• Okay jullie moeten me niet verkeert opvatten! Ik bedoel gewoon dat we minder zouden moeten klagen op Quizlet, en meer gezellig babbelen! :Y)

    Okay, ik word nu dus echt gek van heel quizlet! Het is gewoon niet leuk meer, het enge waar de meeste over lopen te zeuren is TH.
    Het gaat toch allemaal om de muziek? Dat was het eerste wat ik als op het forum toen ik lid werd vna quizlet! Het draaide om de muziek en niet omde jongens zelf werd er gezegt, maar nu... De meeste kunnen alleen maar klagen dat ze te vaak in Amerika zitten, dat Bill een ego heeft gekregen. En je hoort NOOIT wat over Gustav & Georg! Die zitten ook in TH hoor. En al die roddels dat Bill anorexia heeft enzo, Bill & Tom hebben altidj al tengere lichamen gehad. Nu ze onder druk staan zie je dat gewoon super goed! Dus hou op met daar over klachen aub, we horen het wel als hij echt anorexia of boulimia heeft! Heel quizlet is gewoon niet meer leuk omdat de meeste alleen lopen te klagen! Ik word echt gek, TH is een band. Niks meer niks minder, okay voor de meeste ook hun redende engel (gelt ook voor mij) maar ze maken muziek, en wij laten ons hele leven daar door beinvloeden! Kom op zeg... Ze maken muziek, zolang we daar van kunnen genieten is het okay toch?!
    En dan nog iets hoor, TH is idd geen hype meer. Ik ben daar blij om omdat ze dan alleen nog de echte fans over houden! Dan zijn de wanneB fans weg en weten ze teminste waar ze aan toe zijn. Het heeft nog meerde voordelen, ze zullen minder last hebben van fans die hun 's nachts wakker houden bij het hotel, of die hun op staan te wachten bij hun huis en de andere voorbeelden die cherised gisteren gaf in haar topic. Ze zullen hun rust meer vind.
    Maar lieverds, dit is geen haat topic aan quizlet, ik word er gewoon gek van de de helft gwn alleen loopt te klagen over een band! In dit geval is dat dus Tokio Hotel, maar het had netzo goed een andere band kunnen zijn. Dus please, doe allemaal weer een beetje normaal!
    Ik heb gesproken, en daarmee uit! (A)
    xxx Anouk (flower)


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)
    Ik deel je mening voor een deel wel hoor, het is gewoon. Like, die topics over Tokio Hotel ben ik serieus beu. Er zijn er honderden over hetzelfde ond. ^^

    ooo Okay ^^


    Tears are crashing out of my eyes

    Amen!<3
    En Hunny de die-hard fans haken meer af want die raken uitgekeken en hun muziek-smaak veranderd.

    Ja dat is wle zo, maar de fans die nu niet afhaken zijn toch wel de meeste die-hard. Of in iedergeval fans die heel veel voor TH over hebben en hun muziek nog steeds geweldig vinden, ookal laat het album op zich wachten. (Wel jammer trouwens.)


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)
    Ja dat is wle zo, maar de fans die nu niet afhaken zijn toch wel de meeste die-hard. Of in iedergeval fans die heel veel voor TH over hebben en hun muziek nog steeds geweldig vinden, ookal laat het album op zich wachten. (Wel jammer trouwens.)

    Ik ben alleen nog fan voor de muziek maar tsjaa als ik zou moeten kiezen tussen Tokio Hotel of Escape The Fate word het Escape The Fate. De band staat niet meer op nummer 1. Maar de meeste fans zitten nog in de ik ga trouwen met tom/bill fase. Best vervelend ;) Maar dat zijn de monsoon-sletjes. De fans die al heel lang fan zijn haken nu zo langzamerhand af...


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Ja dat is wle zo, maar de fans die nu niet afhaken zijn toch wel de meeste die-hard. Of in iedergeval fans die heel veel voor TH over hebben en hun muziek nog steeds geweldig vinden, ookal laat het album op zich wachten. (Wel jammer trouwens.)


    Ik blijf gewoon Fan ^^,, ookal moet ik langer wachten op de album -_- maar ik heb vrijdag toch al DVD^^


    Your Butt is Mine!

