• Ik heb zo'n behoefte aan een knuffel nu.

    Ik zit nu in mijn 8ste jaar middelbare school en werk sinds de laatste 2 jaar heel hard aan een vwo diploma. Nu doe ik over een paar maanden eindexamen in de laatste vakken die ik hiervoor nodig heb. Ik had net een gesprek met mijn mentor maar aanleiding van algemeen docenten overleg en ze denken allemaal dat ik het niet kan. Dat ik me maar moet inschrijven voor een hbo opleiding.
    Niks tegen hbo, maar het is niet waar ik thuis hoor. Ik heb nu nog 1 tussenuur tot wiskunde en het liefst wil ik naar huis en heel hard huilen, want ik voel me zo kut nu, maar dat kan niet


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Oké, als eerste. Je kunt het wel. Ik heb zo vaak meegemaakt dat docenten dit zeiden, tegen mijzelf, tegen vriendinnen, tegen mijn broertjes. Hebben ze geen enkel idee hoe rot dat is? In plaats van iemand te motiveren trappen ze letterlijk al je hoop de grond in. Gatver. Laat die docenten er lekker in zakken want ik weet zeker dat als jij er 100% voor gaat dat het je gaat lukken. En dan kun je lekker je middelvinger naar hen opsteken bij de diploma uitreiking. Bah, ik heb hier zo'n hekel aan. Als jij er in gelooft dan gaat het je lukken. Punt uit.

    En nu een heeeeeeeeele dikke knuffel.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Waarom hebben leerkrachten vaak zo weinig vertrouwen in leerlingen? Het is echt verschrikkelijk!

    Als jij denkt dat je het kan, dan ga je dat ook kunnen! Laat ze dat maar eens zien!



    The soul needs autumn.

    *Hug*

    Dat is echt heel naar, zeker omdat je er bijna bent! En je kunt het gewoon, laat die docenten maar lullen


    I am an idiot, I move.

    Ik ken je niet zo goed, maar toch wil ik er even een paar plaatsen!










    Dat is stom.. Misschien onderschatten de docenten je en kan je het wel! Nog veel sterkte en




    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Leerkrachten moeten eens wat meer vertrouwen hebben in hun leerlingen. Het schiet ook niet op als een leraar je steeds verteld dat je dit niet aan kunt en dat niet aankunt. Waarom focussen zich niet op de punten waar je juist heel goed in bent? Ik denk dat je het wel kunt. Laat ze maar eens zien!

    Je kan het gewoon! Je gaat je docenten laten zien dat je het wel kan! Succes :)


    Treat people with kindness