• Jhaa, kidzz.
    Eerst hd ik zoiets hierzoo van; 'Jhaa ze zulln datwel niet menen van wat ze op Werchter Boutique gingen doen als Zornik op het podium kwam maar toch hebben lage kinders, ik weet net of ze hier zitten maar toch moet ikit zeggen! Sorry als alles ier gezeik is voor jullie maa dat heet Mening.

    Dus mensen, we denkn ff leuk en stoer te doendoor andere mense hun pret e vergallen op een concert? Omg sorry maar op Werchter Boutique waren heel erg veel TH fans zo laag! Ik schaamde me er zelfs tussen. Like; Koen Buyse, de zanger van Zornik, mijn favo groep had iets slecht gezegd over TH. Start er hier iemand een topic over van; 'Jhaa als Zornk op Werchter Boutique optreed, dan gaan we allemaa Tokio Hotel en Boeh er tussndoor roepen!' You know, ik dacht dat het een grapje was ofsoo maar ik stond daartussen aldie gefreakte kinders, beginnen ze tijden Zornik opeens 'Tokio Hotel!' en 'Boeeeh!' te roepen. Sorry maar persoonlijk vind ik dit er kinda over niet? C'mon, alle Zornik fans dieer waren,heb je hun horen tussen TH roepen 'BOEEEH!' of 'Wijfen! Julliestinken!' ofsoo? Needachthet niet! Wij, Jhaa wij Zornik fans, ik vind dat wij duizendkeer meer zoveel respect hebben dan deg gemiddelde TH-Fan. Like, gaan jullie ookzo expres een ticket voor Rihanna ofsoo kopen m haar te gaan kleineren voor lelijk wijf omdat ze iets over TH zei? Dnk hier ff over na en zoek dit op in de woordenboek;
    R.E.SP.E.C.T!
    Leer het vanbuiten, en kom aar mij terug als je eindelijk doorhebt wat het betekend.

    Annelies is don talking shit.

    (...)
    Ik niet(A)

    ik seg tog ook de meeste (a) dus niet alle :P


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    beide zangeressen van beide groepen gingen erom vragen dus tja xP


    Ja 1 keer x] Maar ze hoeven niet tussen elk liedje zo te doen vind ik.


    Your make-up is terrible

    (...)

    Ja 1 keer x] Maar ze hoeven niet tussen elk liedje zo te doen vind ik.


    das waar xD
    en dat heb ik eigenlyk ook niegedaan xP

    ik sat op de grond toen xD hihi xD


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    das waar xD
    en dat heb ik eigenlyk ook niegedaan xP

    ik sat op de grond toen xD hihi xD


    m2. 2e vak daarzo ergens achteraan. vooraan werd ik bijna dood gedrukt dus like, ik ging naar achteren in wou wel blijven leven om het concert nog mee te maken :')


    -

    (Y)


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Wat heeft Zornik eigenlijk gezegd?
    Maar ik vind sowieso wel dat je gelijk hebt hoor. D'r zijn wel meer bands op aarde dan alleen TH! Ik ben wel fan hoor :P maar serieus, verpest dan niet alles voor de rest.
    Zo heeft er eens hier iemand op Quizlet (ik weet al niet meer wie...) eens aangekondigd dat alle TH-fans Air Traffic moeten gaan haten :O sorry, maar Air Traffic is een van mijn favoriete bands! Ze hebben TH eens meisjes genoemd ofzo, hallo, ik heb het stukje gezien waarin ze het zeiden, ze maakten gewoon een grapje!
    TH-haters zijn natuurlijk niet aangenaam, maar een grapje mag toch wel eens?
    Maar nu weet ik in feite nog steeds niet wat Koen Buyse eigenlijk gezegd heeft (A) ?
    xX <3


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    Wat heeft Zornik eigenlijk gezegd?
    Maar ik vind sowieso wel dat je gelijk hebt hoor. D'r zijn wel meer bands op aarde dan alleen TH! Ik ben wel fan hoor :P maar serieus, verpest dan niet alles voor de rest.
    Zo heeft er eens hier iemand op Quizlet (ik weet al niet meer wie...) eens aangekondigd dat alle TH-fans Air Traffic moeten gaan haten :O sorry, maar Air Traffic is een van mijn favoriete bands! Ze hebben TH eens meisjes genoemd ofzo, hallo, ik heb het stukje gezien waarin ze het zeiden, ze maakten gewoon een grapje!
    TH-haters zijn natuurlijk niet aangenaam, maar een grapje mag toch wel eens?
    Maar nu weet ik in feite nog steeds niet wat Koen Buyse eigenlijk gezegd heeft (A) ?
    xX <3


    Nou, Koentje heeft ook zoiets gezegd. Weet niet juist meer wat ajaah iets van; 'Wij gaan alle TH fans bekeren om naar zornik te luisteren.' Maar daarna lachte hij zo van; 'Yeah right zo laag zijn wij niet hoor.' Snap je? Maar hij had ook iets over Bill gezegd. But c'mon, daarom moesten ze toch niet zo tekeer gaan als Zornik opkwam enzoo Oo

    Wooomygod ; Ö
    Deden ze dat echt ? ö

    Zielig . -.-"


    /

    Wooomygod ; Ö
    Deden ze dat echt ? ö

    Zielig . -.-"


    Uhuu dat deden zo heel veel mensjes achter mij enzoo --' Maar er waren zo 2 trienen achter mij, dat even terzijde en die riepen zo; 'Wij zijn de enige normale hier! Want iedereen is hier emo, kijk voor ons emo's achter ons. Overal emo's!' als TH er was konden ze ff niets zien, begonnen die wijfen te huilenenzoo --' Like, als Bill water sproeide over het publiek sprong ineens dat gestoorde wijf voor mij. Huilend hé --' Ik zo van. ;'Ik stond daar!' *snokt kind achteruit*

    (...)

