• Hello mensen ^^
    Ik zal maar meteen even open boek spelen?
    Ik kap voorlopig even met Quizlet. Ik zal nog wel gewoon online zijn, maar ik heb het even helemaal gehad met sommige mensen onder ons.
    Daarbij heb ik persoonlijk een hoop problemen die ik even op een rij moet zien te krijgen. Om de roddels voor te zijn; ik heb een persoonlijkheidsstoornis. Sinds kort officieel. Die persoonlijkheidsstoornis houd in dat ik in Real Life heel moeilijk contact kan leggen met andere mensen, uit angst om afgewezen te worden. En zodra personen dichtbij komen, klamp ik me aan ze vast. Mijn verleden speelt daar natuurlijk ook een grote rol in, en dat heeft ervoor gezorgt dat ik een vertrouwensprobleem heb. Ik heb heel lang geprobeert om de schijn hoog te houden, maar ik trek het niet meer.
    Om een lang verhaal kort te maken; voorlopig zullen jullie het moeten doen zonder mij. Niet dat dat heel moeilijk is, maar goed.
    X.
    EDIT:
    Mensen, jullie kunnen me hierbij niet helpen. Dus stuur me dan ook geen berichten met 'Ik ben er voor je' en 'Je kan bij me terecht' als je niet precies weet wat er aan de hand is en als we nog nooit gesproken hebben, willen jullie? Zelfs niet als je me een beetje kent. Alleen de personen die me echt goed kennen, en dat zijn er niet veel, zal ik alles vertellen. Als ik wil dat je het weet, dan vertel ik het je vanzelf wel.
    Dit is iets dat ik zelf zal moeten oplossen, oké?


    Bored.

    Succes ermee dan!


    Life is hard and then we die

    Veel sterkte, en ik hoop dat het je lukt. Ik denk wel dat je het kan.
    Ontzettend veel sterkte, meer kan ik niet voor je doen. Like, omdat je dat zelf niet wilt. Wel wil ik even zeggen dat ik het ontzettend dapper van je vind, dat je het zelf wil/gaat oplossen. :] Ik ken ook een meisje, die heeft ook zoiets en die heeft er dus ook moeite mee. En als er wat is, dan moet je, jezelf niet groot houden. Van je af schrijven. :]

    Héeel,heel veel sterkte. <3

    Tsjah, hier kan gewoon niemand me bij helpen en ik wil anderen niet opzadelen met mijn problemen. Waarschijnlijk snappen ze het toch niet.
    Toch Thanx ;3


    Bored.

    Sterkte, meid. Je komt er wel, daar ben ik zeker van. ;-)

    xX


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    MAAR JE HIELP mij net met die scan... :(:(:(


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    MAAR JE HIELP mij net met die scan... :(:(:(

    Oké, die snap ik even niet? Mijn korte termijn geheugen is nogal naar zn grootje.


    Bored.

    Heel veel sterkte Máriko! Ik snap het heel goed dat je even afstand doet. En met mensen die je echt vertrouwd erover praten, kan enorm opluchten. EN ik weet dat je dit niet wil horen, maar weet dat Quizlet altijd voor je klaar staat, omdat je ook altijd voor ons klaarstaat als er problemen zijn hier. Nogmaals, sterkte. <3


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.