• Om Jullie haren te stylen?
    Ik 3 uur
    Omdat ik veel haar heb

    Ik doe er misschien 20 min. over .

    xx

    Drie kwartier/uur.
    Drie kwartier als ik er echt zin in heb.


    -

    Ik iets van 2 minuten? Minder kan ook x'D
    Dat ding aan, en dan 2 plukken aan de voorkant en ik ben klaar x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik stijl mn haar niet, maar ik mn vriendin gaan het doen als ik met sgool naar Parijs ga ^^


    It's all for you, my butterfly.

    om mn heel haar te stijle 1 uur en een half ofzo mr das bij de kapper dan, mr laat da niemeer doen

    k stijl alleen nog mijn frou en dat duurt 5 minute x'D


    You're a star in heaven.

    Ik doe het sowieso niet. (x
    Love my curls. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    een uurtje ^^


    I don't need words to feel those lips.

    Mijn haar is niet te temmen, het heeft geen zin om het te stijlen, na een minuut ishet weer zoals het was ;]

    Ik stijl niet. :Y)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    ik word een beetje slecht gezind als mensjes zeggen da ze hun krulletjes of golven haten want ik ben echt SUPER jaloers dan eh,
    ik heb van mezelf steil haar en vind et echt afschuwelijk..
    mn haar is wel mooi [ sorry alst ego achtig overkomt, bedoel et ni zo ] maar gwn da et steil is haat ik,
    ik heb wel een krultang, ma om da alleen te doen en elke dag.. me mijn haar kunde amper iets doen --'
    ge krult da, in den avond is aller er bekan uit, haarlak helpt niets.. en krulle is moeilijker dan steilen...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ik word een beetje slecht gezind als mensjes zeggen da ze hun krulletjes of golven haten want ik ben echt SUPER jaloers dan eh,
    ik heb van mezelf steil haar en vind et echt afschuwelijk..
    mn haar is wel mooi [ sorry alst ego achtig overkomt, bedoel et ni zo ] maar gwn da et steil is haat ik,
    ik heb wel een krultang, ma om da alleen te doen en elke dag.. me mijn haar kunde amper iets doen --'
    ge krult da, in den avond is aller er bekan uit, haarlak helpt niets.. en krulle is moeilijker dan steilen...



    RUILEN? :D


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Ehm, ik stijl mijn haar eigenlijk niet. Het is al heel stijl van zichzelf. Meestal toupeer ik het wat. Maar als ik het stijl, om mijn haar een mooi effect te geven, dan max. een kwartier.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik deed er eerst echt 2/3 over om het een beetje stijl te krijgen, maar toen had ik een kut stijltang. En nu heb ik een nieuwe, en nu doe ik er 20 minuten over om het helemaal stijl te krijgen.. En ik heb best wel erge krullen.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    ghehehe ik heb ook een bos haar ^^
    soms 4 uur als ik het echt super styl wil hebben ^^


    Love the way you hate me.