• Jhaa mensen ik moet ff wat zeggen.
    Zoals sommige wel al weten, ik doe vrij bot tegen iedereen hé? Ik heb vandaag like mijn dagje niet dus mensen, neem dat echt niet verkeerd op ofsoo. Is eigenlijk allemaal niet zo bedoelt oké?

    xoxo'

    ;á oké ick vergeef je (Wat had je gdaan dan ;o)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    ;á oké ick vergeef je (Wat had je gdaan dan ;o)


    Ik zit ene Eva uit te schelden voor freak nzoo. Omdat lang verhaal --"

    ach meidd, Mensen moeten niet te veel wat van iets aantrekken,I mean. Iedereen is wel eens Pissig , Of heeft zen dag niet ! ^^
    Niet dat ik er iets van af weet wat er is gebeurtt ;)
    maar tog (A)

    xx(flower)


    Sometimes it's best not to care.

    Ben volledig eens met xMusicNotex; iedereen is wel eens pissig en jij moet je ook niet te veel van iets aan trekken. Owkééj, je hebt je dagje niet, kan jij der iets aan doen, nee en als iemand zaagt of je irriteert wordt je gewoon sneller geïrriteerd dan anders en dan overreageer je misschien een beetje. Dusja,
    <33.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ben volledig eens met xMusicNotex; iedereen is wel eens pissig en jij moet je ook niet te veel van iets aan trekken. Owkééj, je hebt je dagje niet, kan jij der iets aan doen, nee en als iemand zaagt of je irriteert wordt je gewoon sneller geïrriteerd dan anders en dan overreageer je misschien een beetje. Dusja,
    <33.


    Maar die Eva is lichtgeraakt! Ik zeg gewoon dat als je naar een festival gaat waar meerdere mensen dat alleen TH komen, dat je niet alleen naar TH gaat kijken maar oook naar die andere snap je?

    Ik ging eigelijk ook alleen maar voor TH, maar wie heeft daar dan probleme mee da ik 72 euro geef ALLEEN voor TH? das toch mijn probleem en dat van Eva! xD
    Najaa xD .. ik vond de rest vn WB toch sucken,, wa na TH kwam :O da was egt ... en da da concert was ik doodmoe :O ik zou ook liever naar huis zijn gegaan ..
    IK WIL GEEN RUZIE MET JOU ^^
    ik zeg gwn mijn mening ^^ (A)


    Your Butt is Mine!