• Beste Quizleters.
    Ik heb aan jullie een vraagje over het boek "Overdosis" van Helen van Vreeswijk. Als je haar niet kent kunnen jullie mij denk ik vast niet helpen dus heeft het geen zin om op deze topic te reageren.
    Mijn vraag is dus: Is dat verhaal echt gebeurt of niet. Ik hoorde dat het een heel goed boek is en ze heeft er nog meer daarvan. maar ik wil dus weten of het echt gebeurt is of niet.
    Alvast bedankt(A)

    Ik dacht dat er ergens in dat boek stond 'non-fictie'


    Tears are crashing out of my eyes

    Ik dacht dat er ergens in dat boek stond 'non-fictie'

    ik heb dat boek ng niet gelezen. ik zal het nu even opzoeken.

    Ik heb het boek wel al gelezen & ik dacht dat er vooraan in het boek stond dat het gebasseerd was op een waargebeurt verhaal maar dat sommige feiten werandert waren & dat ook de namen nzo verandert waren; ik geloof dat dat op één van de 1e pagina's staat; maar ik ben niet zeker; w8 ik ga eens even kijken : D


    Listen to what we're not saying..

    ik denk dat haar boeken gebasseerd zijn op waargebeurde verhalen.

    volgens mij is het echt gebeurt. voorin het boek staat dit tekstje:
    Overdosis is een op waarheid gebaseerd misdaadverhaal. De namen van daders en slachtoffers zijn veranderd en enkele gebeurtenissen zijn aangepast om zo herkenning te voorkomen in het verhaal sprankelnd te houden,

    En achterop het boek vind ik nu ook nog:
    Net zoals Loverboys en De Stalker is ook dit verhaal gebaseerd op Feiten!!

    Er staat op de 2e blz:
    Overdosis is een op waarheid gebaseerd misdaadverhaal. De namen van de daders en slachtoffers zijn veranderd en enkele gebeurtenissen zijn aangepast om zo herkenning te voorkomen..
    (A)


    Listen to what we're not saying..

    Er staat op de 2e blz:
    Overdosis is een op waarheid gebaseerd misdaadverhaal. De namen van de daders en slachtoffers zijn veranderd en enkele gebeurtenissen zijn aangepast om zo herkenning te voorkomen..
    (A)


    hihi ik was eerder,,gemeen heaA(A)..mij hij is dus echt gebeurt. oke ik ben benieuwd hoe het verhaal zal zijn:D

    (...)

    hihi ik was eerder,,gemeen heaA(A)..mij hij is dus echt gebeurt. oke ik ben benieuwd hoe het verhaal zal zijn:D


    Haha x'D
    Het verhaal is echt heel goed *vind ik toch*; Net zoals al haar andere boeken : ')


    Listen to what we're not saying..

    (...)

    Haha x'D
    Het verhaal is echt heel goed *vind ik toch*; Net zoals al haar andere boeken : ')

    ik had gehoord ja dat haar boeken goed zijn dus ik ben in de bieb gaan zoeken en toen hadden ze nog alleen Overdosis. en ik vroeg me toen af of hij waargebeurd was. maar ik heb dus antwoord op mijn vraag..
    allemaal heel erg bedankt:D

    ik dat al dat iemand ZM had gepleegt door je titel!


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    ik dat al dat iemand ZM had gepleegt door je titel!



    haha nee het gaat over boek.

    Dit boek lijkt me eigenlijk wel iets voor mij ^^ ik zal t is opzoeken. Heb jij ook Last Minute van Theo Hoogstraten gelezen?


    Life is hard and then we die

    Ik heb het boek wel al gelezen & ik dacht dat er vooraan in het boek stond dat het gebasseerd was op een waargebeurt verhaal maar dat sommige feiten werandert waren & dat ook de namen nzo verandert waren; ik geloof dat dat op één van de 1e pagina's staat; maar ik ben niet zeker; w8 ik ga eens even kijken : D



    ik dacht fdat ook hoor!

    T is wel een heel goed boek!!


    i need you like a heart needs a beat.

    Dit boek lijkt me eigenlijk wel iets voor mij ^^ ik zal t is opzoeken. Heb jij ook Last Minute van Theo Hoogstraten gelezen?


    ik wel ^^


    i need you like a heart needs a beat.

    (...)

    ik wel ^^
    Ik vind dat boek echt zo geweldig, en het zit allemaal zo goed in elkaar enzo =O echt een geweldig boek.


    Life is hard and then we die