• Vandaag kwamen er een paar jongens uit mijn klas met stinkbommen, ze wouden ze bij nask laten afgaan gewoon voor de lol. En ook omdat hij een slechte leraar is die geen orde enzo kan houden, ze wouden weten hoe hij zou reageren. Dus we gingen met zijn allen naar nask en na een tijdje werden er drie gegooid. Één achter in het lokaal, één voor en die ander viel waardoor we heb niet meer zagen. Nou gingen er twee af, en de leraar moest er wel om lachen. Hij vond het wel leuk zo'n geintje, maar zei dat het genoeg was. Toch zag hij er een beetje boos uit. Hij ging de laptop's halen en vlak erna hoorden we een gesis. Meteen schopte een jongen de bom naar voren, zo werd hij door geschopt en kwam hij onder mijn stoel. Ik sprong ervan af, maar hoorde dat ik hem snel weg moest schoppen. Ik gaf hem een kleine trap en net toen hij verder ging ontplofte hij. De persoon naast me zette een stap richting mij en de leraar kwam woedend terug. Hij beschuldigde haar voor het laten afgaan en begon te schreeuwen. Hij tilde zijn hand op en werd helemaal rood, hij sloeg me bijna, maar ineens kwam er een leraar. Hij liep kwaad weg en de andere leraar vroeg wat er was gebeurd. We vertelden over de bom die niet afging en toen ineens weer wel enzo. Hij moest lachen en zei dat het wel een grappig idee was. Onze eigen leraar kwam terug en het leek alsof hij gejankt had. We kregen een preek en er werden er zes uitgestuurd omdat hij niet wist welke van hun het had gedaan. De les ging voorbij en we zouden een tussenuur hebben. 10 minuten voor de bel ging kwam de coördinator binnen. Hij zei dat ons tussenuur verviel en we opvang zouden hebben, hij zei niet van wie. In de pauze keken we op de monitor en we wisten het zeker. Het zou onze dood zijn. We gingen naar het lokaal en daar zat hij. De coördinator, en hij keek niet blij. We gingen zitten en hij vroeg wat er was gebeurd. Weer vertelden we het en hij zei dat hij het ook wel een keer had gedaan. We vertelden ook dat leraar ons elke vrijdag middag laat nakomen zodat hij kan 'uitleggen' waarna hij gewoon over Amsterdam en voetbal gaat praten. Nu gaat er gekeken worden wat er gaat gebeuren, maar onze klas gaat in de problemen komen. Zegt onze coördinator dan..


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ja, logisch dat je in de problemen komt, zoiets moet je ook niet doen :') Die kerel probeert gewoon zijn werk te doen en dan gaat zijn klas stinkbommen afsteken, zou ik ook kwaad om worden tbh.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Ik hoop dat jullie klas in de problemen komt. Verdienen jullie. Wtf gaan jullie stinkbommen gooien in de klas?


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    Ik hoop dat jullie klas in de problemen komt. Verdienen jullie. Wtf gaan jullie stinkbommen gooien in de klas?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Eigenschuld, wie grappig wil zijn moet ook de gevolgen accepteren


    Can't control my second personality

    Eigen schuld, dikke bult. Je kan me veel vertellen, maar dit hebben jullie toch aan jezelf te danken.


    El Diablo.

    gingercheeks schreef:
    Ja, logisch dat je in de problemen komt, zoiets moet je ook niet doen :') Die kerel probeert gewoon zijn werk te doen en dan gaat zijn klas stinkbommen afsteken, zou ik ook kwaad om worden tbh.


    Absoluut. Dit.


    Miep

    Okammy schreef:
    Ik hoop dat jullie klas in de problemen komt. Verdienen jullie. Wtf gaan jullie stinkbommen gooien in de klas?


    The North remembers & they will never forget.

    gingercheeks schreef:
    Ja, logisch dat je in de problemen komt, zoiets moet je ook niet doen :') Die kerel probeert gewoon zijn werk te doen en dan gaat zijn klas stinkbommen afsteken, zou ik ook kwaad om worden tbh.


    Dit^^


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Tja, ik vind het ook wel een beetje jullie eigen schuld, eigenlijk. Het is niet zo dat jullie onterecht worden gestraft ofzo.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Waarom vinden leraren het eerst grappig als zoiets gebeurd. Het is zo belachelijk stom :') Ik hoop dat jullie heel erg in de problemen komen. Verdiende loon.


    -

    Genius schreef:
    Waarom vinden leraren het eerst grappig als zoiets gebeurd. Het is zo belachelijk stom :') Ik hoop dat jullie heel erg in de problemen komen. Verdiende loon.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Als mensen dit leuk vinden wil ik niet weten waar de wereld heengaat. Dit is gewoon asociaal.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ugh, stinkbommen. Ik snap echt niet wat mensen er grappig aan vinden. In de onderbouw aula wordt er nog wel eens mee geklooid, waardoor je niet eens normaal je brood kan eten in de pauze zonder over je nek te gaan.


    i put the fun in funeral

    Sorry, het is misschien niet slim wat ze heeft gedaan. Of wat hun hebben gedaan.
    Maar daar hoeft niet de hele klas voor op te draaien ?

    Er gebeuren wel vaker zulke dingen, dus om een 'erge' straf te krijgen zie ik het punt ook niet van in.


    Danmarks Dynamite.

    Boilesen schreef:
    Sorry, het is misschien niet slim wat ze heeft gedaan. Of wat hun hebben gedaan.
    Maar daar hoeft niet de hele klas voor op te draaien ?

    Er gebeuren wel vaker zulke dingen, dus om een 'erge' straf te krijgen zie ik het punt ook niet van in.


    Jah maar aan de andere kant, voor zover als dat ik begrijp is dr ook niet iemand uit de klas geweest die ze heeft proberen te stoppen? Dus dan vind ik persoonlijk dat zij ook gewoon mee hebben gedaan, al is het niet met zoveel daden.

    Maarja, ik vind het ook verdiende loon dat ze straf krijgen, sowieso snap ik het nut er niet van in om stinkbommen te gaan gooien puur omdat de docent niet zo goed lesgeeft. Als je dat vervelend vind kun je ook gewoon met de desbetreffende docent, of je mentor erover praten. Lijk mij tenminste..


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •