• Hee Mensjess.
    Ik heb een probleeem. En ik weet nu niet zo goed wat ik moet. Vanmiddag moet ik naar de dokter voor bloedprikken,Maar ik weet zo niet welke arm ze gaan doen.Als het de linker is.. Heb ik daar bij mijn pols een zweetbandje Om.En daaronder zitten Litekens .Omdat ik me vroeger wel eens sneed ensoow :$ Maar,, Straks moet ik hem ook nog eens afdoen voor die bloedprik! :| En dan ziet me moeder het!! En dan?! Ik raak nu al in de paniek!! Please help..!! Ik moet weten wat ik nu moet doen!! want ik raak helemaal in de paniek nu! Straks ziet ze die litekens en gaat ze me vragen! en wat mOet ik dan!! Ö


    xxx

    (flower)

    ze prikken bij je eleboog dinges.
    in je eleboogholte ding dat is makkelijker prikken.
    dus ik denk niet dat je bang hoeft te zijn.
    en ze zeggen niet van we doen die arm of de ander het is welke arm je aderen het duidelijkst zijn.

    dus de arm bij je eleboogholte waar de aderen het duidelijkst zijn prikken ze. en anders doe je gewoon alvast je rechterarm omhoogstroppen en alles dat ze gewoon daarin moete prikke


    xx kimmsy


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    ze prikken bij je eleboog dinges.
    in je eleboogholte ding dat is makkelijker prikken.
    dus ik denk niet dat je bang hoeft te zijn.
    en ze zeggen niet van we doen die arm of de ander het is welke arm je aderen het duidelijkst zijn.

    dus de arm bij je eleboogholte waar de aderen het duidelijkst zijn prikken ze. en anders doe je gewoon alvast je rechterarm omhoogstroppen en alles dat ze gewoon daarin moete prikke


    xx kimmsy


    ZOOO Bedankt!!! Echt waar,! ik was/ben namelijk mega bangg man ! :|

    xx

    (...)

    ZOOO Bedankt!!! Echt waar,! ik was/ben namelijk mega bangg man ! :|

    xx


    graag gedaan.
    ik was zo zenuwachtig dat ik flauwviel na de tijdxD
    dat wens ik niemand anders toe:P(K)

    succes meid(K)

    xx kimmsy


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!



    Bij mijn rechterarm,Zie je die ader ook beter.Dus ik hoop maar dat ik geluk heb!, Want Toen ik voor het eerst een bloedprik kreeg,K weet niet meer zeker hoor, maar toen kreeg ik 2 van die banden om me arm ,zodat die ader wat meer naar boven kwam,Maar als ze dat nu weer doen ,en dan Bij myn linker arm Zou mijn zweet bandje dan niet af moeten ? :|

    denk het niet hoor.
    ik zou gewoon alvast je rechterarm de mouw opstroppen als je daar naarbinnen gaat.
    dan doen ze het meestal wel bij die arm als je mouw al opgestropt hebt.
    en die band is om bloed tegen te houde zodat het makkelijker in het buisje gaat ofzo.
    want die vrouw haalde de band eraf en ineens stroomde er bloed in het buisje.

    dus ik zou gewoon polsbandjes omhoude en gewoon je mouw alvast opstropen.

    xx kimmsy

    ps: thanks voor je reactie bij me foto's:DxD


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    denk het niet hoor.
    ik zou gewoon alvast je rechterarm de mouw opstroppen als je daar naarbinnen gaat.
    dan doen ze het meestal wel bij die arm als je mouw al opgestropt hebt.
    en die band is om bloed tegen te houde zodat het makkelijker in het buisje gaat ofzo.
    want die vrouw haalde de band eraf en ineens stroomde er bloed in het buisje.

    dus ik zou gewoon polsbandjes omhoude en gewoon je mouw alvast opstropen.

    xx kimmsy

    ps: thanks voor je reactie bij me foto's:DxD


    Okee heel erg bedankt! (flower)

    Haha geen dank hoorr! ^^

    xx

    Ik heb al vier keer bloed laten prikken, en geloof me, het valt wel mee :]


    all I want for christmas is a girlfriend

    Ze prikken toch nooit bij de pols?Maar daar ergens bij je elleboog?
    Dus echt bang hoef je niet te zijn:]


    Cómo no te voy a querer..

    En als je op veilig wilt spelen, kan je miss foundation fzo op de littekens doen x'D


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Ik moet elk jaar opnieuw bloed laten nemen omdat ik vegetarisch ben :) En mij hebben ze nog nooit gevraagd om juwelen ed uit te doen, dus hou maar gewoon dat zweetbandje aan. En idd, ze prikken bloed veel hoger dan je pols dus geloof me, ze zullen er nooit achter komen :)
    En als ze je vragen op die zetel te gaan zitten, kun je gewoon zo gaan zitten dattie automatisch voor je rechterarm gaat. Geen paniek dus, het komt in orde :)
    (Waarschijnlijk herhaal ik nu grotendeels wat anderen al zeiden, maar tis nog maar eens bevestigen! :P)
    xX Hannah
    ps. Ben je nu gestopt met snijden? Want als je problemen hebt en je hebt iemand nodig om mee te praten... Ik bied me altijd aan :)


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    Don't worry, ze prikken niet in je pols maar een stuk hoger. En als jij dat polsbandje liever niet af doet dan geef je dat toch gewoon rustig aan. Ik heb ook zo vaak bloed moeten prikken (vroeger 2 keer per half jaar) en daar hadden ze mn pols niet voor nodig.


    No growth of the heart is ever a waste

    Don't worry, ze prikken niet in je pols maar een stuk hoger. En als jij dat polsbandje liever niet af doet dan geef je dat toch gewoon rustig aan. Ik heb ook zo vaak bloed moeten prikken (vroeger 2 keer per half jaar) en daar hadden ze mn pols niet voor nodig.



    Maar als ik zou zeggen van ; nee ik hou hem liever om. Wat zou me moeder dan wel niet denken, want ze wil erbijkomen zitten -.-

    ik heb dat ook is gehad met medisch onderzoek xD en ik had plakkers meegenome , heb ze uiteindelijk niet op gedaan want da zou te veel opvallen uiteindelijk hebben er er niets van gezegd, maar bij jou is het erger omdat je moeder er bij is natuurlijk , Hmm ja je word geprikt in de elleboog, maar dan moet je natuurlijk je trui ng omhoog doen :O Hmm ...


    Your Butt is Mine!

    (...)
    Maar als ik zou zeggen van ; nee ik hou hem liever om. Wat zou me moeder dan wel niet denken, want ze wil erbijkomen zitten -.-

    Zeg tegen haar dat je geen pottenkijkers wil, dat je het wel prima alleen redt. :]
    Op een gegeven moment stuurde ik m'n moeder ook weg, al dat volk dat toekijkt hoe een dokter een naald in m'n arm steekt is niet nodig...


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    Zeg tegen haar dat je geen pottenkijkers wil, dat je het wel prima alleen redt. :]
    Op een gegeven moment stuurde ik m'n moeder ook weg, al dat volk dat toekijkt hoe een dokter een naald in m'n arm steekt is niet nodig...



    Hhm, dass best een goedd idee x'D
    Maybe doe ik dat wel ja! ^^

    x'D

    Thnx. x