• Okéé de mensen die hier dus komen zijn hoogst waarschijnlijk Th fans juist?

    Haters kunnen hier dus eigenlijk niet echt veel komen doen.

    En ik wil het ook even over de fans tegen de haters hebben.

    Kijk hé fans, ik weet niet of hier al een topic over is of niet maar dit is gewoon even om al het hater gedoe te vermijden enzoo.

    Ik las vandaag als ik terug kwam van school in Joepie dat er een Duitse rapper een anti Tokio Hotel lied heeft gemaakt. De redactie van Joepie zei dus ook dat je je mening mocht sturen naar hun. En dat heb ik gedaan. Jah ik hoor al mensen zeggen dat ik een fan ben dus hoogst waarschijnlijk heb gescholden maar dat deed ik niet!
    Ik weet beter en dat zouden al de fans moeten doen die de haters hun huid beginnen volschelden!

    Als ze iets verkeerd over Th zeggen wat doen de meeste dan ? Ze beginnen uitschelden en denken jullie dat dat de juiste manier is om dat op te lossen? Denk het niet hea. Daarom aan alle fans : Scheld er nog eens een hater Th uit of doet 'iet eender wat over Th, laat hem gewoon doen! Ik zweer het jou, als die jou reactie lezen en je hebt in die reactie allemaal scheldwoorden geschreven, die haters lachen je vierkant uit! Dus laat hun gewoon links liggen en laat hun hun zielige leventje verder leven! Dat zei maar zeggen en schelden en eender wat doen! Wij als fans weten zoveel beter, en laten hun daarom ook links liggen!
    Dit klinkt misschien grof maar, als je direct op een hater gaat zitten vitten, vind ik jou persoonlijk geen echte fan. Een echte fan laat zich niet doen! Die laat die hater gewoon links liggen!
    Dus doe dit ook en vermijd dat je wordt uit gelachen of eender wat!

    Xxx-Mii(H)

    je hebt aan de ene kant wel gelijk
    maar soms worden ze dan boos ofzo en gaan ze slaan of je spullen slopen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ja zo'n topic bestaat al ik had een tijdje geleden al gepost ;)

    maar je(ik :P) heb nog steeds gelijk ;)


    BAM!

    Ik ben akkoord:D
    Alleen niet echt met het hele gedoe altijd van als je dit of dat doet ben je geen echte fan.. Ik vind da mensen dat maar voor zichzekf moeten uitmaken, het kan me eigelijk niet zo veel schele:D


    Een tomaat is rood. Daah.

    je hebt aan de ene kant wel gelijk
    maar soms worden ze dan boos ofzo en gaan ze slaan of je spullen slopen.


    jaah okéé hier geef ik je ook gelijk.

    Als ze beginnen slaan, dan zou ik ofwel terug slaan ofwel ze gaan aangeven bij de politie.

    je hebt aan de ene kant wel gelijk
    maar soms worden ze dan boos ofzo en gaan ze slaan of je spullen slopen.

    dan moette gewoon op un bakkes kloppe om het zo te zegge xD

    Ja zo'n topic bestaat al ik had een tijdje geleden al gepost ;)

    maar je(ik :P) heb nog steeds gelijk ;)


    Meen je dat :O

    Omg sorry!
    Dan heb ik je topic gepikt :S

    En ik dacht eens origineel te zijn :P
    Njah we hebben dan toch lekker gelijk :P

    Ik heb ook een bericht na de joepie gedaan en ik ehb ook ni gescholden wat zeer uitzonderlijk si voor mij,!!!

    <3


    *He's the one.

    Kijk, hea, allemaal leuk en zo, maar het is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik heb een paar haters op school en die negeerde ik altijd en toen hadden ze me opgewacht toen ik een bijles had van toen over half vier tot half vijf en iedereen was natuurlijk al weg, toen gingen ze dreigen en zo. Die dag daarna was ik ziek, weet je hoe doodse eng dat is! Ze zeiden zo van dat als ik niet reageerde dat ze nog eens wat zouden flikken of zoo.. >.<

    Jaa , dat heb ik ook gelezen!
    Maar ze weten op school niet dat ik TH-fan ben!

    x

    ik geef ook nooit reactie der op.. maar als ze egt op mn zenuwe beginne te werke zeg ik: NEWSFLASH! ö en dan kijke zo zo raar: euh, ja wat dan? en dan ik zo: het laatste nieuwtje: I don't care!

    btw, allemaal op joepie.be stemmen op de poll he ^^

    Je hebt wel gelijk.
    Gelukkig heb ik nog nooit een TH-hater meegemaakt. Ze weten waarschijnlijk ook niet dat ik fan ben.

    volledig akkoord!!

    die wullen alleen aandacht.
    ->dus geef ze da ni!!!

    volledig akkoord!!

    die wullen alleen aandacht.
    ->dus geef ze da ni!!!


    Jeuj!!

    Er zijn mensen het met me eens xD

    X

    ik vind dat je gelijk hebt xD


    http://ciinderella-.tumblr.com/