• mijne was.. Leuk xP

    because ;;
    een vriendin,Demi was hier wesen logeren xD en we hebben de halve dag guitar hero gedaan xP en we zijn wezen winkelen + we gingen idiote gesichtsmaskers op doen die eng waren en in je huid trokken x.x en later ging ik naar de verjaardag van een andere vriendin

    so en hoe was jou daG?


    We can only learn to love by loving.

    foking saai


    I see sunset in your eyes

    mijn dag was computerachtig
    ben al gans de dag op quizlet
    vanaaf moet ik naar me tante gaan eten-_- geen zin!!


    TO LOVE AND TO BE LOVED

    Leuk, lekker gecomputert en tv gekeken. Hond half vermoord(ja hij vermoordde mij ook) en ik ga dalijk om half 8 weer weg.

    ik ben gaan winkelen =D ik heb lekker mooie nieuwe schoenen en kleren en ander haarr, en ik heb mijn crushh gzien =D Mijn dag kan dus niet meer stukk . <3


    Some people make the world special just by being in it

    Ik had deze morgen om 10 uur trainnig [/tennis]. Het was ten eerste superkoud! Het was hier -8 ° >< Op de training zelf moesten we eerst een peloton lopen [/ik snapte het niet goed, x'D]. Dat was supervermoeiend. Nadat we bijna een half uur aan een stuk gelopen hadden, moest ik meteen op de achterste lijn gaan staan en moest ik een rally uitspelen tegen de trainer. O_o Dat vond ik dus echt nieeeeeeet fijn. De rest van mijn dag was boring, omdat ik moe was x'D


    Listen to what we're not saying..

    Nou, om kwart voor 12 werd ik wakker, ging ik me aankleden en daarna eten. Toen ging ik om ongeveer 2 uur naar de ijsbaan met Astrid :'] En vanavond ga ik naar een verjaardag. xd


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Uitgeslapen tot 1 uur.
    Film gekeken, de lama's gekeken in me pyjama.
    Half 4 gaan douche. Daarna op de pc.
    Net gegeten. en nu.. doe ik dit. x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Om half 9 opstaan.
    Eten, douchen en kamer opruimen. En de hele dag ware mijn oom en vader mijn kamer aan het behangen x'D
    En ik zat achter de Sims x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42