• Ja ik vraag me dat af. Ik had een serie met Th die na 1 dag over de 100x was gedaan zonder de spotlight en nu heb ik er 1 zonder Th. En die word like 11 keer gedaan oO


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Weet niet. Ik ben gewoon door deze site gewend geraakt om TH-serie's te lezen en geen gewone verhalen. Terwijl ik wel gewoon boeken lees zonder TH :').
    Gewoon een ding dat vanzelf gaat.

    Ja oké, dat had ik ook ik deed eerst het zelfde maar like ik maak nu nog nauwelijks serie's waar Th in voorkomt en ik schrijf ze ook niet meer.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Weetj de meeste kinders [/onderandereik] zijn fan van TH en vinden het leuk zich in zulke verhalen in te leven, bv.de gene die voor Bill zijn gaan eigenlijk enkel lovestory's 'bout Bill maken en zo heel aventoe over Tom, Georg of Gustav dat is eenmaal zo, als je idool er in meespeelt is het leuker om te lezen denkik.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik schrijf niet over TH en toch worden mn series nog aardig goed gemaakt ^^ Hoewel 'White Night Fantasy' het beter deed. Maar ik vertik het om over een band te schrijven waar ik geen fan van ben om meer lezers te krijgen.
    Ik denk dat het algemeen bekend is dat series zonder één of andere beroemdheid of zonder verkrachting enz. minder gemaakt worden.


    Ik maak die van u (:


    I need you like a heart needs a beat

    Jup, de helaas ware waarheid


    Life is hard and then we die

    (...)

    Ik maak die van u (:

    Uhu, I know ^^ Thanx voor je altijd lieve reacties ^^


    Bored.

    Weetj de meeste kinders [/onderandereik] zijn fan van TH en vinden het leuk zich in zulke verhalen in te leven, bv.de gene die voor Bill zijn gaan eigenlijk enkel lovestory's 'bout Bill maken en zo heel aventoe over Tom, Georg of Gustav dat is eenmaal zo, als je idool er in meespeelt is het leuker om te lezen denkik.

    Ja, maar ik blijf het stom vinden. Ik bedoel je kan je toch ook super in leven in verhalen zonde Th? Naja die mensen moeten het maar weten ik ben blij met mijn 11 lezertjes :3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik schrijf niet over TH en toch worden mn series nog aardig goed gemaakt ^^ Hoewel 'White Night Fantasy' het beter deed. Maar ik vertik het om over een band te schrijven waar ik geen fan van ben om meer lezers te krijgen.
    Ik denk dat het algemeen bekend is dat series zonder één of andere beroemdheid of zonder verkrachting enz. minder gemaakt worden.

    Ja dat is zo stom! >.<
    Maar ja like ik vind jouwn verhaal over die twee meisjes die Bi zijn heel mooi verwoord die lees ik ook ;)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Ja, maar ik blijf het stom vinden. Ik bedoel je kan je toch ook super in leven in verhalen zonde Th? Naja die mensen moeten het maar weten ik ben blij met mijn 11 lezertjes :3


    ^^ Ja daar heb je wel een punt, ik maak de laatste tijd geen series van andere omdat ik druk ben en ook aan mijn eigen series wil verder werken, er zijn er een aantal die ik wel op de voet volg, maar dat komt omdat het een interesant verhaal-lijn heeft en niet perse omdat het over Tokio Hotel gaat.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)
    Ja dat is zo stom! >.<
    Maar ja like ik vind jouwn verhaal over die twee meisjes die Bi zijn heel mooi verwoord die lees ik ook ;)

    Die serie met welgeteld twee hele delen waar ik geen inspiratie voor heb? ><


    Bored.

    (...)
    Ja, maar ik blijf het stom vinden. Ik bedoel je kan je toch ook super in leven in verhalen zonde Th? Naja die mensen moeten het maar weten ik ben blij met mijn 11 lezertjes :3

    nouw je hebt al meer lezers dan mij!
    kom ik met me 5 aankaken:P


    Dunno ><

    (...)
    Uhu, I know ^^ Thanx voor je altijd lieve reacties ^^


    graag gedaan.

    x


    I need you like a heart needs a beat

    (...)
    Die serie met welgeteld twee hele delen waar ik geen inspiratie voor heb? ><

    Naja das jammer want hij is zo mooi en zo prachtig verwoord etc. Naja zo kan ik wel even door gaan maar dat staat wel in em reactie. Naja hopelijk komt deel 3 snel en heb je meer inspiratie dan! En ja die serie dus!<3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik denk dat het algemeen bekend is dat series zonder één of andere beroemdheid of zonder verkrachting enz. minder gemaakt worden.


    Hoe laag kun je vallen? Wie doet dat nou?! Weten ze dan niet wat voor emotionele gevolgen daaraan hangen?! Gaan ze ook nog eens leuk wat schrijven daarover!! Oh god, waar gaat de wereld naartoe, wie doéét nu zoiets?! Sorry, maar dit vind ik gewoonweg vreselijk!


    Fuck the system; minimalise the damage

    (...)

    Hoe laag kun je vallen? Wie doet dat nou?! Weten ze dan niet wat voor emotionele gevolgen daaraan hangen?! Gaan ze ook nog eens leuk wat schrijven daarover!! Oh god, waar gaat de wereld naartoe, wie doéét nu zoiets?! Sorry, maar dit vind ik gewoonweg vreselijk!

    Het is gewoon zo.
    Als in een sirie niet een en al drama zit. word hij niet gemaakt.
    En het kan heel emotsioneel vallen.
    Als er in een sirie iemand aangerand voelt.
    voel ik me beken, en ga ik me er egt niet beter op voelen!
    En kan er dan ook egt niet met me hoofd bij, om zoon Quiz te maken/Lezen.


    Dunno ><

    Jaah, heb ik owk wel --"


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right