• Ongeveer 2 weken geleden moesten we in ons mentorles een soort test doen met allemaal antwoorden. Bijv. Kreeg je een stelling te zien:
    Als je voor de klas iets moet voordragen ben je dan zenuwachtig?
    Helemaal mee eens
    Bijna helemaal mee eens
    Een beetje mee eens
    Helemaal niet mee eens
    Daar kon je dan uit kiezen. Ik had helemaal mee eens, want ik schrijf gewoon liever dingen op papier en laat het dan wel iemand lezen. En gister hadden mijn ouders een rapport gesprek met mijn mentorice. Kwamen ze thuis wou ik natuurlijk wel wat weten. Weet je wat mijn mentorice zei? Angéla is een heel sociaal meisje, maar uit de test bleek dat ze een negatief zelfbeeld heeft en niet trots is met zichzelf. Toen ik het hoorde sprong ik bijna uit me vel! Ik niet tevreden met mezelf?! Een paar jaar geleden was ik ook niet tevreden met mezelf, maar daar ben ik nu van af. Ik heb geleerd dat ik mijn gevoelens goed op papier kan uitdrukken. En een negatief zelfbeeld heb ik echt niet! Zo'n k*t test word computer gestuurd. Of zo'n computer iets over mij weet. Stomme test... xD


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Omg, poephoofden!
    zo'n ding had ik ook -,-

    die had ik ook. XD


    AAP

    wat een stomme test...en die leraar kan blij zijn dat ik niet in zijn klas zit, dan had ik waarschijnlijk ongeveer net zo'n uitkomst...computers weten niets van je af, alleen als je het hun vertelt...tja, ze zijn niet zo intelligent als wij mensen...
    xxx Ruby


    Naruto 4ever!!!!!

    Hee die test hebben we ook gehad. xd Volgens mij kwam er bij mij uit dat ik moeite had met leren ofzo. Die test is echt fake. :S


    I live for the applause, you will die for it.

    Wat suf dat ze ervan uitgaan dat je een negatief zelfbeeld en alles hebt, aan de hand van de uitslag van die test. Ze kunnen zelf toch ook wel zien hoe je bent?
    Echt, soms zijn tests toch maar beter af zonder geknoei met computers.
    xXx <3


    FML