• .

    [ bericht aangepast op 22 aug 2009 - 23:46 ]

    Blijkbaar zijn alle Leerkrachten Frans heel kut.

    Nee, de mijne is geweldig. [á]
    x.


    ok

    Myn leraar Frans is myn mentor &nd ik vind 'm een son of a bitch. A real bastard. Hy is zo vervelend als een.. als een ik weet niet wat maar hy is echt vervelend!


    You're the one. But you don't care 'bout me anymore.

    die vn ons is ook al zo :o wie heet er nu Pawlak :S en hij maakt iedereen belachelijk ><


    <i>I'm Already Cursed</i>

    .

    [ bericht aangepast op 22 aug 2009 - 23:46 ]

    (...)
    naja, maar dat is dn ook de enige leerkracht waar ik geluk mee heb. wy hebbe echt stomme leerkrachte. die vn aardrijkskunde die zit heletijd te sneuve in de klas, ze is allergisch aan krijt. 'n ze is gefreakt door het milieu. echt, vorige week hadde wij echt héél de les een preek omdat de levi vn myn klas een papiertje op de grond had gesmeten. Onze LO leerkracht is 'n dikke vette vieze pedo die bij ons staat terwijl we ons omklede en bij jongens op hun konten kletst. Die vn engels valt nog mee (': , Die vn Biologie is allergisch tegen Deo. Nu doenek altijd expres deo op. Echt grappig. 'n die zit altijd naar mij te kijke, wa echt freaky is. Die vn fysica heb ik nog nooit zien lache, en wordt zot als we een fout maken op beduidende cijfers. die vn wiskunde is onze klastitularis en is echt schijnheilig. die is tege iedereensuper lief en vriendelijk, behalve tegen ons. Dn zit die enkel te roepen enzu, Die vn chemie heeft my al honderd nota's gegeve enkel en alleen omdat 1 ding vergeet fzuu & die vn PO heeft my de opdracht gegeve om nog 2 extra tekeningen te maken ö ma da was wel kaj moeilijk eh ö en ze moeste fatsunlijk en mooi zijn, andrs gaf ze een nul en kwame die mee op het rapport. Maar eigelyk vond ik dat nog niet zo erg, wnt ik had gehoort vn 'n vriendin da Simon da ook moest doen. 'n Die vn Muziek heeft echt zo'ne grote pik op my, en zo kan ik nog wel uren verder gaan (':

    xx


    Zoveel geluk hebt gij dan blijkbaar toch ni (:


    I need you like a heart needs a beat

    Jah xd ^

    mijn leraar frans heet: Willem Diepenbroek.. ook nie normaal.


    Als je maar een ananas hebt..

    Wattaa faack XD