• Je kunt het allemaal zeggen , dat je hem niet kwijt wilt en dat hij bij jou altijd terecht kan [/dat denk ik dan toch] Praat met hem over leuke dingen , dat pept hem misschien wel op .

    xx

    Zeg hem wat je hier allemaal hebt gezegd. Dat hij je enige vriend is buiten je BF, dat je hem niet kwijt wilt omdat hij zoveel voro je gedaan heeft enzo.
    + sterkte!
    Blijf met hem praten, zodat hij echt het gevoel krijgt dat er nog mensen zijn die wél om hem geven!


    One man's fun is another's hell.

    ben het helemaal met de mensjes boven mij eens...laat hem zien hoeveel hij voor je betekend...geef hem het gevoel gelieft te zijn...miss kan je het met je ouders regelen dat je een tijdje naar hem toe kunt, is ja bijna vakantie...sterkte he...
    xxx Ruby


    Naruto 4ever!!!!!

    Ik zou er iig professionele hulp bij inroepen. Als mensen die depressief zijn zich in eenmaal in hun hoofd hebben gehaald om zelfmoord te plegen, praat je dat er niet meer uit.
    En wat de andere mensen idd al gezegd hebben, vooral toch laten blijken dat je veel om hem geeft en dat er nog véél meer mensen zijn die veel om hem geven.
    Sterkte en succes, hunn!
    xXx <3


    FML

    Bedankt voor jullie reactie ik ga het proberen...
    Ik ga kijken of ik een paar daagjes of ten minste een dag naar hem toe kan...


    Dit is mijn mening...!?

    misschien moet je een keer in de vakantie naar hem toe, En de hele dag leuke dingen doen. en hem laten zien dat jij wel heel veel om hem geeft. misschien wordt hij daar wel weer blij van:o


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.