• Lang, lang geleden, was er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. De enige reden en de enige manier waarop deze man ooit aan de macht is gekomen, is namelijk het feit dat deze man de oorspronkelijke koningin, haar nakomelingen en heel veel trouwe burgers heeft afgeslacht.
    Nu, twintig jaar na het afschuwelijke voorval, lijkt de rust in het koninkrijk eindelijk zijn teruggekeerd. De koning lijkt geaccepteerd en iedereen lijkt zijn rol op het paleis en daaromheen vol tevredenheid uit te voeren.
    Maar… schijn bedriegt. Er zijn mensen in de dorpen die twee gezichten lijken te hebben. Een net, mooi gezicht dat ze opzetten om de koning te laten geloven hoe goed ze bezig zijn en een gezicht dat ze het liefst zo veel mogelijk van de koning verwijderd proberen te houden.
    Zelfs op het kasteel zelf, waar alles op rolletjes zou moeten lopen, zijn er mensen die anders zijn dan ze zich voordoen. Zo zijn er jonkvrouwen die eigenlijk veel liever iemand anders zouden zijn en ridders die zich, uit het zicht van de koning om, als eikels gedragen.
    Zal de koning alles in de hand kunnen houden?
    En wat als dit nog niet alles is?

    Heel diep in de verboden bossen vlakbij het koninkrijk, leeft namelijk een ander volk. Een volk vol mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. Deze mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.
    Zal dat moment nu aangebroken zijn, nu dat het koninkrijk sterk maar zwak tegelijk lijkt? Of zullen ze nog moeten wachten?

    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Rol: (ridder, jonkvrouwe, bediende, winkelmedewerker/eigenaar, woon je in het paleis, in het dorp of misschien leef je wel in de verboden dorpen, wat doe je dan daar?)
    Verleden:
    Extra:


    Regels
    - Houdt je aan de huisregels van Quizlet
    - Reserveringen blijven drie dagen staan
    - Ik maak de nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven
    - Geen perfecte personages
    - Minimaal 200 woorden


    Mensen in het koninkrijk VROUWEN TIJDELIJK VOL
    - Katrina Eloise de Ravin - de konings beschermelinge - Saralonde
    - Terra Fraser - bediende - Saiph
    - Elia - courtisane - Seadra
    - Isabelle Jeanne Durville - Weduwe gravin - Emeldir
    - Gereserveerd - ridder - Seadra
    - Dylan Bo Cruz - Prins - TheseWords
    - Caspian Alexander Richmond DéLorde - Ridder - Unrequited
    - Colin - persoonlijke bediende van de prins - saralonde

    Mensen in het verboden bos
    - Averline Diana Rose Chevalier - van adel, weggelopen van huis - Lutalica
    - Victoire Marie de Paget / Daiva in Blauw - genezeres - Nacht
    - Woody Kinsley - wapensmid - Saiph
    - Gereserveerd - Emeldir
    -
    -

    [ bericht aangepast op 10 mei 2016 - 8:30 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ik twijfel nog een beetje, maar zou ik alvast een meisje dat in het bos woont mogen reserveren?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik zou graag een meisje willen die de konings beschermling is.

    Mag ik een meisje die in het koninkrijk woont? En misschien wil ik ook wel een jongen in het bos, maar ik moet even kijken of ik daar genoeg tijd/inspiratie voor heb.


    She was always looking for more..

    Ik zal jullie erbij zetten :)


    Keep your head up, keep your heart strong

    Is het mogelijk om twee personages te spelen? Want ik zou graag een vrouwelijke courtisane en een mannelijke ridder willen reserveren. Beiden leven dan in het koninkrijk.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Haha, deze ken ik nog, like heb je die ook niet 2 jaar geleden gemaakt??
    Ik twijfel nog of ik wel / niet ga meedoen.


    Aan niets denken is ook denken.

    @Seadra: Ja, kan :)
    Ik zal je erbij zetten

    @Caprice: Ja, klopt!


