• Dat lukt me dus niet, ik val echt zo weer weetje,.. dus nu moet ik wachten totdat er een rolstoel vrij is^^ en moet ik dus op de bank blijven liggen,. met uitzicht op mijn onder gekladde been,.^^weet iemand nog iet tegen mijn verveling?
    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Eeeuh TV kijken ,, Fun hebben op quizlet ^^ (A)


    Your Butt is Mine!

    Ik ben expert in op krukken lopen. Ik ben ieder jaar wel een keer de lul. Mn enkelbanden zijn waar vekneukt, enz. Grote kans dat ik over een jaar of tien met kunststof enkelbanden door het leven moet.
    Anyway, ga je zusjes/broertjes pesten? Commanderen? Ga met de laptop voor de open haard liggen?


    Bored.

    Met my kletsen. :)
    Maar krukken zyn idd echt k-ú-t >,<
    Had ze zelf 2 maanden geleden nog, echt vervelend was dat :)
    Maar beterschap schatz (H)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Whaha xD voor de open haard liggen met de Laptop op een Schapen Velletje xD

    Srry xD ik moet der aan denken toen ik DarkPassion haar reactie las!


    Your Butt is Mine!

    Ik ben expert in op krukken lopen. Ik ben ieder jaar wel een keer de lul. Mn enkelbanden zijn waar vekneukt, enz. Grote kans dat ik over een jaar of tien met kunststof enkelbanden door het leven moet.
    Anyway, ga je zusjes/broertjes pesten? Commanderen? Ga met de laptop voor de open haard liggen?

    Hm mijn zusjes zitten nog op school, en mijn jongste zusje is aan ehet slapen, moe tje wel een open haard hebben,.[/drukt dvdtje met openhaard in de tv en gaat ervoor liggen.]
    kunstoffen ecnkelbanden is weer eens wat anders


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Met my kletsen. :)
    Maar krukken zyn idd echt k-ú-t >,<
    Had ze zelf 2 maanden geleden nog, echt vervelend was dat :)
    Maar beterschap schatz (H)

    Met jou kletsen wil ik dat wel?^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Whaha xD voor de open haard liggen met de Laptop op een Schapen Velletje xD

    Srry xD ik moet der aan denken toen ik DarkPassion haar reactie las!
    Ja, nou. Dat heb ik gisteravond nog gedaan >< Maar dat schapenvelletje was een hondje dat mijn been als kussen gebruikte.
    Oeh, ik houd van de open haard. Als Tara hier is, ga ik die ook aan doen, want zij heeft dus geen open haard. Arm kind.


    Bored.

    (...)Ja, nou. Dat heb ik gisteravond nog gedaan >< Maar dat schapenvelletje was een hondje dat mijn been als kussen gebruikte.
    Oeh, ik houd van de open haard. Als Tara hier is, ga ik die ook aan doen, want zij heeft dus geen open haard. Arm kind.

    Dan hoor ik ook tot de arme kindjes xD ik heb geen Openhaard xD en geen pelsje ^^xD (A)


    Your Butt is Mine!

    (...)
    Met jou kletsen wil ik dat wel?^^

    :O Dan niet :(
    -Voelt zich beledigt-
    Damn, 't voelt echt alsof vandaag iedereen my haat ofz. Op school ook al.. -_-'
    Ik word overal plots buitengesloten en word overal aangekeken alsof ik iemand vermoord heb ofz..
    Zelfs myn friends doen raar.. :(


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Hm mijn zusjes zitten nog op school, en mijn jongste zusje is aan ehet slapen, moe tje wel een open haard hebben,.[/drukt dvdtje met openhaard in de tv en gaat ervoor liggen.]
    kunstoffen ecnkelbanden is weer eens wat anders

    Hmm, dan moet je misschien een hamster aanschaffen en die vervelen? Terwijl je voor de virtuele open haard ligt?
    Kunststof enkelbanden ... zorg dat je ze nooit krijgt. Want dan mag je écht helemaal niets meer doen aan sport of iets dat op beweging lijkt.


    Bored.

    Ik heb ook geen openhaard,.. Pff, maar wle een tv met vuur erop.^^.[/heeft ook wel iets.]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    :O Dan niet :(
    -Voelt zich beledigt-
    Damn, 't voelt echt alsof vandaag iedereen my haat ofz. Op school ook al.. -_-'
    Ik word overal plots buitengesloten en word overal aangekeken alsof ik iemand vermoord heb ofz..
    Zelfs myn friends doen raar.. :(

    Ik meende het niet hoor, sorry!!<3 je kan met me praten, stur me maar een pbtje hoor, scheld me maar uit.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Hmm, dan moet je misschien een hamster aanschaffen en die vervelen? Terwijl je voor de virtuele open haard ligt?
    Kunststof enkelbanden ... zorg dat je ze nooit krijgt. Want dan mag je écht helemaal niets meer doen aan sport of iets dat op beweging lijkt.

    Oew ik wil wel nooit meer gymen hoor.^^

    een hamster, stoer, moet ik nog wel een naam hebben.[/en mijn ma overtuigen maar oke.]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Ik meende het niet hoor, sorry!!<3 je kan met me praten, stur me maar een pbtje hoor, scheld me maar uit.

    Geeft niet.. Maar ik voel me nu echt kut -_-
    En ik scheld geen mensen uit als ze me niks misdaan hebben. 't liefst zou ik nu alleen wel me vrienden uitschelden want ik voel dat zy me nu 't meest hebben laten vallen.. :S


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Gelle Iet Fun meegemaakt vndg?xD
    Helpt je vn de Verveling ^^


    Your Butt is Mine!