• JJaaa, de titel zegt het. Ik krijg voor mijn verjaardag misschien een Nintendo DS. Maar ik weet niet welke kleur ik wil! Welke zou jij nemen?
    http://www.ombouwnederland.nl/shop/catalog/images/ds2/kleurennds.jpg

    En weten jullie misschien nog leuke spellen? En prijzen van die spellen?

    -XxX-Mariëlle


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Ik denk.... dat ik een blauwe neem. Maar hoe duur zijn die spelletjes??


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    zwart zou ik genomen hebben ik heb er zelf een maar in het wit jammer genoeg:(
    x zoe

    die spelletjes kunnen 45 euro zijn:P maar je kan ook een kaartje kopen waar je veel spelletjes op kan zetten voor minder geld:P dat hebben mijn vrienden maar kweet niet hoe dat moet x zoe

    ick zou rood hebbe genome

    die spelletjes kunnen 45 euro zijn:P maar je kan ook een kaartje kopen waar je veel spelletjes op kan zetten voor minder geld:P dat hebben mijn vrienden maar kweet niet hoe dat moet x zoe


    Oké, dankje, dan ga ikm voor mijn verjaardag een Nintendo DS, een spelletje en geld voor een ander spelletje vragen :P


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    De Nintendo DS is sexy! Ik heb een zwarte, toen had je 'm nog alleen in het wit en in het zwart, maargoed :']. Ik zou die groene nemen! Want die groene is gewoon kei schattig =D


    I don't need words to feel those lips.

    De Nintendo DS is sexy! Ik heb een zwarte, toen had je 'm nog alleen in het wit en in het zwart, maargoed :']. Ik zou die groene nemen! Want die groene is gewoon kei schattig =D
    Ick had er 1 mar dies stuk x'D

    ik heb zo'n guitar hero

    maar bijna uitgespeeld


    Haha heb ik ook ;D ik heb hem op Easy niet eens gedaan, op medium uitgespeeld en op Hard op de helft. Nog steeds makkelijk x'D Vrijdag gehad


    Caution first, always.

    mIjn moeder heeft een groene, die is tof ;"D


    Mew <3

    Die rode. Of die zwarte.


    -

    ik zou de zwarte of de groene pakken
    maar ik heb al een witte ):

    Jups, en daar heb ik ook al eens op genintentood xD
    ik zou een rode pakke, dies kei mooi


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik heb een groene met een roze hoes


    Wie du mir, so ich dir.

    je kunt ook bij so'n internet winkel zwart/rood zwart/blauw kopen.
    maar als je een 1kleurige koopt zou ik rood of zwart nemen.
    ikzelf heb een roze, dat was de allereerste die we gekocht hebbenxDweet niet wrom ik dat vertel maar wou ik gwn ff kwijt.
    oh ja, en die winkel is www.bigdennis.nl
    xxx


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    ik zeg zwart ( heb ik zelf ook)

    tja spellen...er komen elke keer weer nieuwe duss blijf gewoon zoeken en kijken tot je wat heb.

    ik blijf zwart zeggen das gewoon een lkkre en niet te opvallende kleur