• EDIT: No Longer Needed. De verhalen zijn inmiddels al ingestuurd.
    En ik heb er nu al spijt van.

    Lieve mensen ^^
    Ik heb jullie hulp nodig. Ik ga mee doen aan een schrijfwedstrijd, maar ik weet niet welk verhaal ik in moet sturen. Persoonlijk zou ik kiezen voor 'Our Sweetest Dream'. Één probleem; die telt meer dan 1500 woorden. Dus die valt, jammer genoeg, af.
    Ik kan dus nog kiezen uit 'Precious as a moonlight shadow.', 'Rhythm of a broken heart.' en 'The voice, reigning in your head.'
    Ik mag er twee insturen, maar ik weet bij God niet welke. Zouden jullie mij even willen helpen met kiezen en zeggen welke jullie het beste vinden?
    De Links;
    Precious as a moonlight shadow;
    http://www.quizlet.nl/quiz/242339/precious-as-a-moonlight-shadow-/
    Rhythm of a broken heart;
    http://www.quizlet.nl/quiz/220770/rhythm-of-a-broken-heart/
    The voice, reigning in your head;
    http://www.quizlet.nl/quiz/249438/the-voice-reigning-in-your-head-/
    Second point; ik moet Nederlandse titels hebben, aangezien de verhalen in het Nederlands zijn. Iemand enig idee?

    Máriko. Aïsha Cristine™


    Bored.

    Ik ga ze lezen. Endan:

    "Ga ik kiezen :X"


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Rhythm of a broken heart.

    Vind ik persoonlijk zelf het moooiste (:


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Rhythm of a broken heart.

    Vind ik persoonlijk zelf het moooiste (:

    Hmm, dat vind ik zelf dus weer de iets minder goede ><


    Bored.

    The voice, reigning in your head
    die vind ik héél mooi!


    I need you like a heart needs a beat

    Ik vind persoonlijk Our Sweetest Dream ook de beste keuze, maar die mag spijtig genoeg niet.
    The voice, reigning in your head, dan? (:

    Hey ik ga ook mee doen aan een wedstrijd! Ö welke jy?:O
    en zal ze is leze;)

    ______________________________________________
    A condom can protect your heart<3!


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    da rythem dinge xD

    ______________________________________________
    A condom can protect your heart<3!


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ik vind persoonlijk Our Sweetest Dream ook de beste keuze, maar die mag spijtig genoeg niet.
    The voice, reigning in your head, dan? (:

    Nee, ik doe helemaal niet meer mee. De moed is me zojuist in de schoenen gezonken toen ik las dat Amélie aan dezelfde wedstrijd mee zou doen.


    Bored.

    (...)
    Nee, ik doe helemaal niet meer mee. De moed is me zojuist in de schoenen gezonken toen ik las dat Amélie aan dezelfde wedstrijd mee zou doen.


    Maar je moet mee doen,je schrijft kei mooi.
    En wie is amelie (als ik vragen mag)


    I need you like a heart needs a beat

    (...)

    Maar je moet mee doen,je schrijft kei mooi.
    En wie is amelie (als ik vragen mag)

    Ik. ^^
    Maar Máriko gaat dus serieus wél meedoen!
    Máriko, maak je maar geen zorgen. We moeten niet tegen elkaar strijden, ik zit in een andere leeftijdscategorie. ^^


    Sing the song of the stars for me.

    Máriko moet meedoen van mij met The voice,reigning in your head xD


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    Ik. ^^
    Maar Máriko gaat dus serieus wél meedoen!
    Máriko, maak je maar geen zorgen. We moeten niet tegen elkaar strijden, ik zit in een andere leeftijdscategorie. ^^

    Dan nog doe ik niet mee. Jij drukt me gelukkig met de neus op de feiten. Nu zie ik weer in dat ik geen schijn van kans maak ><


    Bored.

    (...)
    Dan nog doe ik niet mee. Jij drukt me gelukkig met de neus op de feiten. Nu zie ik weer in dat ik geen schijn van kans maak ><

    Je moet die schrijfsel die al ingezonden zijn eens bekijken. Ze trekken echt op niets. Daar win jij met gemak van. Laat je niet ontmoedigen, je schrijft leuk. Waag je kans, je hebt niets te verliezen. <3


    Sing the song of the stars for me.

    (...)
    Je moet die schrijfsel die al ingezonden zijn eens bekijken. Ze trekken echt op niets. Daar win jij met gemak van. Laat je niet ontmoedigen, je schrijft leuk. Waag je kans, je hebt niets te verliezen. <3

    Ik heb mijn waardigheid te verliezen? En mijn verhalen trekken ook helemaal nergens op >< Als ik ze zo teruglees is het echt een rommeltje.


    Bored.

    Máriko, je moet echt meedoen!, je bent een van de beste schrijfsters die ik ken! Ik weet zeker dat je het goed zal doen.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.