• ik wil heel graag een quiz en/of serie maken maar,, ik heb op het moment zoo weinig inspiratie!!
    ik wil iets origineels!!

    can you help me??

    kuzzz cherelle


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    (Naam)Heeft last van allerlei dingetjes. Ze moet van haar ouders naar de dokter om bloed laten te prikken. Na een week moet ze weer bij de dokter komen. Hij zegt tegen haar dat het niet goed is en dat ze gelijk naar het ziekenhuis. (Naam)heeft daar geen behoefte aan en verzwijgt voor iedereen wat er nou eigenlijk aan de hand is. Ze schrijft in haar dagboek wat er nou eigenlijk aan de hand is. Tegen haar ouders zegt ze dat ze bloedarmoede heeft. Maar dan wordt ze aangereden en moet ze naar het ziekenhuis. Als ze wakker wordt vertelt haar vader dat ze ernstig ziek is. En dat ze nog maar even te leven heeft. Ze wil geen kuur meer en wil naar huis. Voordat ze haar ogen voorgoed dicht doet vraagt ze aan haar beste vriendin of ze haar dagboek wil verbranden als ze er niet meer is. Haar beste vriendin vindt alles goed. Maar als ze haar dagboek leest als (naam) er niet meer is. En wat als ze erachter kotm dat (naam) iedereen heeft voorgelogen?


    Music is the new sex

    wat, het is geen grapje!!
    maak er een over mij!
    is ook nog eens goed voor me ego :D
    wagt ik ga even weat leuks bedemnken :P


    Dunno ><

    haha okee is goed chan!!:P miss doe ik dat nog ook


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    Heather is het zusje van Georg Listing.Ze word een beetje op de achtergrond gehouden maar dat vind ze niet erg.Haar bf is Gustav en ze verteld hem alles, ook dat ze op Tom verliefd is.Gustav moet van haar beloven dat hij het tegen niemand verteld en dat doet hij dan ook.Maar wat als het toch uitloopt? en Tom anders reageert dan verwacht en Georg door het lint gaat ?


    The soul needs autumn.

    sommige mensjuhs kunnen egt zoo snel iets opnoemen!!
    egt goed:D
    XXX


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    Chantou is een heel populair meisje.
    Ze is zo Arrogant als de pest. en is helemaal weg van zichzelf. Ze heeft alles wat haar hartje begeert. en ze hoeft maar 1x met haar vingers te knippen en het staat voor haar neus.
    Als haar vader op een dag. al zijn geld in een groot projeckt stopt. om aardolie uit de gront te hallen. en er blijkt geen olie in de gront te zitten?!
    Al hun geld is er aan gespendeert. Is dit het einde vo0r Chantou haar rijkdom, en populairitijd. of weet iets of iemand hen te redden?!

    Kijk dadha.
    net even uit em duim gesogen..xD


    Dunno ><

    en Nicol. durf nu nog eens te zeggen, dat je genialer ben dan mij! [a]


    Dunno ><

    jullie overvallen mij!!!
    ik ga er morgen ofseuw even voor zitten en maak vaast wet iedeen voor een van al deze vooriedeetjes !!!:D
    kuzz


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    Maar morgen moet jij naar mij toe komen!
    doe niet morlijk en neem mijn iedee, zo makkelijk. ben je daar ook weer van af :P


    Dunno ><

    sgat dat is Spam berigt. mag niet he..xD


    Dunno ><

    oop*klikt op bericht verwijderen*
    heb geen sin in soon faking forum ban!!!:@:P


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    Sofie is een zangeres.Ze is vroeger tweedes geworden met de Duitse Eursong en heeft daardoor veel succes in Duitsland.Maar dat was vroeger.Nu is Sofie 18 en begint ze door te breken in andere landen zoals België,Nederland,Oostenrijk.Haar platenfirma is bezig met een grote tour voor haar te plannen.Namelijk : ze mag in het voorprogramma spelen van Tokio Hotel.Ze zal normaal de jongens van Tokio Hotel niet zo vaak zien.Maar blijkbaar toch voldoende want ze wordt smoor op Tom Kaulitz.


    The soul needs autumn.

    Sofie is een zangeres.Ze is vroeger tweedes geworden met de Duitse Eursong en heeft daardoor veel succes in Duitsland.Maar dat was vroeger.Nu is Sofie 18 en begint ze door te breken in andere landen zoals België,Nederland,Oostenrijk.Haar platenfirma is bezig met een grote tour voor haar te plannen.Namelijk : ze mag in het voorprogramma spelen van Tokio Hotel.Ze zal normaal de jongens van Tokio Hotel niet zo vaak zien.Maar blijkbaar toch voldoende want ze wordt smoor op Tom Kaulitz.

    die heeft wel wat:D:D!! leuk !!
    XXX


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    Het gaat over Rachel. Een doodgewoon meisje. Althans.. dat lykt ze. Op een dag krygt ze een relatie met Orlando Bloom (*Eventuele andere ster) en wordt al gauw beroemd dankzy hem. Iedereen wil haar plots intervieuwen. Maar haar relatie met Orlando(*Ofandere) loopt op de klippen. Ze krygen steeds vaker ruzie. Op een dag in Hollywood, loopt Tom langs en ze raken zomaar aan de praat. Hy herkent haar en vraagt hoe het gaat met Orlando*. Ze barst in tranen uit en vertelt hem alles. Ze neemt hem in vertrouwen. Niet wetend.. dat hy een player is, en haar wil..


    You're the one. But you don't care 'bout me anymore.

    Cloë & Christy zyn 't bitchy stel van de school en natuurlyk de rykste. Natuurlyk horen ze dan ook van alle kanten dat iedereen Tokio Hotel plots heel cool vindt. Na al dat gepraat besluiten ze aan hun vaders te gaan vragen of ze TH een keer op school kunnen brengen. Hun vaders regelen dat natuurlyk en al gauw staat TH op hun schoolpodium. Maar helaas, de meiden blyken 't niks te vinden en haken halverwege hun optreden af. Tokio Hotel wordt plots door iedereen gehaat en hun fans nemen af. Ze willen wraak op deze 2 meiden omdat ze hier tot geleid hebben. Ze bedenken een plan maar wat als Tom dan op de meiden verliefd word? Zal hun plan nu verraden worden en in 't water vallen?


    You're the one. But you don't care 'bout me anymore.