• heb je ook wel eens dat je niet goed oplet?
    zoja zet het dan hier neer.
    we lachen elkaar niet uit. want iedereen heeft wel iets waar die zich voor schaamt.
    ik heb vandaag een jongen een meisje genoemd!
    dat is ook om je dood teschamen

    Ik noem soms mensen wel eens per ongeluk bij de verkeerde naam, maar mn ma is nog erger. Die noemt ons gwn zoals onze hond heet x'd


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ja, tuurlijk! Ik denk dat iedereen dat weleens heeft.

    Ik noem soms mensen wel eens per ongeluk bij de verkeerde naam, maar mn ma is nog erger. Die noemt ons gwn zoals onze hond heet x'd

    dat is ook irri denk ik.
    ik haal ook wel eens namen door elkaar mijn leraar doet dat ook opeens heet k dan irini

    OW dat doe ik zo vaak. Ik let nooit echt op.XD

    lkkr slim maar goed XD


    xxx

    Ik noem myn leraar muziek en levensbeschouwing vaak. 'Mevrouw..' Dan kom ik het lokaal binnen. 'Mevrouw ik ben myn boeke vergeten -_-' ' En dan wordt hy altyd pissed op me


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik heb 1x opa tegen mijn wiskundedocent gezegt..
    Die man is al over de 60 ofzo, denk ik. o_o


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik zeg ook vaak tegen de leraar juf en heb 2x tegen de juf mama gezegt 0_0 hoe kom ik daar opeens op

    Ik heb iemand 54 geschat.
    Ze was 36 -_-'


    <33.

    ik nam een keertje de telefoon op met wat moet je nu weer kutwijf bleek het mijn lerares te zijn in plaats van de bitch waar ikr uzie mee had (ja een nummer veranderen en je hetb ehtzelfde nummer:P)

    Ik zeg soms wel eens perongelijk mam tegen me leeraar of juf xD

    En ik heb ook wel eens..
    Een leraar op school .. Das mijn lievelingsleraar. Hij vind mij ook wel aardig en ik mag alles van hem! Alles!
    Ik mocht laatst bijna zijn portomenee.. Ik moest raden hoeveel erin zat ..
    Dus ik zeg : €3,25 .. Er zat meer dan 15 euro in :$
    Najah, we konden wel lachen!
    Het is wel kut als hij zo doet iedereen zegt : Je bent zijn lievelingetje -.-'


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    ik heb een keer mijn oma juf genoemd.
    mun nicht en neefjes barstten in lache uit :$

    zie je wel iedereen heeft iets om voor teschamen.

    Mijn Latijn leraar geeft me nu al 2 jaar les en noemt me nog steeds regelmatig Mireille. :((
    En ik zei een keer de naam van mijn zusje tegen mijn best friend.. oeps xD


    I clicked my heels and wished for you.

    ik heb eeb keer midde in de klas gezegt : FUCKING KANKER KUT KLOOTE PEN -_-'' en de leraat stond achter me...Amg:|


    don't Worry...Be gay.

    ik moest is wachten boven in de gang tussen de trap en de sporthal boven en k kon de speelplaats van t lager zien waar de jongens van men klas LO hadden en ineens zie k iemand me lang haar lopen (ze waren aan t lopen) en k dacht da klopt ni er loopt een meisje mee me de jongens was da wel ni eigenlijk ne jongen van men klas me haar tot op zen schouders


    Live life limitless.