• Jah mijn dieetiste zegt dat ik daar naar toe moet, ik zal het ff uitleggen, ik ben dik (letterlijk), ik ben 1.60 en weeg 66 kilo, ik ben het zo zat dat ik dreigde Zelfmoord te plegen en dat letterlijk, dus mijn ma vertelde dat zo aan die dieetiste en toen kwam ze met die slappe shit jah het is beter voor Linda om naar de Psycholoog te gaan, Echt NEVER dat ik naar de psycholoog ga, me ma zegt dat ik zelf moet willen en ik heb nee gezegt. Dus mensen doe normaal, jullie zeikten laast allemaal van jah ik ben dik terwijl jullie focking dun zijn, als je ergens in de 40 of 50 weegt noem ik niet dik. het is juist mijn doel om ergens in de 50 kilo te gaan wegen.

    So dit is er weer uit


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Naja, ik zie wel, like als er al 1 kilo van afgaat dan zie ik hoop zeg maar, ik wil niet naar de psychloog want ik weet vanmezelf dat ik het ga negeren, ik weet ook wel van mezelf dat ik toch geen zelfmoord ga plegen/


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    Ja, ik wilde naar de eerste keer ook niet meer. Maar mijn ouders zeiden: zoek er nou toch eentje! En ik ben ze nu dankbaar dat ze dat hebben gezegd.

    Nja, misschien moet ik dat ooit ook nog wel eens terug proberen.


    Tanya is de beste.

    Naja, ik zie wel, like als er al 1 kilo van afgaat dan zie ik hoop zeg maar, ik wil niet naar de psychloog want ik weet vanmezelf dat ik het ga negeren, ik weet ook wel van mezelf dat ik toch geen zelfmoord ga plegen/

    Weetje, ik negeerde diegene toen ook. Dus, op dat vlak reageer je er misschien wel hetzelfde op als mij. Wat dan echt helpt is vééél vééél praten met je ouders, vrienden, familie. Of gewoon een persoon uitzoeken uit je vriendinnen, waar je van weet dat echt met je inzit. :]


    Tanya is de beste.

    (...)
    Weetje, ik negeerde diegene toen ook. Dus, op dat vlak reageer je er misschien wel hetzelfde op als mij. Wat dan echt helpt is vééél vééél praten met je ouders, vrienden, familie. Of gewoon een persoon uitzoeken uit je vriendinnen, waar je van weet dat echt met je inzit. :]


    jah gelukkig heb ik 3 vriendinnnen die mij begrijpen enz, ik kan me verhaal altijd bij ze kwijt en hun zijn ong me prive psychologen!


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Als je echt in de problemen komt, of wilt komen, zou ik maar beter naar een psycholoog gaan. Zelf ga ik ook naar een psycholoog, ik omdat ik juist weer te licht ben. En omdat ik mezelf pijnig, van kinds af aan leerde ik mezelf aan om wondjes open te krabben. Nu ga ik naar een psycholoog en daar kan ik alles kwijt. Ze begrijpt het goed en ze ziet mij steeds vrolijker worden. Een goede aanrader dus! ;)


    a figment of your imagination

    Ik vind het erg dat ze zeggen dat je te dik bent!
    Jij bent helemaal niet te dik :S
    Maar ik snap dat het moeilijk is om dat uit je gedachten te zetten. Ik heb het zelf ook gedacht, en wat kilo's afvallen deed me heel veel deugd, maar ik ben er niet voor naar een diëtist gegaan. Ik ben wat gezonder gaan eten en beginnen hardlopen: dat is echt de beste sport om wat gewicht te verliezen! Je kunt wel ergens een loopschema van internet vissen, of anders zelf een opstellen, gewoon laag beginnen en dan rustig opbouwen zodat je steeds meer en een stukje harder gaat lopen. Helpt echt! En ik werd er echt vrolijker van om wat af te vallen :) (wel een beetje geduld hebben he, effe volhouden :))
    Maar ik hoop dat je dat dreigen met zelfmoord niet meende? Want als je echt met problemen zit, is het best om met iemand te praten. Dat moet dan nog geen psycholoog zijn, hier op Quizlet zijn meer dan mensen genoeg die graag willen luisteren!
    Dus als je 's wil praten, laat gerust horen!
    <3


