• heey,
    ik had een vraag, ik kan wel een titel,uitleg,vraag enzo bij mijn quizlet zetten maar geen uitkomst.
    als ik de tekst heb ingevoerd voor de uitkomt en ik klik op opslaan (geloof ik) dan krijg ik alleen een wit scherm.
    wat kan ik er tegen doen zodat ik wel weer uitkomsten kan invoeren?


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    Raar,dat heb ik nog nooit gehad.Misschien anders even Q. afsluiten en dan terug opstarten ?


    The soul needs autumn.

    Raar,dat heb ik nog nooit gehad.Misschien anders even Q. afsluiten en dan terug opstarten ?


    ik zal het eens proberen;)


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    het afsluiten van quizlet heeft niet veel geholpen, maar ik heb mijn quizlet eerst opgeslagen zonder foto, en die daarna erbij gezet.
    maar bedankt voor de tip ;)


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    Ik heb dat ook al eens gehad.
    Ik heb gewoon eens geprobeert zonder foto en toen ging het ^^. Ofja, misschien ligt het wel aan iets anders


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    Heb ik ook gehad
    Ligt dan aan de foto;)

    of het ligt aan de foto, of aan de tekens die er inzitten ~ ` mag niet ofzow...

    Misschien moet je het eens aan Rutger vragen x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    het is de format van de foto, als het niet .JPG is word het een wit scherm :)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Hmm.
    De foto, probeer het zonder de foto :]

    Ik heb het ook al gehad. Ik veranderde van foto en het was opgelost. Dus het heeft waarschijnlijk iets te maken met je foto.

    x.

    ligt aan de foto, hij is waarschijnlijk .bmp ofzow, maar het moet .jpg zijn x'D dus verander de foto met zo'n programma naar jpg of kies een andere foto zou ik toch doen x'D


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    ligt inderdaad aan de foto x


    Some people make the world special just by being in it