• want ik word gehaat door 2 van die ik-ben-zo-emo-want-ik-ben-tokio-hotel-fan kinders n_n

    das gewoon leuk xP kijken ze me heel boos en arrogant aan als ik langs kom of gaan ze extra fluisteren met een vriendin als ik langs loop xD en die ene verdenkt mij ervan dat ik op haar vriendje val X_x omdatk naar hem keek zondag in de macdonalds n_n naja hij keek eerst dus ik mocht terug kijken n_n

    en ik vind het leuk om gehaat te worden x_x alleen omdatk dan arrogant mag doen xD


    We can only learn to love by loving.

    (A)
    k heef je helemaal gelijk!!
    (Y)


    TO LOVE AND TO BE LOVED

    Hihi, ik word gehaat door een jongen bij mij op school. Hij is 16/17 ofzo, en hij heet Juda :']
    Ik "stalk" heb zegmaar, en een keer toen ik heel dichtbij stond, en hij me doorhad, zei hij zo; "Ah Nee!" en ik toen heel hard lachen en weglopen >< :']

    Whahahaha, zulke mensen zijn grappig :']
    Wij hebben geen TH-fans meer op school, of wat wuppen moeten fan zijn ><


    Underdog, just look at the mess you made.

    ''You know you're amazing, when people who don't know you, hate you. Come on! Let's all be Scene''

    Hij blijft geniaal maar dat is zielig iemand haat me omdat ze me haar lelijk vind en ze haat me nog meer toen ik tegen der zie: ik vind het jouwne ook lelijk xd'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ''You know you're amazing, when people who don't know you, hate you. Come on! Let's all be Scene''

    Hij blijft geniaal maar dat is zielig iemand haat me omdat ze me haar lelijk vind en ze haat me nog meer toen ik tegen der zie: ik vind het jouwne ook lelijk xd'


    whaha geweldig xD

    en ik ben amazing n_n whoehoe xD das goed voor me ego n_n


    We can only learn to love by loving.

    Whahaha x3 Ik word ook gehaat door een paar kinders uit de 2e, kweet niet eens precies wie ze zijn maar het zijn van zo'n domme blondjes x3

    Wij hebben geen andere TH fans op school =(


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ons groepje is zeg maar zo ongeveer de enige waar TH-fans tussen zitten ofso maar dan heb je er nog een paar maar die zijn stom n_n 'nd wij worden ook gehaat, nou ja, eigenlijk onze hele klas door die van het 4de haartooi ofso ^-^echt geweldig om ze dan arrogant aan te kijken enzo


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    whaha geweldig xD

    en ik ben amazing n_n whoehoe xD das goed voor me ego n_n


    xd'gek :'D
    but yes you're amazing!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Muwhahaha XD
    Ik werd vorig jaar gehaat door m'n hele klas -__- Maargoedd, omdat ik een TH-sjaal heb en die andere TH-fans nie, zyn ze nu jaloers ><


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Dat is nog geniaal, totdat het zich verder uitbreid en je een heel complot achter je hebt. :Y)
    Goed, ik heb achteraf keihard gelachen, maar toen écht niet.

    heb ik ook, ik word gehaat door 1e jaars. x´D
    En ik lach ze altijd uit omdt ze dingen naar mij roepen enzo, en dan lig ik dubbel vanm het lachen.
    echtwel XD


    I can't see the future with tears in my eyes

    Ik wou dat die exemplaren uit mijn school mij haatten. Maar ik heb half het gevoel dat ze de gottiks en mij gewoon koewl vinden. Ik hun niet. :3


    blame the bully.

    Damm, het is indd heerlijk om gehaat te worden door mensen die je niet kennnen. Ben ik het ontzettend met je eens schat.!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Damm, het is indd heerlijk om gehaat te worden door mensen die je niet kennnen. Ben ik het ontzettend met je eens schat.!

    whaha das geweldig xD


    We can only learn to love by loving.

    ik heb geen idee of ik gehaat wordt door mensen die ik niet ken. n_n maar volgens mij niet. ö


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Nou, ik niet!
    (Owkeay k bn Duits woon in Belgie en heb ff gèèn idee waar die nou van kwam O.o back to the point)
    Ik wordt door bijna mijn HELE school gepest,
    Inelkaargeslagen, doodsbedreigingen, hoort er allemaal bij...
    Echt doodpesten dus (nadruk op het woord dood)
    én die mensen die "haten" mij eigelijk niet vandaag kwam een meisje naar me toe en zei: Hey, euhm ge lijkt wel n hele toffe en ik wil wel me u bevriend zijn ... maar, (zie hier komt de MAAR :O ) ik ben bang dat Ncha. mij ook gaat pesten.
    Die Ncha. en haar zus Ntha. kennen de hele school waardoor iedereen me uitscheld slaat pest, etc.
    (Ncha. en Ntha. zijn een soort afkortingen he)
    Dus ik vind het hélémààl NIET leuk om vanalles worden uitgescholden en zo ...
    Mijn mening :O