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    Of je eigen vriendinnen, inderdaad :)
    (Ik lees net wat verder :P)
    xX


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    Ik vind het erg dat ze zeggen dat je te dik bent!
    Jij bent helemaal niet te dik :S
    Maar ik snap dat het moeilijk is om dat uit je gedachten te zetten. Ik heb het zelf ook gedacht, en wat kilo's afvallen deed me heel veel deugd, maar ik ben er niet voor naar een diëtist gegaan. Ik ben wat gezonder gaan eten en beginnen hardlopen: dat is echt de beste sport om wat gewicht te verliezen! Je kunt wel ergens een loopschema van internet vissen, of anders zelf een opstellen, gewoon laag beginnen en dan rustig opbouwen zodat je steeds meer en een stukje harder gaat lopen. Helpt echt! En ik werd er echt vrolijker van om wat af te vallen :) (wel een beetje geduld hebben he, effe volhouden :))
    Maar ik hoop dat je dat dreigen met zelfmoord niet meende? Want als je echt met problemen zit, is het best om met iemand te praten. Dat moet dan nog geen psycholoog zijn, hier op Quizlet zijn meer dan mensen genoeg die graag willen luisteren!
    Dus als je 's wil praten, laat gerust horen!
    <3


    Naja, dat zelfmoord plegen ga ik dus echt never doen, ik ga denk ik met me vriendinnen eens hardlopen want dat rockt, en tnxs dat ik dan bij je terecht kan om te praten!


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    Naja, dat zelfmoord plegen ga ik dus echt never doen, ik ga denk ik met me vriendinnen eens hardlopen want dat rockt, en tnxs dat ik dan bij je terecht kan om te praten!

    Das niks!
    Vroeger suckte ik echt zo zwaar in lopen, maar we moeten dat zoveel doen bij LO op school... Dus ik dacht, ik ga in mijn vrije tijd eens wat oefenen en toen werd ik beter! En nu ben ik eraan verslaafd ^^
    Maar ik heb net drie maand niet mogen lopen vanwege een letsel aan mijn knie! :( Maar sinds twee dagen mag ik weer^^
    Lopen zorgt trouwens sowieso voor een vrolijk gevoel, omdat je dan meer zuurstof krijgt & je wordt er wakker van. Dat wou ik ook nog effe laten weten (A)
    <3 xX


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    (...)
    Das niks!
    Vroeger suckte ik echt zo zwaar in lopen, maar we moeten dat zoveel doen bij LO op school... Dus ik dacht, ik ga in mijn vrije tijd eens wat oefenen en toen werd ik beter! En nu ben ik eraan verslaafd ^^
    Maar ik heb net drie maand niet mogen lopen vanwege een letsel aan mijn knie! :( Maar sinds twee dagen mag ik weer^^
    Lopen zorgt trouwens sowieso voor een vrolijk gevoel, omdat je dan meer zuurstof krijgt & je wordt er wakker van. Dat wou ik ook nog effe laten weten (A)
    <3 xX


    Okee tnxs voor die info, nu gaa ik het zeker eens doen, en zeker als je er van afvalt!.


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Cool!
    Laat maar es weten hoe het gaat :)
    xX <3


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    Zoiets hebben familieleden mij ook aangeraden maar ik vond dat ik die psycholoog z'n tijd maar zou verspillen omdat ik mijn problemen niet groot genoeg achtte. En nu ben ik er zelf doorheen gekomen :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Cool!
    Laat maar es weten hoe het gaat :)
    xX <3


    zal ik doen!


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Zoiets hebben familieleden mij ook aangeraden maar ik vond dat ik die psycholoog z'n tijd maar zou verspillen omdat ik mijn problemen niet groot genoeg achtte. En nu ben ik er zelf doorheen gekomen :]


    Ja idd,


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Nouja, het is heel goed hoor om naar een psycholoog te gaan, als je dan tenminste wel praat ..

    Ik zit sinds kort ook bij een psycholoog en het geeft me toch een rustgevend gevoel,..


    Niet altijd. Soms kan het dat de psycholoog niet weet hoe je je voelt, en dan kan hij/zij je niet echt helpen.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.