    Nou, Koentje heeft ook zoiets gezegd. Weet niet juist meer wat ajaah iets van; 'Wij gaan alle TH fans bekeren om naar zornik te luisteren.' Maar daarna lachte hij zo van; 'Yeah right zo laag zijn wij niet hoor.' Snap je? Maar hij had ook iets over Bill gezegd. But c'mon, daarom moesten ze toch niet zo tekeer gaan als Zornik opkwam enzoo Oo

    Tisdat, freaks. Je irriteert niet alleen Zornik, maar das ook niet aangenaam voor iedereen die daar kwam luisteren :O
    Maarja dat eerste, daar zie ik toch geen belediging
    in hoor. Bedoeltie nou net niet iets in de trant van, TH heeft veel fans, moesten die nou allemaal ook eens Zornik leuk vinden, wauw, wij populair?
    Kweetniet hoor :P Das mijn eerste reactie.
    xX <3


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    (...)
    Tisdat, freaks. Je irriteert niet alleen Zornik, maar das ook niet aangenaam voor iedereen die daar kwam luisteren :O
    Maarja dat eerste, daar zie ik toch geen belediging
    in hoor. Bedoeltie nou net niet iets in de trant van, TH heeft veel fans, moesten die nou allemaal ook eens Zornik leuk vinden, wauw, wij populair?
    Kweetniet hoor :P Das mijn eerste reactie.
    xX <3


    Ik snap je ff niet met dat laatste x] Oowjhaa,

    IK HEB DE PLECTRUM VAN KOEN BUYSE! dat even terzijde x]

    Peace dude.
    Respect moet je hebben voor andere mensen ook al haat je ze of vind je ze slecht ofzeuw. Als ik geen respect zou hebben zou de halve wereld hier nu gebombardeerd zyn!
    [Niet door my, maar door de Taliban, WANT IK BEN VRIENDJES MET TERRORISTEN!(A)]
    Dus kortom, DAMN YOU ANNELIESJE! Je hebt gelyk >,< En ik nooit xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Njah kweetniet :P Ik wil maar zeggen, dat ze TH-fans willen 'bekeren', betekent toch niet dat ze hen echt niet goed vinden ofzo? Ze willen gewoon zelf meer fans (maar wss voor de grap gesproken he) en denken dat dat niet samengaat met TH ofso (wel dus :P)
    Ik heb een plectrum van Luc De Vos!
    Effe iets minder indrukwekkend :P
    Maar een vriendin van mij heeft de drumstok van Matt Tong :O (Bloc Party!)
    Pfffft, ik ben de drummer hier :P (tussen haar en mij he) maar ze gunde hem mij niet :P
    Maar nu moet ik effe irritatie kwijt: (sorry daarvoor :P die vriendin zit hier toch lekker niet op Q :P) maar zij ging even gaan beweren dat ze net zo'n grote fan was van Bloc Party als ik. Hallo, toen we hen zagen op Pukkelpop had ze hun eerst cd net een maand ofzo :O Ik had hun twee cd's intussen al sinds ze uitkwamen. Zij kent er niks van ^^
    Sorry! Dat moest ik effe kwijt. En dat gaat bij niemand anders :P
    Maar neem haar dat van die drumstick niet kwalijk hoor :P voor alle duidelijkheid. Ben gewoon effe jaloers :P
    xX <3


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    Andere bands uitjoelen en haten is gewoon focking kansloos. Die band gaat echt neit stoppen omdat er een paar kleine koters boe staan te roepen ;p


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Njah kweetniet :P Ik wil maar zeggen, dat ze TH-fans willen 'bekeren', betekent toch niet dat ze hen echt niet goed vinden ofzo? Ze willen gewoon zelf meer fans (maar wss voor de grap gesproken he) en denken dat dat niet samengaat met TH ofso (wel dus :P)
    Ik heb een plectrum van Luc De Vos!
    Effe iets minder indrukwekkend :P
    Maar een vriendin van mij heeft de drumstok van Matt Tong :O (Bloc Party!)
    Pfffft, ik ben de drummer hier :P (tussen haar en mij he) maar ze gunde hem mij niet :P
    Maar nu moet ik effe irritatie kwijt: (sorry daarvoor :P die vriendin zit hier toch lekker niet op Q :P) maar zij ging even gaan beweren dat ze net zo'n grote fan was van Bloc Party als ik. Hallo, toen we hen zagen op Pukkelpop had ze hun eerst cd net een maand ofzo :O Ik had hun twee cd's intussen al sinds ze uitkwamen. Zij kent er niks van ^^
    Sorry! Dat moest ik effe kwijt. En dat gaat bij niemand anders :P
    Maar neem haar dat van die drumstick niet kwalijk hoor :P voor alle duidelijkheid. Ben gewoon effe jaloers :P
    xX <3


    Indrukwekken die plectrum van Luc Devos x]
    Heb je een epidemie ofsoo met die :P tekentje x]
    Njhaa, je moet het zo zien. Als je de teksten en al die crap van Zornik met TH gaat vergelijken zie je dat dat erg veel dezelfde dingen enzoo inzitten. Like, ze spelen in hetzelfde genre en dan tsjhaa, als je dan concurentie hebt dan word hetmoeilijk. Maar
    Ik denk dat dat eerder voor op te vallen was enzoo dat ie dat zij =D
    Het is en blijft toch een lieverdjaa, di Koen x]