• oke het gaat als volgt
    een persoon schrijft een stukje verhaal en de volgende schrijft verder snappiej het mag over eender welke groep ook gaan zowel CB TH als JB en nog vele anderen. 't is simpel ik begin wel


    ik ren zo hard ik kan de straat uit. ik kijk om en zie het groepje nog steeds achter me aan hollen. wat heb ik misdaan waardoor ze me achtervolgen? wat in godsnaam! ik ga de hoek om en zie een doodlopende weg. ik heb mezelf in de nesten gewerkt zo te zien, maar ik voel een hand op m'n mond en word meegetrokken door

    (het mag natuurlijk langer en zodra het verhaaltje af is zet ik 't mss wel op Q en hebben we een verhaal van bijna alle Q leden
    (gelieve dit te kopieëren en te plakken en dan verder te schrijven))


    ik ren zo hard ik kan de straat uit. ik kijk om en zie het groepje nog steeds achter me aan hollen. wat heb ik misdaan waardoor ze me achtervolgen? wat in godsnaam! ik ga de hoek om en zie een doodlopende weg. ik heb mezelf in de nesten gewerkt zo te zien, maar ik voel een hand op m'n mond en word meegetrokken door Bill.Hij sleurt me mee de concertzaal in.


    I need you like a heart needs a beat

    ik ren zo hard ik kan de straat uit. ik kijk om en zie het groepje nog steeds achter me aan hollen. wat heb ik misdaan waardoor ze me achtervolgen? wat in godsnaam! ik ga de hoek om en zie een doodlopende weg. ik heb mezelf in de nesten gewerkt zo te zien, maar ik voel een hand op m'n mond en word meegetrokken door Bill. Hij sleurt me mee de concertzaal in. ik kijk hem bang aan en weet niet wat er gebeurde, maar een ding weet ik wel zeker ik ben veilig bij hem.

    ik ren zo hard ik kan de straat uit. ik kijk om en zie het groepje nog steeds achter me aan hollen. wat heb ik misdaan waardoor ze me achtervolgen? wat in godsnaam! ik ga de hoek om en zie een doodlopende weg. ik heb mezelf in de nesten gewerkt zo te zien, maar ik voel een hand op m'n mond en word meegetrokken door Bill. Hij sleurt me mee de concertzaal in. ik kijk hem bang aan en weet niet wat er gebeurde, maar een ding weet ik wel zeker ik ben veilig bij hem. Ik ben nieuwsgierig naar wat we gaan doen. Ik staar verder in zijn donkerbruine ogen en een traan loopt langs mijn wang. Waarom? Het gaat niet goed. En dat zie ik ook aan zijn sneeuwwitte huid en zijn ingevallen wangen. Ik wil hem in mijn armen sluiten, hem troosten en zeggen dat alles goedkomt. Maar dat kan ik niet, ik weet dat het veel moeite zal kosten om iets aan zijn leven te veranderen. Het beter te maken.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right