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ik zou graag een vrouwelijke strijdster in het bos willen (:


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Ik zou graag een vrouwelijke strijdster in het bos willen (:


    Ik heb je erbij gezet :)


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ik wil graag een vrouw in het bos als het kan


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia





    Naam:
    Dylan Bo Cruz

    Leeftijd:
    24

    Karakter:
    Succes is simple. Do what's right, the right way, at the right time.
    Analytisch, beheerst, bemiddelend, behulpzaam, diplomatiek, formeel, geordend, gedisciplineerd, hoffelijk, inspirerend.
    Van jongs af aan, is Dylan opgevoed als kroonprins. Hij weet dus ook precies hoe hij zich moet gedragen om door het volk geliefd te worden en heeft door de jarenlange training de karaktereigenschappen weten te ontwikkelen die hierbij passen.

    You should know, things aren't always what they seem.
    Trots, arrogant, luidruchtig, manipulerend, overheersend, agressief, ongeduldig, veeleisend
    Hoewel Dylan de ideale troonopvolger lijkt, vinden er achter gesloten deuren hele andere dingen plaats.
    Dylan is trots en arrogant en heeft er geen moeite mee om, wanneer hij dit nodig acht, zijn mening op te dringen.
    Daarnaast kan Dylan, als hij zich verveeld, op agressief en luidruchtig worden. Hij moet toch ergens zijn energie aan kwijt, is zijn redenering, en meestal zijn het op dit momenten de dienaren, de slaven, die hier de dupe van worden.
    Ook kan hij erg overheersend en manipulerend zijn, om er zo voor te zorgen dat mensen dingen doen die gedaan moeten worden en waar hij zelf geen zin in heeft.

    Is it illegal? I'm in!
    Energiek, nonchalant, avontuurlijk, betrouwbaar, dapper, flexibel, impulsief, nieuwsgierig, nuchter, teamspeler, roekeloos
    Naast de troonopvolger, is Dylan ook gewoon een "normale" jongen, die normale behoeftes heeft. Dylan kan er niet tegen om stil te zitten en heeft zich daarom ook al op redelijk vroege leeftijd aangesloten bij de ridders. "Om het volk te laten zien dat ook ik als prins echt actief iets voor ze doe" was zijn excuus naar zijn vader toe, maar om eerlijk te zijn had hij gewoon behoefte aan contact met leeftijdsgenoten.
    Hoewel hij de prins is en blijft, is Dylan binnen de ridders een echte teamspeler. Hij ziet hen namelijk meer als zijn gelijken en als zijn vrienden, dan dat hij boven ze staat.
    Iets waar zijn vader echter niet van op de hoogte is, is dat Dylan het heerlijk vind om samen met de ridders de regels te verbreken en dingen te doen waar zijn vader nooit achter zou mogen komen. Dingen waar Dylan maar al te graag het initiatief in neemt.

    Give me what no other has ever gotten and I'll give you what those others tried to get.
    Manipulatief, vrouwenversierder, sexy
    Dylan is zich er maar al te bewust van dat hij een aantrekkelijke jongen is en maakt hier, bij vrouwen, ook maar al te graag gebruik van. Net als hij, via zijn manupulerende gedrag, gebruik van deze vrouwen maakt. Dylan heeft al menig vrouwenhart gewonnen en gebroken, zowel in het dorp als in het kasteel.


    Uiterlijk:
    Faceclaim Michael Trevino
    Dylan is een jongen met donkerbruine haren en donkerbruine ogen. Ogen die zelfs zwart lijken als hij kwaad is, maar waar ook al menig meisje in verdronken is. Hij is 1 meter 80 en dankzij de vele uren die hij op het trainingsveld doorbrengt, heeft hij een mooie sixpack gekregen.
    De kleding waar je Dylan in zal zien, verschilt heel erg per gelegenheid. Wanneer hij in de buurt van zijn vader of andere belangrijke personen is, zul je Dylan altijd in pak zien. Op de trainingsvelden en tijdens missies, zal hij altijd in gewaad gekleed zijn. Maar daarbuiten vindt hij het ook heerlijk om in een simpele broek en een blouse, t-shirt of met een ontbloot bovenlijf rond te lopen.

