zijn.Haar ouders dachten dat het wel weg ging gaan met het ouder worden,niet dus!Op school is ze een doodnormaal meisje maar na school verkleed ze zich in een jongen.Ze houdt wel veel van rokjes,kleedjes en make-up maar vind dat jongens meer mogen.Wanneer ze op een dag Tom Kaulitz tegen komt wordt ze smoor op hem maar hij denkt dat ze een jongen is.Wat nu?
    Als jij deze niet begruikt neem ik hem ^^

    die is eegt wel goed!! maar ik gun hem jou meer ;)
    jij hebt iedeen kind!!!

    XXX


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    Ike weet het!!!!!!
    Maak er een Over;
    MIJ!! :D
    Nouw origneeler kan tog niet?![a]

    whaha omg chan!!!!!


    ~HaTe Me Or LoVe Me~