• En dat nog zelfs op de middelbaar! WAHA wij zaten zo bij Tekenen. Komt die man n die piet binnen XD Een jongen riep toen MENEER VAN BERGEN. (Weet niet of hij dat echt was xd) Toen kwam die man naaar hem toe en zei Tsssk, zit. XD En EN EN hij zei 'Ik ben de knapste Sinterklaas van deze week' (Ofzo) En we kregen allemaal een speculaasje, en ohja we moesten zingen XD En toen zeiden we dat is Mr.Kojil in Sinterklaas versie (Mr.Kojil is dikke ego XD)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Haha, wij hebben dat niet gedaan.
    raad wat we kregen: een pakje zakdoekjes :S:S


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ahw wat zielig ='O Je hoort snoep te krijgen :Y)


    I live for the applause, you will die for it.

    Haha, zo cool!
    Ik hou van Sinterklaas man! Wij kregen wel chocomel en speculaas, maar geen Sint of Pieten heelas :'[


    Mew <3

    wij hebben zon noteblok gekregen wat heb je er aan :S


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Bij ons ook xD En dat was de grootvader vn iemand vn m'n klas en die ging op z'n schoot zitten x'D


    Give me a long kiss goodnight

    Bij ons kregen we gewoon speculaas, mandarijntjes en chocolade =].
    Dat stond dan in het lokaal al klaar als we binnenkwamen. Yaaay, moesten we eerst nog examen maken met al dat lekkers voor onze neus xP


    Tanya is de beste.

    whahah hij kwam ook bij ons xD


    We can only learn to love by loving.

    Bij ons kregen we gewoon speculaas, mandarijntjes en chocolade =].
    Dat stond dan in het lokaal al klaar als we binnenkwamen. Yaaay, moesten we eerst nog examen maken met al dat lekkers voor onze neus xP

    Wij ook,ik heb gesnoept!xD


    Give me a long kiss goodnight

    bij ons was er ook een sinterklaas:D


    I am an idiot, I move.

    ik ga het Topic sluiten,want er zijn nog 2 andere Topics over sinterklaar ;)

    xx


    everybody needs a song.