• heey,
    wie wil er een leuk gedichtjee verzinne[Liefde],
    kwil een briefje bij een jongen in het kluisje stopppe ..
    Maar kweet niet
    xx. Roxy

    als je dat doet, gaat die jongen volgens mij geen interesse meer hebben. Zo'n dingen schrikt jongens af ;D

    als je dat doet, gaat die jongen volgens mij geen interesse meer hebben. Zo'n dingen schrikt jongens af ;D


    kweet niks anders,
    Hoe wil k anders in contact komen..

    gewoon over de gangen hoi tegen hem zeggen elke keer als je hem tegen komt ^^
    maar ga er niet express elke keer langslopen dat valt een beetje op..

    ken je een vriend of vriendin van hem ga er dan gewoon bij staan en doe net of je op een vriend(in) wacht of iets moet vragen :P

    xx ilse

    (...)

    kweet niks anders,
    Hoe wil k anders in contact komen..

    Via vrienden? Of gwn eerst met hem wat contact zoeken, praten over wat hem interesseert en gwn vrienden worden. En daarna zie je wel, dan heb je toch al een goede band met hem.

    (...)
    Via vrienden? Of gwn eerst met hem wat contact zoeken, praten over wat hem interesseert en gwn vrienden worden. En daarna zie je wel, dan heb je toch al een goede band met hem.


    ik ken geen vriendee van hem.
    Dat is het hem..
    Kweet niet een swie zijn vriendee zijn.
    Kben nu erg hopeloos

    als je dat doet, gaat die jongen volgens mij geen interesse meer hebben. Zo'n dingen schrikt jongens af ;D
    idd, jongens zijn zo straight to the point als een ik weet niet wat.

    (...)

    ik ken geen vriendee van hem.
    Dat is het hem..
    Kweet niet een swie zijn vriendee zijn.
    Kben nu erg hopeloos

    Gwn tegen hem beginnen dan, en praten over voetbal en dingen die jongens interesseren.

    Hallo,
    Dat durf k niet..
    Kben een heel stil verlegen meisje,
    Zo omschrijven mensee me.....
    Ik doe het liever met een briefjee.....

    jahaaa... ×_×

    Ik zou geen briefje doen. De meeste jongens vinden dat eng. Ik zou gewoon op hem af stappen, of helemaal niks.


    Mew <3

    Anders dump je een briefje met je msn in z'n kluisje of je drukt 't in z'n hand. (A)
    xXx <3


    FML