• Ik ga in de vakantie een paar dagen naar Antwerpen. We zoude eigenlijk gaan skieën maar ik hem last van mijn knieën dus ging dat niet door. Nu gaan we dus een paar dagen naar Antwerpen maar ik weet niet precies wat er daar allemaal aan leuke dingen te doen is? Iemand die iets weet?

    [ bericht aangepast op 7 feb 2013 - 18:49 ]


    Legendary

    Antwerpen is gewoon leuk.(:
    Hm, ik zal even nadenken.^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    De Forever 21 O.O .


    The odds are néver in our favor.

    Het dialect xd
    De Meir is ook leuk, wel duur, maar leuk. Uh, de zoo ?

    Lifeisajoke schreef:
    Het dialect xd
    De Meir is ook leuk, wel duur, maar leuk. Uh, de zoo ?


    Tenzij je in de lagere school al elk jaar naar de zoo ging, like me. :3
    OT: Misschien kan dit helpen?

    [ bericht aangepast op 7 feb 2013 - 19:46 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Indd, ik ben ook al geweest, maar aangezien ze niet in Vlaanderen woont denk ik niet dat ze al is geweest xd

    De Meir! Shoppen, shoppen, shoppen!:9~


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Antwerpen is super leuk! :D
    Je kan er heel goed shoppen, en er zijn leuke musea, ik ben naar het RubensHuis geweest daarzo. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Het is daar echt super leuk! veel shoppen!! Xd maar het uitgaan is ook heel erg leuk!
    veel plezier!!


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    Het Rubenshuis, de Kathedraal, de Grote Markt, De Meir, De Zoo, Aquatopia (is aan de Zoo), Chinatown,...
    Het oude gedeelte van de stad is enorm gezellig ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wat Galinda al zei
    en het Schipperskwartier ! haha.
    je kan het Mas gaan bezoeken, Het Steen, rondrit met 't trammeke (een tram die stopt op de Groenplaats en die rijdt dan langs enkel plekjes) en ga zeker eten bij Chi Chi's (op de Grote Markt)! Dat is een Mexicaans restaurant van mijn mama haar neef en het is er lekker.
    en anders kijk je gewoon even hier want daar vindt je redelijk veel.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2013 - 21:04 ]

    Lifeisajoke schreef:
    Het dialect xd
    De Meir is ook leuk, wel duur, maar leuk. Uh, de zoo ?

    De Meir is echt niet duur, haha :Y)

    Mijn school(cat)

    De Offerandestraat...daar heb je alles super goedkoop, maar zie wel dat je met een paar mensen bent.
    Het is een klein beetje de Marokkanenbuurt en hoewel het erg is om te zeggen, sommige vallen er meisjes lastig.

    Het vleeshuis kan je bezoeken?
    De Ruien? Dat is zo het riool van de middeleeuwen...maar het wordt niet meer gebruikt.
    Diamantmuseum?
    Onze-Lieve-Vrouwekathedraal?
    Rubenshuis?
    Het Steen?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Incredulity schreef:
    Wat Galinda al zei
    en het Schipperskwartier ! haha.
    je kan het Mas gaan bezoeken, Het Steen, rondrit met 't trammeke (een tram die stopt op de Groenplaats en die rijdt dan langs enkel plekjes) en ga zeker eten bij Chi Chi's (op de Grote Markt)! Dat is een Mexicaans restaurant van mijn mama haar neef en het is er lekker.
    en anders kijk je gewoon even hier want daar vindt je redelijk veel.


    Het Schipperskwartier ? Yeah, I remember that xd Ik was met school op uitstap in Antwerpen en we moesten zo'n fotozoektocht dingetje doen met een leerkracht. Welja, ze kende Antwerpen langs geen kanten, bleek toen ze ons ervan overtuigde dat we echt wel rechtdoor konden lopen zonder enige probleem. Mijn groepje bestond uit bijna allemaal jongens, en die leerkracht bleef maar zeggen, Voor u kijken ! Niet opzij, der is helemaal niets te zien !

    Incredulity schreef:
    (...)
    De Meir is echt niet duur, haha :Y)


    Duur voor mijn mama, want als alle winkels daar naast elkaar en een familie shopdag, geen goed idee ..

    Ga naar RoermondXD
    naar die fashion outlet


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.