• Hallo iedereen.
    Ik zit nu al een tijdje op quizlet, maar met erg veel mensen praat ik niet. Daarom zou ik graag meerdere mensen willen leren kennen!
    Ik zou heel graag iemand hebben die evenveel fan is van Luke Hemmings of 5SOS in het algemeen als mij. In het echt heb ik niet echt een persoon waarover ik er mee kan praten, en dat is natuurlijk niet zo leuk. Ook hou ik van schrijven, fotografie en al die creatieve dingen. Brieven sturen is ook wel men ding, als iemand daar interesse in heeft mag hij/zij het zeker zeggen!
    Gelieve het lijstje misschien in te vullen, zo weet ik al wat meer over jou!

    Naam:
    Leeftijd
    Fandoms:

    [ bericht aangepast op 2 dec 2014 - 19:59 ]


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Well, let’s give it a try. (: Ik ben Amber, 14 jaar oud – of eerder gezegd jong. En ik zit in waaaaaay too many fandoms. 5SOS Ofcourse, One Direction, Arctic Monkeys, Imagine Dragons, Supernatural, Teen Wolf, American Horror Story & The Walking Dead. Ook nog meer maar dan komt hier een héle lange lijst te staan. Maar ja, dat zijn wel mijn "hoofdinteresses". Ik zit in Havo 4, maar school is niet echt interessant. Oh ja, ik ben superslecht in mezelf voorstellen. :3

    Ik zal je sebiet even sturen! Meer mensen zijn welkom! Hoe meer hoe beter!


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Nou. Waarom ook niet.
    Ik ben Julia, 14 jaartjes jong - of oud.
    Verder zal ik een poging doen tot zoveel mogelijk fandoms opnoemen.
    5SOS, ofcourse. (Ashton-girl hier!),
    Lord of the Rings,
    The Hobbit,
    The Hungergames,
    Divergent,
    Arctic Monkeys,
    Imagine Dragons,
    One Republic,
    Fall Out Boy,
    My Chemical Romance,
    Maroon5,
    The Script,
    George Ezra,
    Quizlet,
    Schrijven,
    Lezen,
    Fotografie,
    Chatten,
    Schilderen,
    Make-up en shit,
    Zingen,
    piano spelen,
    Game of Thrones <---!!!,
    Youtubers zoals Zoella, Joe Sugg, Caspar Lee,
    Hockey,
    Wiskunde,
    en ehh... Nog veel meer eigenlijk.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ach, waarom ook niet, des te meer vrienden des te meer vreugd.
    Mijn naam is Dore, ik ben recentelijk 16 geworden en ik houd van Blitz Kids, Architects, La Dispute, The Front Bottoms, Front Porch Step, Basement, Paolo Nutini, We Came As Romans, Fall Out Boy, Knuckle Puck, Slaves, Volumes, Brand New, Northlane, Being As An Ocean, All Time Low, The 1975, Arctic Monkeys, Lewis Watson, Bastille, 5 Seconds of Summer en ben een enorme fan van Punk Goes Pop. Daarnaast kijk ik obsessief series als Supernatural, Castle, Teen Wolf en Faking It en lees ik graag.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    More are welcome :*


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Leuk! Ik was ook van plan om zo'n topic te maken. Haha.
    Ik heet Tialda, ben 19 jaar en kom uit Friesland. Ik ben tweeling en we wonen thuis met zijn achten. Mijn fandoms zijn teveel om op te noemen, maar deze stijgen er toch wel uit: 5sos, 1D, one republic, The Fray, Augustana, The maze runner, Harry Potter, the Hungergames en heel veel andere trilogieën, youtubers (Engelse). Ik kan nog uren doorgaan, maar ik denk dat het verstandig is om nu op te houden. c:

    -Oh en schrijven is één van de dingen die ik graag doe. Ik schrijf vooral in het genre Sciencefiction en sinds kort ook Horror/Thriller. c:

    [ bericht aangepast op 2 dec 2014 - 22:39 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Naam: Demy
    Leeftijd 17
    Fandoms: Glee, Masters Of Sex, One direction, Harry potter, twilight, Ghostgirl, youtubers aka Markiplier, PewDiePie, sWoozie, the finebros, en Eva Cassidy

    Haaii, ^-^ ik ben Loeka, ik ben 14 jaar en verjaar op de dag dat One Direction in België is. Ja, dat is belangrijke informatie. Ik ben een Directioner en Swiftie, maar ik vind de liedjes van 5SOS, Ed Sheeran en de overige top 40 ook erg leuk om naar te luisteren. Wat jij vertelde over fotografie, schrijven en creatieve dingetjes, dat vind ik ook allemaal fantastisch. Ik ben nu ook bezig met een boek, waarvan ik hoop dat hij ooit in de boekhandel komt te liggen.
    Mailen, brieven schrijven of gewoon via PB of GB praten, dat zijn lichte verslavingen van mij. Whoops :') Al schrijf ik de laatste tijd niet heel veel brieven meer.

    So yeahh, I'd like to hear from you. ^-^

    Ik ben Marie ik hounvan 5sos, 1D, the script, the fray, Coldplay,...
    Verder ben ik een enorme fan van John Green, echt die man is geweldig.
    Ik hou van tekenen, fotograferen vind ook wel leuk maar ik heb zelf geen goede camera en moet dus die van mijn vader gebruiken.
    Als je nog iets wil,weten vraag je het maar.
    Oh en ik heb momenteel examens (niet dat dat geweldig interessant is maar ja)
    En ik schrijf ook hier op,quizlet.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Hunger games fans, 5SOS fans.. , zijn altijd welkom! (:


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Naam: Tamara
    Leeftijd 13
    Fandoms:
    Harry Potter
    Hunger Games
    If I stay
    Nirvana
    Guns 'N Roses
    Love battery
    Metallica
    5SOS
    One Direction
    Justin Bieber
    Ed Sheeran
    Max en Kurt Schneider
    Glee
    Sam Tsui
    Gitaar spelen
    Schrijven
    Dansen

    :Y)

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 13:35 ]


    wat was dit ookalweer

    Ik ben Sarita en ik ben 17 jaar oud. Mij fandoms zijn: the Hunger games, Harry Potter, All time low, imagine dragons, Avril Lavigne, the mortal instruments en Ed Sheeran. Ik vind 5sos leuke muziek hebben maar een echte fan durf ik mezelf niet te noemen. Voor de rest vul ik mijn vrije tijd in met judo, schrijven en ik ben bezig met een blog te maken.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 13:34 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ben Talita, 14 jaar oud (maar deze week word ik er 15 haha), en ik woon in België. Ik ben fan van 5SOS, Green Day, My chemical romance en nog een hele hoop bands. Mijn favoriete series zijn Supernatural, Doctor Who, Sherlock en The walking dead en favoriete boeken Divergent, The Hunger Games en Gone C:
    Ik zou trouwens ook heel graag brieven willen sturen, ik had vroeger een penvriendin en ik mis het om naar iemand te schrijven, dus dat zou ik gerust wel weer willen doen ^.^

    Ik ben Vera, ben13 jaar en houd van:
    Vossen
    wolven
    kat(achtige)

    Hungergames
    fantasy

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 18:04 ]


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Naam: Denise
    Leeftijd: 13 jaar (bijna 14)
    Fandoms:
    one direction
    5sos
    mainstreet
    demi lovato
    selena gomez
    becky g
    ariana grande
    r5
    katty perry
    ed sheeran
    schrijven
    lezen
    tekenen