• 27 oktober 2016 werd bekendgemaakt dat socialmediaplatform Vine zou ophouden met bestaan. De filmpjes van 7 seconden kunnen nog wel bekeken worden, maar helaas kun je er geen nieuwe meer uploaden. Omdat ik wel een fan ben van vines en dit gebruik als afleiding tijdens/na het studeren, heb ik een lijstje gemaakt met mijn favoriete filmpjes.
    Normaal gezien zou het lijstje uit 10 filmpjes bestaan, uiteindelijk zijn het er dertig geworden :')

    Klik!

    Wat is jullie favoriete vine?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik ga hem zo even bekijken (:

    Dank je ^^

    PS: de lijst is niet echt volledig, aangezien ik fan ben van o.a. Thomas Sanders, maar zijn vines niet in aparte filmpjes vond op YouTube (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Hahahaha, Matt King en die Mexicaanse dude (ik vergeet àltijd zijn naam) zijn echt hilarisch.
    Matt King heeft (vind ik persoonlijk) nog een hilarischere vine met dat een fan zei dattie op Ledecky (de zwemster) lijkt en dat hij vervolgens zijn hoofd erin photoshopt. Wat hij er qua geluid onder zet is ook prachtig.


    Deep inside, I've never felt alive

    Occamy schreef:
    Hahahaha, Matt King en die Mexicaanse dude (ik vergeet àltijd zijn naam) zijn echt hilarisch.
    Matt King heeft (vind ik persoonlijk) nog een hilarischere vine met dat een fan zei dattie op Ledecky (de zwemster) lijkt en dat hij vervolgens zijn hoofd erin photoshopt. Wat hij er qua geluid onder zet is ook prachtig.


    Oh, die heb ik nog niet gezien :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.