• Haha, als het slecht weer is, dan doen ze soms filmmiddag op school. In een grote zaal met een projector. Moet je wel geld voor betalen. ._.

    Deze week was het Madagascar 2. Het eerste deel was dinsdagmiddag, maar toen had ik geen tijd om te gaan kijken, dus ik heb deze middag enkel deel twee meegekeken.

    En jongeh, heel de zaal zat vol met de kleine kindjes, ik was veruit de oudste daar, met mijn vriendinnen. :'DD

    Wat natuurlijk niet wegneemt dat die film helemaal mijn niveau is qua humor. :')

    Maar dit stukje is zó vet. :9~

    Al die kleine kindjes: 'Waaaaauw o.o' en wij maar dom lachen van de pret. Slaat natuurlijk op niets, maar beetje ervoor was zooo'n domme humor. :'DD


    Die film is één van de grappigste films ooit, haha :'D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Die heb ik maanden terug gezien en dat liedje luisterde ik continu, best vet.
    Alex on the Spot.

    Luister ik nog steeds. C:


    I live for the applause, you will die for it.

    Madagascar twee was de eerste date die ik had met mijn huidige vriendje :) [in de bios ^^]


    Life is hard and then we die

    Die film is leuk :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ben verliefd op die film, ga hem zeker en vast kopen op DVD, hahaha. :')

    En wat zijn kleine kindjes? (cat)

    Maar dat stukje is echt geweldig, op de één of andere manier vind ik dat zo dom en belachelijk dat dat gewoon grappig is. :'DD


    Only losers can act the way you do

    Ferox schreef:
    En wat zijn kleine kindjes? (cat)

    Maar dat stukje is echt geweldig, op de één of andere manier vind ik dat zo dom en belachelijk dat dat gewoon grappig is. :'DD

    Eerste en tweede jaartjes. :x

    Manhattan schreef:
    (...)
    Eerste en tweede jaartjes. :x
    Ghaha, nu voel ik mij stom. :'D


    Only losers can act the way you do

    Ferox schreef:
    (...)Ghaha, nu voel ik mij stom. :'D

    Jamaar die generatie bij ons op school is écht klein, ze lijken net vijf jaar. ._.

    Terwijl de kinderen die nu in het derde zitten, paar jaar geleden nooit zo klein en kinderachtig waren. :3