• ik heb nu dus een dillema (zip)

    ik weet niet of ik naar het FJZO wil, dat is een Jongerenorkest.
    maar nu zegt mn moeder dat ik weinig mensen ken [das waar] kwoon pas 2 jaar in L-town ken NIEMAND anders behalve de school :X
    en ze zegt dat ik welvaker iets niet leuk vind en het dan agteraf heel leuk vind

    [and that's true to!]

    en ze gaan met dat orkest over de hele wereld spelen en het zijn alleen jongeren enzo..
    maar ik weet niet of ik wil [/stik]
    mn broertje gaat wel, hij heeft auditie gedaan en is aangenomen..

    en ze vragen of ik MORGEN ook mee kom doen aangezien ik bij de auditie's wél auditie zou doen maar niet heb gedaan ><

    maar morgen is ook het feest van mn BF en ik zei dat ik zou komen, en naja dan kom ik niet weetje [It's not a disaster]
    maar ik weet niet of ik nou niet meer wat ik moet doen!

    DAt orkest kan heel leuk zijn maar,.. kweet hetgewoon niet :|

    ik wil denk ik niet maar aangezien ik die auditie ook al niet gedaan heb als ik dit weiger dan, kom ik er nooit meer bij
    ik denk dat dat me vooral zo stoort maar ik weet het gewoon niet {STIK}


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik snap het niet :$


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Nou, Als het je opzicht leuk lijkt, kan je de audities doen en kijken wat ze van je vinden.
    1Wil je echt zeker weten niet? verpest je auditie..
    2: weet je het nog niet? ga morgen naar de audities ( ik weet niet of het orkest daar ook is, maar als ze er zijn, praat af en toe met ze en kijk of je ze mag en of je je op je gemak bij ze voelt. Zoja, dan zou ik het wel doen..)
    3: anders kan je een paar van die mensen leren kennen via je broertje en contact met ze houden. (zo ga je toch met meer mensen om)
    4: doe je morgen de audities en ben je aangenomen, vind je het echt leuk en mag je die mensen? Zeg dan ja ;)

    Ik hoop dat je hier wat aan hebt <3 (K)
    succes ermee :)


    I'll Dry the tears You Hide :3