    Rol:
    Prins

    Verleden:
    Dylan is geboren in een klein dorpje aan de andere kant van het koninkrijk, een dorpje waar de oude koningin, volgens Dylan zijn vader, nooit genoeg aandacht aan besteedde. Toen Dylan twee was, brak er een ongeneselijke ziekte uit in het dorp, iets wat de oude koningin pas te horen kreeg toen het halve dorp, inclusief Dylans moeder, aan de ziekte gestorven was. Deze vreselijke gebeurtenis heeft zijn ooit zo lieve vader doen veranderen. Zijn vader kon alleen nog maar denken aan wraak en hij zou niet rusten voor hij dit gekregen had. Een wraakbehoefte waar hij in door is geschoten en wat ervoor heeft gezorgd dat hij de koningin liet lijden door de mensen om haar heen te doden, voor hij haar op gruwelijke wijze om leven bracht.
    Echter heeft Dylan dit alles nooit meegekregen en weet hij dit alleen uit verhalen. Dylan kan zich niks van het de tijd dat hij in het dorp woonde en het eerste, gruwelijke jaar in het kasteel meer herinneren.
    Voor zover Dylan zich kan herinneren, heeft hij altijd in het kasteel gewoond. Hier werd hij altijd vreselijk verwend en kon hij alles krijgen wat zijn hartje maar bekeerde, zolang hij zich maar aan de vele regeltjes zou houden.
    Echter begon dit Dylan op zijn 14e te vervelen en begon hij tegen zijn vader's wil tegen te werken. Hij is zelfs een keer zo erg bezig geweest, dat zijn vader hem liet opsluiten in de kerkers.
    Op Dylan's 16e verjaardag, de dag dat hij ridder werd, heeft Dylan zijn vader belooft nooit meer iets tegen de regels in te doen. Wat zijn vader echter niet weet, is dat Dylan nog altijd regels verbreekt en dit met de jaren alleen maar erger en erger is geworden. Het enige waar Dylan nu wel voor zorgt, is dat zijn vader hier nooit achter zal komen.

    Extra:

    [ bericht aangepast op 10 april 2016 - 15:53 ]


    Keep your head up, keep your heart strong


    Eleanor Rose Rownlands



    Leeftijd: 22
    Karakter:

    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -


    Uiterlijk:

    Fc: Meghan Ory

    Rol:

    Verleden:

    Extra:


    Alvast een beginnetje


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Naam: Katrina Eloise de Ravin





    Leeftijd: 21
    Karakter:
    Katrina heeft over het algemeen een lief, vriendelijk karakter en is behulpzaam naar andere. Haar vader heeft haar deze waarden bijgebracht en daarom hecht ze er veel waarde aan.
    Ze is erg nieuwsgierig en leert graag nieuwe dingen.
    Vastberaden
    Beschermend over de mensen die ze lief heeft.
    Avontuurlijk, Dapper, Niet zo snel bang.
    Impulsief, als ze iets in haar hoofd heeft, dan denkt ze er niet al te lang meer over na en voert ze haar plan gewoon uit. Zo is ze ook wel eigenwijs te noemen.“Sometimes you've got to do what you think is right, and damn the consequences.”

    Katrina heeft een gevoelig karakter en trekt negativiteit van bepaalde mensen(vrienden) heel erg aan. Al zou ze dat in het openbaar opkropen en ergens anders tot uitbarsting komen.
    Is niet bang haar charmes of positie in te zetten om te krijgen wat ze wil.
    Katrina durft tegen de koning(en ieder ander) in te gaan, als ze het ergens niet mee eens is. Ze vecht voor het gene wat zij denkt dat juist is.
    Dit resulteerde vaak in opsluiting op haar kamer.

