• Oké, people. Listen up!
    Het is weer zo ver. Quizlet heeft weer problemen met Hotmail. Sommige van ons ontvangen sinds gisteren of vandaag geen mailtjes meer van Quizlet. De vreselijke ziekte heeft inmiddels ook enkele moderators getroffen, waaronder mijzelf.
    Rutger is er al van op de hoogte, dus hem hier gelieve niet meer mee lastig te vallen door GB's of PB's. De arme jongen heeft het al druk genoeg.
    We hopen dat dit probleem snel opgelost is. In de tussentijd is het misschien slim om je e-mailadres te veranderen. Hotmail en Live accounts krijgen géén mail, dus maak een Gmail account. Dat doe je door even naar Google te surfen en door bovenaan op 'Gmail' te klikken. Vandaar wijst het zich vanzelf.
    Tenslotte willen we geen verdere topics zien over 'Ik krijg geen mail'. We zullen de topics sluiten met een link naar dit topic. Ik denk niet dat we allemaal uitkijken naar een vloedgolf aan topics hierover, niet waar?
    Inmiddels is er weer contact opgenomen met Hotmail. De communicatie verloopt echter weer zeer traag, dus reken erop dat dit lang gaat duren.
    Are we clear?
    X.

    EDIT:
    Reactie van Hotmail:
    Na het beoordelen van je informatie, hebben we geprobeerd het probleem met de delivery op te lossen. Deze wijziging neemt tussen de 24-48 uur in beslag.
    Nog maximaal 2 dagen en dan zou het weer allemaal moeten werken.


    Bored.

    (...)
    Mooi. Ik dacht 'Ik kan het maar beter zelf meteen even zeggen, dan dat we straks een vloedgolf van topics hierover krijgen'. Want daar wordt niemand blij van ><

    Ja kan ik begrijpen ja:')


    Cómo no te voy a querer..

    Inmiddels is er weer contact opgenomen met Hotmail. De communicatie verloopt echter weer zeer traag, dus reken erop dat dit lang gaat duren.


    Bored.

    daarom net maar meteen gmail aangemaakt. Vorige keer was vervelend genoeg.


    muziek altijd overal

    Ik krijg gewoon mail hoor =] [/denk ik (puh)]

    Yes.
    We are clear :]

    Zijn er ook mensen met hotmail of live.nl mailadressen die wel gewoon mailtjes blijven ontvangen? In dat geval is er namelijk wat anders aan de hand dan vorige keer, want toen ontving niemand meer mail.


    Dit is mijn signature...

    Fijn x)
    Ik heb er zowat 2 maand last van
    Ik had al een topic erover geopent, maar dat deed nie veel mensen iets x))


    death to the one at the end of the serenade.

    Zijn er ook mensen met hotmail of live.nl mailadressen die wel gewoon mailtjes blijven ontvangen? In dat geval is er namelijk wat anders aan de hand dan vorige keer, want toen ontving niemand meer mail.

    Tot zover ik weet, heb geen mails meer ontvangen. :Y)

    Zijn er ook mensen met hotmail of live.nl mailadressen die wel gewoon mailtjes blijven ontvangen? In dat geval is er namelijk wat anders aan de hand dan vorige keer, want toen ontving niemand meer mail.

    Ik had er daarnet 1tje, van dat iemand me had toegevoegd als vriend. Maar dat is dan ook de enige dat ik nog heb toegekregen en ik heb wel al zitten PB'en, dus het is een beetje vreemd. >.<


    Tanya is de beste.

    Hmm, ik heb er laatst wel een paar gekregen, maar ik heb het eigenlijk niet echt opgemerkt ofzo --'
    x.


    ok

    Haha, ik dacht dat het aan mij lag :D
    Maar ik krijg intussen allang weer mailtjes hoor, het is opgelost zeker?
    xX


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    bij mij doet de mail het wel nog gewoon...


    You move me ......... Kurt

    Zijn er ook mensen met hotmail of live.nl mailadressen die wel gewoon mailtjes blijven ontvangen? In dat geval is er namelijk wat anders aan de hand dan vorige keer, want toen ontving niemand meer mail.

    Ik krijg nog mail!


    Mew <3

    Nee, ik krijg het ook niet meer, kom ik net achter.:'D
    x.


    ok

    Vreemd, ik heb c.a. 5 seconden geleden een mailtje van Q gekregen.


    No growth of the heart is ever a waste