• Iedereen kent dat woordje wel. kanker. Die rot ziekte waar vele mensen al hun ogen door hebben moeten sluiten.
    Sommige mensen denken dat het stoer is om met die ziekte te schelden. Ze weten alleen niet hoeveel pijn ze iemand met dat woord kunnen doen. En als je er wat van zegt,lachen ze je alleen maar uit en schelden alleen maar meer.
    Ik heb om me heen al een heleboel mensen aan die ziekte verloren. En mijn buurjongetje heeft de zwaarste vorm van leukemie.
    Ik ben zelfs op de vuist gegaan met iemand die het zei.
    Wat vinden jullie er nou van?


    Music is the new sex

    M'n opa is aan kanker gestorven vorige week Woensdag.:(:'(:(


    Give me a long kiss goodnight

    Ik scheld der nooit mee
    En als ik iemand die wordt hoor zeggen(In de klas ofso) Dan wordt ik altijd boos
    En dan begin ik helemaal tegen die gene te schelden
    Ik vind gewoon dat er niet met die wordt mag worden gescholden
    Want voor je het weet krijg je het of iemand die je kent!

    bij ons is het een sport om het te zeggen. Zo'n 3e klasser vind het leuk om te zeggen en ik heb de neiging om hem zo op zijn bek te slaan.

    ik vind het echt triest als mensen met kanker gaan schelden, ik ben er veel mensen aan verloren enzo dus bij mij doet het dus echt wat, ik heb een vriendin die zeg het ook als er iets mis is ofzo en dan negeer ik der... maar ik vind het gewoon heel erg triest om er mee te schelden.. ik snap eigelijk niet waarom sommige dat doen..


    Nvt

    Tja, ik kan wel zeggen: Het hoort niet maar zelf scheld ik met het t-woord. Ik probeer het af te leren >.<


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind het vreselijk, ik kan veel verdragen maar met kanker spotten gaat er echt over. Ze zouden wel anders piepen moesten ze zelf slachtoffer van kanker zijn.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Verschrikkelijk :o
    Er zijn al zoveel mense die belangrijk vr mij waren vn gestorven, net nog mijn opa. En mijn tante heeft het ook.
    Als iemand van mijn vrienden dat zou zeggen, zou ik die slaan denk ik.


    It's all for you, my butterfly.

    M'n opa is aan kanker gestorven vorige week Woensdag.:(:'(:(

    Heel veel sterkte(flower)


    Music is the new sex

    M'n oma is aan kanker gestorven.
    Ik kan het ook echt niet aanhoren...
    En xBelieveInUs: Veel Sterkte!


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    Goed van jou ;D
    ik vin het niet kunnen, ik heb het nog nooit meegemaakt dat iemand uit mijn omgeving het had, maar ik heb er wel 2 ofsoo boeken over gelezen. egt waar ik voelde met hun mee. ik vin het daarom egt totaal niet stoer als je ermee scheld!
    xóx <3


    when words fail, music speaks.

    Ik heb er niks mee ofzo. maar sgeld er zelf niet mee.
    Maar ik moet wel eerlijk zijn.
    Ik vind niet dat je een Zikete en een Sgeldwoord kunt vergelijken..


    Dunno ><

    M'n opa is aan kanker gestorven vorige week Woensdag.:(:'(:(
    Gecondoleert:O


    Nvt

    Zelf ben ik mijn oma, en mijn beste vriendin aan deze ziekte verloren.
    Het is gewoon zwak als je er me scheld. Het enige wat je ermee bereikt is andere mensen verdriet doen, het is niet stoer. Ik ken mensen die niet eens een normale zin kunnen formuleren zonder het woordje kanker er in voor te laten komen. Hoezo triest?


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Wa ik vind? Ik ind dat je ze-ker niet moet spotten met eender welkziekte! Maar by mij lgt kanker écht hard. You know, familieleden zijn er aan overleden en nu heeft mijn opa dat ook. Longkanker, om specifiek te zijn. Daarom word ik ook altijd zo kwaad als ze daar mee schelden en roep ik meestl naar hun kopt: "Gast! Weetje niet hoeveel pijn je met dát kleine woordje mensen kan doen? Wat? Heb jy geen hart ofsoo? Like, hoe achterljk kan je zijn! Denk ff eerst na voor je dat zegt!" Ik vind dat écht totaal niet kunnen! Ik haat ook mensen die daarme schelden, sorry maar dát vind ik erg om met een ziekte te schelden!

    Tja, ik kan wel zeggen: Het hoort niet maar zelf scheld ik met het t-woord. Ik probeer het af te leren >.<


    Wat is het t-woord?