    Uiterlijk: (fc Adelaide Kane)
    Katrina heeft donker bruin haar en licht bruine ogen. Ze is 1.63 cm groot en slank van postuur. Het vaakst draagt Katrina jurken, van duur materiaal. Alleen als ze gaat rijden met haar paard, heeft ze een broek aan of soms met andere uitzonderingen.

    Rol:
    Katrina is de beschermeling van de koning en woont in het paleis vanaf haar 8ste , opgevoed alsof ze de konings dochter is.
    Verleden:
    Katrina kwam ter wereld als de dochter van ridder Cedric en jonkvrouwe Ygritte. Haar moeder heeft ze nooit gekend doordat ze vlak na de geboorte van Katrina gestorven is. Hierdoor werd Katrina in haar jonge jaren opgevoed door haar vader Cedric en dienstmeiden. Katrina’s vader overleed terwijl hij op een missie van de koning was, toen Katrina 8 jaar was. De Koning was al heel lang goed bevriend met Katrina’s vader, al voordat de oorlog begon en het leek hem dan ook meer dan logisch dat Katrina in het paleis zou komen wonen en er voor haar gezorgd werd alsof het zijn eigen dochter is.

    Extra:
    -Doordat Katrina door haar vader vaak meegesleept werd naar zijn ridder trainingen, heeft ze al vroeg een interesse in zwaard vechten en boogschieten ontwikkeld. Haar vader wilde haar maar al te graag dingen over deze kunsten bij brengen en heeft haar leren omgaan met een zwaard en in mindere mate met een boog. Nadat haar vader overleden was heeft ze haarzelf verder getraind met af en toe wat hulp van een andere ridder. Ze is aardig vaardig met het zwaard en kan prima haar mannetje staan als het moet.
    -Ze houdt van georganiseerde bals/feesten aan het hof en van dansen.
    -Raakt snel in paniek in kleine donkere ruimtes

    [ bericht aangepast op 12 april 2016 - 17:14 ]

    Als het kan wil ik graag Caitlin Stasey Faceclaimen


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia


    Elia
    "Little bird'



    "If I burn, you burn with me."
    SOUNDTRACK



    "WHISPER TO ME."



    NAAM ×
    Elia. Omdat zij van oorsprong niet van hoge komaf is, heeft Elia geen tweede naam of een achternaam.
          Elia staat in de volksmond ook wel bekend als 'little bird', ofwel klein vogeltje. Deze bijnaam verwijst niet naar haar uiterlijk, maar naar het feit dat ze haar verschijning en manipulatieve karakter gebruikt om informatie van belangrijke mensen aan het hof te ontfutselen.

    Elia // Betekenis: My God is the lord.

    LEEFTIJD ×
    Elia is op dit moment zesentwintig jaar oud. Ze weet niet wanneer ze precies geboren is, maar omdat het koud was en de sneeuw op de daken lag, neemt ze aan dat ze in de winter is geboren.

    GESLACHT ×
    Vrouwelijk.

    ROL ×
    Elia is een courtisane, wat betekent dat ze een minnares is die zich in hogere kringen begeeft. Onder het volk wordt ze simpelweg een prostituee genoemd, alhoewel seksueel contact zeker niet altijd van toepassing is.

    UITERLIJK × FC: Elsa Hosk


    "A woman's heart is a deep ocean full of secrets."


    INNERLIJK ×
    — Ambitieus:
    — Charmant:
    — Dapper:
    — Geheimzinnig:
    — Intelligent:
    — Manipulatief:
    — Onbetrouwbaar:
    — Trots:      


    "She'll look you in the eye as she tears you open, just to see how much you'll bleed."


    VERLEDEN ×
    Vader:
    Moeder:



    RELATIES ×
    OVERIG ×
    Angsten en fobieën: Elia is bang voor onweer en bliksem.
    Allergenen: Ze is allergisch voor noten.
    Verslavingen: Geen.
    Likes: Aardbeien - Lezen - Paardrijden - Kersen - Zoete wijnen - Bloemen
    Dislikes: Regen - Stilte - Giechelen - Donkere kleuren - Katten

    [ bericht aangepast op 11 april 2016 - 22:54 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."