• Dat moesten wij dus laatst op sgool doen.
    En ik heb dus Nul zelfvertrouwen.
    Maar, dus. je moest jezelf een cijfer van de sgaal op 1 tot 10 geven.
    Dus, ik geef mezelf een 3..
    Want ik heb alles behalfen dat!!
    Moest ik dus ook zegen warom.
    nouw zeg ik dus van.
    Nouw aangezien ik altijd uitgescholden word, en nageken uitgelagen.
    daar word me Zelfvertrouwen egt niet better op ofzo.
    Zegt dus een jngen uit me klas.
    Ik had je een 10 gegeven. omdat je er zo bij durft te lopen.
    Maar nu vraag ik me dus af. of ik dat als een complumnt of als een belediging moet op vatten.
    Aan de ene kant is het een complumt aangezien hij dan vind dat ik zelf vertrouwen heb, maar aan de andere kant denk ik van, Zo Maf zie ik er tog niet uit.. Dat ik hier in durf te lopen?!


    Dunno ><

    (...)
    :X

    Nah, maar het is wel zo. Tenminste, bij vreemde mensen. Dan ben ik echt een hyperassociaal kind, durf ik niets zeggen, ... Maar bij vrienden is mijn zelfvertrouwen 11 ofzo.
    :Y)

    Hmmm bij mij eigenlijk ook wel x'D
    Bij mensen die ik ken heb ik heel wat zelfvertrouwen, maar op school of bij mensen die ik niet ken laat ik meestal gewoon over me heen lopen ><
    Lijkt precies of ik me niet kan verweren dan.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Hmmm bij mij eigenlijk ook wel x'D
    Bij mensen die ik ken heb ik heel wat zelfvertrouwen, maar op school of bij mensen die ik niet ken laat ik meestal gewoon over me heen lopen ><
    Lijkt precies of ik me niet kan verweren dan.

    Inderdaad, heb ik ook. Al is het de laatste twee jaar al wel gebeterd bij me. ^^

    (...)
    Inderdaad, heb ik ook. Al is het de laatste twee jaar al wel gebeterd bij me. ^^

    Hmm bij mij WAS het verbeterd, totdat er weer iets zorgde voor een deuk in mijn zelfvertrouwen ><
    Dacht dat ik eindelijk een goede klas had, begon men ineens over mij onwaarheden rond te bazuinen, wat me dus weer helemaal wantrouwig heeft gemaakt en dat mijn zelfvertrouwen gewoon in een dieper dal is beland.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Hmm bij mij WAS het verbeterd, totdat er weer iets zorgde voor een deuk in mijn zelfvertrouwen ><
    Dacht dat ik eindelijk een goede klas had, begon men ineens over mij onwaarheden rond te bazuinen, wat me dus weer helemaal wantrouwig heeft gemaakt en dat mijn zelfvertrouwen gewoon in een dieper dal is beland.

    Aahw, dat gevoel ken ik. <3
    Had ik vorig jaar ook, maar na een tijdje is het gestopt en werd het best wel een leuke klas. Dit jaar heb ik weer diezelfde klas en gaat het voorlopig nog goed. ^^

    (...)
    Aahw, dat gevoel ken ik. <3
    Had ik vorig jaar ook, maar na een tijdje is het gestopt en werd het best wel een leuke klas. Dit jaar heb ik weer diezelfde klas en gaat het voorlopig nog goed. ^^

    Nja het gaat voorlopig wel beter^^
    Daar ben ik blij om, dus hopen dat dat me ook wat helpt^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Nah, maar het is wel zo. Tenminste, bij vreemde mensen. Dan ben ik echt een hyperassociaal kind, durf ik niets zeggen, ... Maar bij vrienden is mijn zelfvertrouwen 11 ofzo.



    Dat heb ik ook xP K durf geen reet bij mensen die ik niet goed ken, maar bij m'n vrienden ben ik HELEMAAL niet verlegen enzo.
    Mijn ma zegt dat ik verdomd veel lef heb omdat ik met m'n vriendje samen als enige van de school Iron Maiden shirts draag en durf te zijn zoals ik ben. beetje vreemd, maar is wel waar denk ik.


    Caution first, always.

    Ik denk eerlijkgezegd dat hij het als belediging bedoeld. Zo van "Moest ik er zo durven bij lopen heb ik wel zelfvertrouwen nodig"


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.