• Het klinkt raar, maar naar mijn gevoel ben ik gewoon teveel verliefd...
    In de eerste werd ik verliefd op een meisje (ik ben een jongen), waar ik heel lang niks mee heb gedaan, tot ongeveer het einde van het jaar, toen ik haar uit vroeg, en toen antwoordde ze dat ze alleen als vrienden ging, maar ik verstond alleen met, ipv als. Ik was dus helemaal kapot, maar later hoorde ik dus dat het "alleen als vrienden" was. Toen had ik op Valentijnsdag zeg maar een soort van brief aan haar geschreven, die ik zie als een afscheidsbrief naar de liefde (klinkt maf). Op MSN had ze toen gezegd (toen ik afwezig was) dat ze me wel leuk vond, maar niet leuk leuk. Een aantal dagen daarna werd ik verliefd op een ander meisje. Die vertelde mij zo'n 3/4 weken geleden dat ze mij ook niet leuk vind, en nu ben ik (denk ik) wéér verliefd, en nu naar mijn gevoel zelfs op 2 meisjes :S. En ik krijg trouwens best wat "positieve" dingen uit hun richting... Ik heb nu echt geen flauw idee wat ik moet doen... Ik ben dus een jongen, 14 jaar oud en heb dus nog nooit een "succesvolle relatie" gehad. En owja, die twee meisjes die ik dus leuk vind zijn elkaars beste vrienden (voor zover ik weet) en het zou dus best kunnen dat één mij leuk vind en dat de ander daarom aardig tegen me doet.

    oh god... euhm even nadenken. Je moet denk ik toch een keer kiezen tussen die 2 meisjes. En je moet kijken bij wie je meer kans hebt. Natuurlijk heb je minder vertrouwen nadat je een paar keer bent afgewezen, maar ooit moet je de stap wagen

    Ik wilde dat alle jongens zo waren, als ze nou wat meer meisjes tegelijk leuk vonden, maakte ik misschien ook nog eens kans bij een jongen.., alhoewel, ik weet niet hoe graag ik nog iets met liefde te maken heb...

    Ik weet ook niet wat je moet doen, ik ben niet zo geweldig in het met 'gevoelens' spelen, sterker nog ik ben een ramp als het om liefde gaat, ik heb laatst gezoend met de grote broer van mijn beste vriendin, ik vond die jongen eigenlijk niet eens leuk, hij mij ook niet... k heb mijn vriendin pist gekregen en ook nog mijn eigen trots gekwetst, mooi gaat het zeg

    Veel succes ermee, ik hoop dat een van de meisjes echt leuk is, en jou ook leuk vind:) het beste er mee

    xxx
    Dawn of Love


    Look for the girl with the broken smile

    Mijn vriendin is een jongensgek.Ze is verliefd op stuk of tien jongens tegelijk.
    Maak je niet druk.Misschien is het wat anders dan "ECHTE" liefde.
    Probeer de goede kanten ervan te zien.Geen idee of ze er wel zijn. Sorry.Ik praat onzn.
    Ik wens dan maar veeeeeeel veeeeel veeeeeel suces en geluk.Er komt zeker weten ooit een meisje dat je Echt leuk vindt,dat van je houdt.;)(flower)

    Misschien ben je niet verliefd op ze, maar vind je ze gewoon leuk om bij te zijn. Probeer eerst eens vrienden te worden en als dat al lukt ben je al een héél eind. Als iemand mij zomaar uit het niets uit zou vragen zou ik ook schrikken en weigeren of voorwaarden stellen. Je moet eerst met ze vertrouwd zijn :)
    naja een tip van mij dan xD


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Weet jewat helpt bij het kiezen?
    Stel je voor hoe je met de ene zoent en dan met de andere.Als je een goede gevoel hebt bij een van die "dagdromen" is het waarschijnlijk De meisje.Snappi?

    Allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties!

    Zie beginpost (onderaan) voor wat nieuwe informatie.

    Ik zou er niet voor gaan als je denkt dat ze allebei op je zijn. Dat is dan echt sneu voor de ander en als jullie wat hebben en het gaat uit heet zij geen vriendschap meer... :( Ik zou het houden op dagdromen denk ik...

    xxx


    If you're going to hell, keep going

    ik weet hoe jij je voelt...
    ook heel vaak teleurgestelt in de liefde
    en nu het eindelijk goed blijkt te gaan
    durf ik niet....


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Gewoon niet te hard van stapel lopen. Je ziet dan wel hoe het uitpakt. Je moet echt zeker weten dat je verliefd bent.


    I recycle my thoughts.

    Hmm
    Ik kan begrijpen hoe je je voelt, ik heb nu een vriendje maar ik vind de jonge die in men bus zit veel leuker, wat doe ik nu? afwachten.. afwachten tot hij zelf een stap onderneemt!, al kan ik lang wachten, maar ik heb het gevoel dat er iets meer is tussen ons .. Dus als ik jou was, gwn afwachten! ik weet het het is moeilijk maar dat is het beste wat je kan doen!


    Your Butt is Mine!