• de titel zegt het al^^
    de een kijk al arrogant als die voor zich uit staart en de ander juist omdat hij/zij iemand heel dom vind,,^^

    vertel,,
    XXX


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    Als iemand die ik niet mag een wanhopige poging doet m'n aandacht te krijgen met flauwe opmerkingen als 'wat kleed jij je weer donker vandaag' of 'vampier' etc etc als ik niet goed gezind ben.


    No growth of the heart is ever a waste

    Als ik boos ben of chaggie en iemand maakt de verkeerde opmerking, dan kijk ik of arro of als een citroen x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik dus als mensen ineens zich gaan intreseeren in de dingen die ik leuk vind ,,TH enzoo,, terwijl ze zelf een bekakte golf gek zijn

    omgoosh zooo irritant is dat!!!


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    oowjah en als van die barbiepopjes ineens aardig tegen mij gaan doen terwijl ze me altijd mongoliesch aankijken of *perongeluk* heel opvallend over je gaan praten^^


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    oowjah en als van die barbiepopjes ineens aardig tegen mij gaan doen terwijl ze me altijd mongoliesch aankijken of *perongeluk* heel opvallend over je gaan praten^^

    Oeh ja dat quasi aardige 'Hee, alles goed?' Verschrikkelijk. Dan doe ik altijd kil en afstandelijk en hoop ik dat mijn 'flikker op' blik zo snel mogelijk duidelijk wordt.


    No growth of the heart is ever a waste

    als iemand me niet kent vinde ze me arrogant maar als ze me leren kennen vinde ze me heel lief :D

    altijd eigenlijk, me friends zijn het gewend van me dat ik nogal arrogant ben


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Als er een horde TH-fans zit te hyperen over dingen als Bill's nieuwe tattoo of Tom die een fan aan de kant duwde. Ofzo.


    Life is hard and then we die

    Als er een horde TH-fans zit te hyperen over dingen als Bill's nieuwe tattoo of Tom die een fan aan de kant duwde. Ofzo.


    dan kijkk ik ook arro want tom heeft recht om een fan weg te duwen als ze iets wilt of de hele tijd aan hem zit te hangen en zo...ofniet
    en die tattoo van bill is mooi en het zijn keus niemand kan dat veranderen(A)


    *points@ass* kijk eens! en god zag dat het goed was ;D

    (...)

    dan kijkk ik ook arro want tom heeft recht om een fan weg te duwen als ze iets wilt of de hele tijd aan hem zit te hangen en zo...ofniet
    en die tattoo van bill is mooi en het zijn keus niemand kan dat veranderen(A)
    Nah het gaat mij meer op het hyperen, ik kan er gewoon niet tegen dat de doorsnee TH-fan zich altijd zo opwind daarover =']


    Life is hard and then we die

    (...)Nah het gaat mij meer op het hyperen, ik kan er gewoon niet tegen dat de doorsnee TH-fan zich altijd zo opwind daarover =']


    Inderdaad. Gelukkig zijn er heeeeeeel weinig fans bij mij op school, en verder praten we er nooit over. Ik besteed er niet zoveel aandacht meer aan, aan tokiohotel.


    -

    alsik boos ben, alsik iemand niet moet, soms tijdens de les, want de leerkrachten zagen, euuhm, alser iemand iets dom zegt, .. :'D


    None but ourselves can free our minds.

    Ik kijk altijd arro [?]

    nee weetkveel
    ik kijk wel vaak mensen aan met een kutkop als ik se niet mag enz.


    We can only learn to love by loving.

    Als er iemand dingen zegt wat ik niet wilx'D,en als ik wil dat mensen tegen me zeuren,maar dat wil ik bijnan nooit.-_-

    xD

    x.(krul)


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Als Laura mijn gsm afpakt 8D
    dan kijk ik eerst arrogant en dan word ik gek ^^


    We're all going to hell, and I am driving the bus