    AMEN :Y)


    Het klopt wel ^^

    Iedereen begint te klagen van kvind ze niet meer leuk enzoo en ze laten ons in de steek.
    HALLO wij zijn hun buuurlandjee ons laten ze niet zitte hoowr ^^

    (...)
    Ik ben alleen nog fan voor de muziek maar tsjaa als ik zou moeten kiezen tussen Tokio Hotel of Escape The Fate word het Escape The Fate. De band staat niet meer op nummer 1. Maar de meeste fans zitten nog in de ik ga trouwen met tom/bill fase. Best vervelend ;) Maar dat zijn de monsoon-sletjes. De fans die al heel lang fan zijn haken nu zo langzamerhand af...

    HEY!
    Ik werd ook fan door monsoon, dat is nu z'n 1,5 jaar geleden! :P


    Tears are crashing out of my eyes

    Ben het echt helemaal met je eens.
    De sfeer op het forum wordt gewoon super opgefokt. Iedereen zit constant te discussiëren en dat is gewoon niet meer gezellig, want iedereen wordt steeds gefrustreerder.
    En ik vind dat mensen ook wat aardiger tegen de mods moeten doen. Echt ik ben dat gezeik echt zat dat ze geen flikker uitvoeren. Ik weet zelf hoe sommige er iedere dag maar weer mee bezig zijn om van Q een betere site te maken. En ze krijgen alleen maar een grote bek terug.


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    kijk je hebt gelijk maar hier zijn al zooo vel toppics over!!1


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    (...)
    HEY!
    Ik werd ook fan door monsoon, dat is nu z'n 1,5 jaar geleden! :P

    Anouk x'D
    Zo bedoel ik het niet maar gewoon monsoon-sletjes roepen altijd: ''Ik ben de grootste Tokio Hotel fan ga met Bill trouwen en ben de mooiste emo!'' en ze kennen niet meer dan het nummer monsoon. Soms nog ready set go. But that it. Zo'n meisje zat vroeger in mijn klas o_o


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    EINDELIJK! x']
    iemand dii 't zelfde denkt als ik!^^
    Ookal kan ik wel is lopen zagen :$ maar da is dan tegen men ma vn wnn we is nr Amerika gaan vr ze dr gwn te zien! x'D


    If music be the food of love, play on!

    Tokio hotel is een band zoals alle die anderen.
    Het zijn sterren dat is lijkt me dus dan normaal dat je daar over loopt te praten en te zeggen hoe knap ze wel zijn.
    Het lijkt me beter dat al die TH fans gewoon eens stoppen met doen alsof ze het erg vinden voor TH dat iedereen zo lomp doet, hoewel ze zelf zouden flippen moesten ze tokio hotel op straat tegen komen.


    IDD.

    Trouwe TH-Fans blijven wel hoor Genocide.. maar komop je gaat toch niet klagen over Bill! Omdat je niks beters te doen hebt Ofzo? (Genocide dit geld niet voor jou) Wacht gewoon af.. En als je het niet bevalt hoe Bill eruit ziet of wat zijn gang van zaken zijn dan ga je maar lekker een andere band zoeken.. Respect voor de mensen die Bill WEL respecteren.. Zo dat wou ik even zeggen

    Baaii

    Anorexia? What in the name...? Haha, die al eens zien eten in behind the scenes-filmpjes? xD
    Maar das niet the point, ik snap het :P
    Godja, ik laat iedereen maar doen.
    Maar inderdaad, dat de 'hype' over is heeft ook nog eens veel voordelen :P
    Goed om daar even op te wijzen!
    Nu ben ik helemaal klaar voor 'gewoon gezellig babbelen' hoor :P
    xX


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    Uhmm.. TH geen hype meer? Heb ik iets gemist? Volgens mij zijn ze nu juist een ontzettende hype! Maar ik vind dat je gelijk hebt ze moeten stoppen met dat gezeik! Ik bedoel wees blij dat ze NL niet overslaan! Dat hadden ze toch ook net zo goed kunnen doen? Maar dat doen ze niet, dus rot op met dat gezeik!

    xx

    Mee eenss!! Trouwens nu je hier over begint ik meost nog een topic maken over die quize xD