• Ok, er is een topic geopend van Anoniem2. En omdat ze het anoniem doet krijgt ze er slechte commentaar op. Wel, dan doe ik het niet anoniem x).

    "Mijn quizjes worden amper gemaakt! Waarom zit ik dan nog op quizlet? Als je echt wilt dat ik blijf ga je toch mogen reageren"
    Hum, dat kind was VIJFTIEN jaar oud ><. Die topic is al heel lang geleden geplaatst geweest, maar ik heb me er de dood aan geërgerd.

    Anoniem2 had het ook over die populaire mensen. Ok, er zitten goede quisjes tussen, maar er zijn echt veel betere, ookal is dat enkel kwestie van smaak. Je vindt iets goed of niet, dat is je eigen mening en kan ik niets aan veranderen. Maar er zijn dan ook zo van die quizjes waar alles al gebeurd is in deel 4 ><. En meestal krijgen zij dan al de awards [I know , dat is al lang afgeschaft.. Dus je moet niet komen zagen, ik weet dat al].Maar, zegt het woord 'vriendjespolitiek' je iets?
    Enja , alle wannabe scene en emo.. Daar kan ik jammer genoeg niets mee doen. Ik kan ze alleen eens goed uitlachen, want het zijn een bende meelopers. Je kan zeggen dat ik 'emo' ben, maar dat ben ik niet! Ik word daar op school voor gepest, dus kwetsen kan je me er niet meer mee ^^. Maar ik heb niets tegen die stijlen, ik heb respect voor alle soort stijlen. Ik heb gewoon iets tegen de mensen die het willen zijn voor erbij te horen.

    AMEN.



    (bericht aangepast door een moderator)


    actin' like sluts, we want cunt !



    Wat denk je hiermee te bereiken, ofzo?

    het is maar hoe je het ziet.

    Als jij je er lekker bij gaat voelen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Het komt gewoon door het feit dat iedereen erbij wilt horen. Is de maker van die Quiz bekend? Komaan dan doe we die. Is zij ook emo? Waarom wij dan niet?

    Quizlet is gewoon een bende meelopers


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Het komt gewoon door het feit dat iedereen erbij wilt horen. Is de maker van die Quiz bekend? Komaan dan doe we die. Is zij ook emo? Waarom wij dan niet?

    Quizlet is gewoon een bende meelopers

    Daar komt deze topic op neer ;)


    actin' like sluts, we want cunt !

    Het komt gewoon door het feit dat iedereen erbij wilt horen. Is de maker van die Quiz bekend? Komaan dan doe we die. Is zij ook emo? Waarom wij dan niet?

    Quizlet is gewoon een bende meelopers

    100% agree.


    One man's fun is another's hell.



    Wat denk je hiermee te bereiken, ofzo?

    Als je geen deftige reactie kan bedenken, zwijg dan gewoon.


    actin' like sluts, we want cunt !

    Maar Quizjes maak je toch niet om lezers te hebben en reacties te krijgen? quizjes maak je toch voor je eigen plezier! je hebt er plezier aan als je ze schrijft, het is natuurlijk plezant als je veel reacties krijgt, maar eigenlijk is dat toch niet de bedoeling? om zoveel mogelijk lezers en reacties te hebben? het is toch gwn omdat je graag schrijft?


    Your Butt is Mine!

    het is gewoon vriendjespolitiek en die mense die daar nie tege kunne moete mr niemeer erop kome je kan er toch niets aan veranderen [en daar wil k nieman mee uitkmake ofzo tis gwn een feit]


    You're a star in heaven.

    Zelf heb ik ook 2 awards gewonnen maar nu worden mijn quizen ook veel minder gemaakt[A]
    En ben ook niet egt populair op quizlet

    En weet je het boeit me niet, ik zit hier op quizlet om mijn ideen en inspiratie te uiten
    omdat ik dat nergens anders kan, en dat volet fijn en als je dat niet leuk vind zeg ik:
    This is me, get used to it!

    So dat heb ik gezegd(A)


    My fairytail stinks, does yours?

    (...)
    Als je geen deftige reactie kan bedenken, zwijg dan gewoon.

    Als iemand dus zeg maar niet antwoord zolas jij wil moet diegene oprotten, o so iemand ben jij dus.. weten we dat ook weer.^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Maar Quizjes maak je toch niet om lezers te hebben en reacties te krijgen? quizjes maak je toch voor je eigen plezier! je hebt er plezier aan als je ze schrijft, het is natuurlijk plezant als je veel reacties krijgt, maar eigenlijk is dat toch niet de bedoeling? om zoveel mogelijk lezers en reacties te hebben? het is toch gwn omdat je graag schrijft?

    Voor mij wel, maar volgens mij zijn er veel mensen die het gewoon doen om de reacties enz


    actin' like sluts, we want cunt !

    (...)
    Als je geen deftige reactie kan bedenken, zwijg dan gewoon.

    Als jij geen reacties wilt van mensen die het niet met je eens zijn, open dan geen topic. Dus bij deze, rot lekker op.

    Oké als hier alleen maar ruzie gmaakt word gaat het topic dicht.. dus graag even rustig allemaal. Anders krijg ik dadelijk weer gezeik over me heen met vriendjespolitiekonzin..


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)Waar de hell slaat dat op? Jij hebt gewoon niet het recht iemand hier uit te maken voor aandachtshoer dat is alles. En hoe ik reageer moet ik nog helemaal zelf weten!

    Dat is geen scheldwoord. Dat is gewoon een korter woord voor "Iemand die teveel aandacht nodig heeft". En het spijt me , maar met je eerste reactie kwam ik geen reet verder ^^. Ik wil niemand uitmaken, ik wil gewoon duidelijk maken dat Quizlet me tegensteekt en als deze topic redelijk veel reacties heeft ik mijn profiel verwijder ^^.


    actin' like sluts, we want cunt !

    (...)
    Voor mij wel, maar volgens mij zijn er veel mensen die het gewoon doen om de reacties enz

    Dat vind ik zo dom :O
    als die mensen dan maar beseffen dat het niet om reacties draaid! Pff..


    Your Butt is Mine!