• Ja x'D
    Bij ons op school. Van het werkboek dat ik heb.
    Ik zal het ff uitleggen:
    Wij hebben een ELO [Elektrische Leer Omgeving] Die StudiewijzerPLUS heet. En nu was een goede vriendin van me daar op, en moest ze wat luisteren, voor Frans. En toen stond er helemaal boven aan: Antwoorden Etape 1 t/m 14. En zij dat dus aan iedereen zeggen enzo.
    Maar ik vind het wel stom van ze. Ik heb ook al antwoorden van engels gevonden, gewoon op het internet.
    Want dan gaan kinderen het misbruiken enzo.
    Nouja, dat wilde ik ff zeggen x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Dat hebben wij met wiskunde :P Dan maak je bij alle opdrachten die je ook op de computer kan doen allemaal fouten en dan krijg je de antwoorden ^^

    Dat is handig x'D
    Wij hebben dat niet. Maar wel gewoon alle goede antwoorden x3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Hmm, best stom indd. Maargoed, zij mogen het zelf maar weten, dan begrijpen ze maar niet wat ze zitten te leren als ze een SO of repetitie leren. Dat hebben wij ook, wij krijgen een antwoordenboekje erbij, maar dat is niet voor de repetities die we dan krijgen, of de SO's.:'D
    BTW: Wij hebben ook ELO[á]
    x.


    ok

    dat hand ik ook een keer met nederlands

    wij hebben gewoon bij wiskunde antwoord boekje gekregen
    alleen er staan alleen maar uitkomsten in en geen berekeningen heb je er nog niets aan -_-''


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    HOI, wij hebben ook ELO. :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    hij kregen ook gewoon het antwoorden boek voor wiskunde maar ik gebruik hem nooit want er staan geen berekeningen in en dan is het als nog fout:S

    HOI, wij hebben ook ELO. :'D

    Leuk, Anke :')


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42