• Oké, people. Listen up!
    Het is weer zo ver. Quizlet heeft weer problemen met Hotmail. Sommige van ons ontvangen sinds gisteren of vandaag geen mailtjes meer van Quizlet. De vreselijke ziekte heeft inmiddels ook enkele moderators getroffen, waaronder mijzelf.
    Rutger is er al van op de hoogte, dus hem hier gelieve niet meer mee lastig te vallen door GB's of PB's. De arme jongen heeft het al druk genoeg.
    We hopen dat dit probleem snel opgelost is. In de tussentijd is het misschien slim om je e-mailadres te veranderen. Hotmail en Live accounts krijgen géén mail, dus maak een Gmail account. Dat doe je door even naar Google te surfen en door bovenaan op 'Gmail' te klikken. Vandaar wijst het zich vanzelf.
    Tenslotte willen we geen verdere topics zien over 'Ik krijg geen mail'. We zullen de topics sluiten met een link naar dit topic. Ik denk niet dat we allemaal uitkijken naar een vloedgolf aan topics hierover, niet waar?
    Inmiddels is er weer contact opgenomen met Hotmail. De communicatie verloopt echter weer zeer traag, dus reken erop dat dit lang gaat duren.
    Are we clear?
    X.

    EDIT:
    Reactie van Hotmail:
    Na het beoordelen van je informatie, hebben we geprobeerd het probleem met de delivery op te lossen. Deze wijziging neemt tussen de 24-48 uur in beslag.
    Nog maximaal 2 dagen en dan zou het weer allemaal moeten werken.


    Bored.

    Ik merkte het al (:
    Nouja jammer dan, ik ga geen nieuw mailadres maken (:
    x

    kwou een profiel met een vriendinvan mij maken maar hij wil nu dus geen bevestigingsmail sturen :S

    op mijn beide mails niet dus.. dit is wel vervelend!.,.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Idd, gmail, heb ik al veranderd sinds de vorige keren.

    kwou een profiel met een vriendinvan mij maken maar hij wil nu dus geen bevestigingsmail sturen :S

    op mijn beide mails niet dus.. dit is wel vervelend!.,.

    I know. Maar we kunnen er niets aan doen. Het probleem ligt bij Hotmail en het kan nog wel eens heel lang gaan duren. Toch even overgaan op een Gmail account, zou ik zeggen.


    Bored.

    Ik merkte het ook al.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    (...)
    I know. Maar we kunnen er niets aan doen. Het probleem ligt bij Hotmail en het kan nog wel eens heel lang gaan duren. Toch even overgaan op een Gmail account, zou ik zeggen.


    khad er ooit eentje maar ben hem vergeten ^^


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    (...)

    khad er ooit eentje maar ben hem vergeten ^^

    Gewoon een nieuwe maken, heb ik net ook gedaan >< Ik was ze ook vergeten.


    Bored.

    Nja... Heb het gemerkt dat ik er weer geen krijg maar goed , x]


    A. ikmisje.

    #$#$%$%@#@#$!@ AAHH xD

    Das jammer,

    tip: Als je iemand toevoegd als vriend, dan merkt die gene daar dus wss niks van? GB berichtjes kan je regelmatig checken zonder mails te ontvangen, en FB reacties en reacties op Quizzen enzow.. maar Vriend toevoeging niet:)

    Ik had al Gmail.
    Toen het maildinges van de vorige keer opgelost was, had ik mijn Gmail gewoon behouden want dat was makkelijker.


    everything you imagined, and more...

    ik heb Gmail aangemaakt ^^


    Your Butt is Mine!

    Ik had het al een tijd langer niet >< Weer overschakelen op Gmail dus.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik had het al een tijd langer niet >< Weer overschakelen op Gmail dus.

    Klopt, er waren een aantal users die er al heel lang last van hadden. Maar goed, er zit voorlopig inderdaad niets anders op, ben ik bang.


    Bored.

    (...)
    Klopt, er waren een aantal users die er al heel lang last van hadden. Maar goed, er zit voorlopig inderdaad niets anders op, ben ik bang.

    Ja zoals ik maar ik ben nu wel gewend aan Gmail dus voor mij is het een niet al té groot probleem.


    Cómo no te voy a querer..

    (...)
    Ja zoals ik maar ik ben nu wel gewend aan Gmail dus voor mij is het een niet al té groot probleem.

    Mooi. Ik dacht 'Ik kan het maar beter zelf meteen even zeggen, dan dat we straks een vloedgolf van topics hierover krijgen'. Want daar wordt niemand blij van ><


    Bored.