• Omg,deze titel is dus egt niet orgineel maar oke,
    ik vind iemand uit mijn klas leuk,maar ik zit te twijfelen of hij mij leuk vind,en ik ga het hem niet vragen >.<
    maar hierover zit ik te twijfelen of hij mij leuk vind:

    1.Hij kijkt best vaak naar me en glimlacht dan naar me.
    2.soms knipoogt hij naar me.
    3.hij zei dat ik 'sexy' haar had xD
    4.al mijn vriendinnen(die niet weten dat ik hem leuk vind)zeggen de hele tijd dat we zo leuk stelletje zouden vormen en dat hij mij leuk vind enzo)
    5.Een keertje zei hij lekker ding tegen me en ging toen op mijn tafel zitten(vraag niet waarom)

    En dan nog een paar van dat soort dingen maar ik weet niet zeker of hij mij leuk vind,

    en dan heb ik nog een probleem,een vriendin van mij vind hem ook leuk(dat weet ik van haar maar ze weet niet dat ik hem ook leuk vind maar ik vertrouw haar wel maar niet genoeg om het haar te vertellen)
    dus zelfs als hj mij leuk vind weet ik niet of ik dan verkering met hem moet nemen >.<

    hulp a.u.b. xD

    xx

    p.s.Omg,wat is dit verhaal lang zeg xD


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    ik denk het wel?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik denk dat je wel kans heb dat ie je leuk vind, waarom doet hij anders zo? Laat voorzichtig merken dat je hem ook leuk vind. En als die jongen jou leuker vind dan je vriendin ga ervoor.


    Love is more than just 4 characters.

    dat had ik ook, bleek dat hij gewoon een stom spelletje aan het spelen was. Hij heeft nu zelf met een meisje dat ik niet ken!o,0

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik zou het proberen als ik jou was. Gewoon laten merken dat jij ook wel interesse in hem hebt. en kijken waar het schip strand. Over die vriendin zou ik niet zo zorgen maken. Ik heb ook gehad dat een vriendin een jongen leuk vond, die ik ook leuk vond, maar zij wist dat niet. Later bleek die jongen mij leuk te vinden en ik heb haar dat vertelt. Ze ging er goed mee om. Als zij een vriendin van jou is moet ze dat ook accepteren. Als het zover komt dan hea :p
    zo en dat was mijn lange reactie!

    Ik denk dat je wel kans heb dat ie je leuk vind, waarom doet hij anders zo? Laat voorzichtig merken dat je hem ook leuk vind. En als die jongen jou leuker vind dan je vriendin ga ervoor.

    of vertel het hem :Y)
    heeft niet altijd een happy-end.


    Hey love.

    Ik heb het zelfde probleem x']

    Maar als hij jou wel leuk zou vinden & jij hem, waarom zou je dan niet met hem nemen ? omdat die vriendin hem ook leuk vind ?
    Meid, je moet doen wat je zelf graag wilt !


    ' niks is wat het zijn moet '

    volgens mij is het gewoon een playboy ;)
    ik ken ook zoo'n jongen,die doet zo naar alle meisjes,en veel erger...
    als je nuu heel goed met hem bevriend graakt,kan je het proberen (:
    maar schrik niet als hij je inees vertelt dat hij een meisje leuk vind,en jij bent het meisje niet.

    Dus Probeer,maar Hoop niet te veel !

    xx


    everybody needs a song.

    Misschien. Ga erop af en vraag het hem? Da's het enige wat je eigenlijk kan doen. Hij kan net zo goed met je playen ^^

    Ik denk dat hij je leuk vind hoor. ;D


    None but ourselves can free our minds.

    Misschien vind hij je leuk of misschien is hij gewoon een player.
    Zijn er ook negatieve dingen die hij doet? bv. vaak naar andere meisjes kijken/knipogen/...
    Als je dat niet weet moet je er misschien eens op letten en dan weet je het antwoord ^^

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    zo doet zo'n jongen ook tegen mij. ik denk dat hij gewoon indruk wil maken, ja dus :']


    Underdog, just look at the mess you made.

    Gewoon dervoor gaan!


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    Misschien vind hij je leuk of misschien is hij gewoon een player.
    Zijn er ook negatieve dingen die hij doet? bv. vaak naar andere meisjes kijken/knipogen/...
    Als je dat niet weet moet je er misschien eens op letten en dan weet je het antwoord ^^

    Xx



    eum...niet dat hij naar andere meisjes knipoogt/kijkt maar hij plaagt wel de hele tijd een vriendin van mij,dan noemt hij haar kabouter bv(want ze is ook egt klein >.<)en verder heeft hij een mega ruzie met een meisje uit mijn klas,dat is alles wat ik weet >.<

    maar ik zit de hele tijd te twijfelen of hij mij leuk vind of dat hij een player is -__-'


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik heb hetzelfde..
    kijk wat hij doet als jij iets laat merken dat je hem ook leuk vindt en dan niet kijken of hij niet met je speelt.
    succes!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Nee :Y)


    Your make-up is terrible