• Okeee. Ik heb het 'm echt begaaid nu.
    Ik ben van dit jaar nieuw op school, en blijkbaar vinden ze het nogal moeilijk om mij op te nemen in de groep. In de klas gaat 't goed enzo, maar de jongens van de andere STW-klas lijken echt de pik op me te hebben. 's Middags sta ik bij hen omdat de meisjes waar ik goed mee kan opschieten daar ook staan. Maar elke middagpauze gebeurt het volgende:
    Ze gaan in een kring staan, en blijkbaar is het de gewoonte om, als iemand in het midden van de kring staat, diegene te duwen en stampen. En natuurlijk duwen ze mij elke keer weer de kring in. Een keer vonden ze het grappig om een touw rond m'n benen te doen en me te duwen tot ik op m'n arm viel. Met als gevolg dat m'n arm de hele week pijn deed. Toen het gesneeuwd had en de sneeuw ijs werd, stopten ze ijs in m'n broek, onderbroek, jas, vest, tshirt, mond, ... en ik raakte onderkoeld.
    Vandaag was het weer eens zover. Na een vuist en een schouder tegen m'n oog gekregen te hebben, begonnen ze het laatste beetje ijs dat er lag tegen me te stampen en te gooien. Toen had ik er genoeg van.
    Ik heb toen een stuk ijs genomen en recht tegen een jongen zijn hoofd gegooid. Nu heeft die kerel een wonde op z'n voorhoofd.
    Nee, dat was NIET m'n bedoeling. Maar ik was het zo spuugzat. Ik had hen al 100 keer gevraagd of ze wouden ophouden. Toen dat niet hielp heb ik geschreeuwd dat ze moesten ophouden, en nog stopten ze niet.
    Nu voel ik me best schuldig. Ik heb sorry gezegd tegen hem, maar hij wilt 't niet horen.
    En ik ben bang dat ik straf ga krijgen.

    Nu vroeg ik me af, of het wel juist was om dat ijs te gooien. Wat zouden jullie gedaan hebben?

    Kus, Kristien.


    One man's fun is another's hell.

    IK vind dat je ej nog heb ingehouden! ik zou helemaal door het lint zijn gegaan!


    One of the Duo Of Evilness

    ik vind dit op sich best een normaale reactie je heb al een paar x gevraag op een normalen manier of ze op wouden houden en toen werd je gwn pissig zou ik ook zijn heur
    ze hebben maar van je af te blijven.

    xxx